mikenk
אחד מהסיפורים היותר איישים שאני מעלה לכאן, תהנו.

אני רוצה להיות אני

mikenk 27/08/2015 926 צפיות 6 תגובות
אחד מהסיפורים היותר איישים שאני מעלה לכאן, תהנו.

אני רוצה להיות אני.
אני לא רוצה לקום בבוקר ולא לזהות את עצמי, אני רוצה להיות אני.
אני לא רוצה להתבייש במה שאני אבל הם גומרים לי לעשות את זה.
אני לא רוצה לפחד להיות אני, לא רוצה לפחד שיום אחד בן אדם חסר רגשות יחליט לעצור את חיי בגלל שאני שונה ממנו.
אני לא רוצה לפחד לעשות את הדברים שאני רוצה לעשות אז אני מסתיר את הפחדים וממשיך הלאה.
אבל כשהפחד ממלא את כולי אני רוצה לברוח, אני רוצה לברוח חזרה לבועה בה אני חי. בבועה שבה כולם אנשים טובים עם כוונות טובות.
הבועה התפוצצה ואני נשארתי כאן לבד עם הפחד שלא נגמר ואין אף אחד שיגרום לי לחזור חזרה לבועה שלי.
החיים שלי מתחילים מחדש ואני מפחד ללכת ברחוב, אני מפחד לעשות את הדבר שאני הכי רוצה לעשות בעולם.
אני כבר לא מאמין בשום אלוהים, אני אפילו לא מאמין בעצמי.
אני רוצה להיות אני, אבל אני מפחד.


תגובות (6)

עם כל מה שקורה מסביבנו ובתכנו אני יכולה להבין אותך.. אני לא מדברת רק על העניינים שמגיעים לעיתונים, גם על כל הלחצים החברתיים שיש בבתי הספר.
אני גם ממש פוחדת מזה, במיוחד מללכת ברחוב באמצע הלילה בחושך- לא חושך של המנורות.
אני כנראה לא אדע לחלוטין למי התכוונת באנשים האלה, הייתי רוצה לשאול מה פוצץ את הבועה הזאת אבל אני מניחה שזה אישי מידי.. אני רוצה שתדע שאתה אחד הכותבים באתר שכבר משנה שעברה תמיד היה לי כיף לראות, כי אתה תמיד כזה נחמד לכולם והסיפורים שלך מדהימים – אני בטוחה שבדיוק כמוך.
אם תרצה, אני תמיד פה במייל לדבר על הכל. אני אשמח אם תעשה את זה. אני מקווה שיהיה טוב יותר ואני תמיד אשמח לעזור…

27/08/2015 23:44

    את מגיבה לי על הסיפורים כבר לא מעט זמן ואני שמח כל כך לראות שאת עדיין כאן, לפעמים זה טוב לדעת שחלק מהוותיקים עדיין באתר הזה:)
    כן זה אכן עניין אישי ואני מעדיף לא להיכנס יותר מדי לעניין אבל מה שאני כן אגיד זה שנפגשתי היום עם בן אדם אחד ששאל את השאלות הנכונות וגרם לרגשות שניסיתי לעצור לצאת.
    ואני לא מדבר על לפחד ללכת בחושך אני מדבר על ללכת בכללי, על פחד ללכת טיפה שונה מאחרים מה שיגרום לאנשים לרצות לפגוע בי.
    אני עושה משהו נורא גדול כרגע מחוץ לאתר הזה שאני לא יכול לפרסם כאן כי אני תחת שם חסוי (מייק זה לא שמי האמיתי כמובן).
    פעם חשבתי על להפסיק להסתתר באתר הזה אבל בזמן האחרון העלתי לכאן סיפורים מאוד איישים אז אני חושב שאשאר מייק לזמן הקרוב.
    אבל כשיגיע הזמן אני אשלח מיילים לאנשים שאני אוהב ומעריך באתר(כמוך) שיסביר מי אני, כי אני צריך את זה לעצמי.
    <3

    28/08/2015 01:05

אני חייבת להגיד, שהשיר הזה אפילו קצת מעצבן אותי… אני לא יודעת איפה אתה חי ובאילו אנשים אתה מוקף אבל הבחירה לא לפרוץ החוצה, להסתיר את מי שאתה ולסתום אתה הפה, לאכול את עצמך מבפנים, היא אך ורק שלך.
אתה בוחר מה להגיד ואיך להתנהג ומה לעשות, אומרים שברומא תנהג כרומאי, אבל אתה לא באמת חייב לעשות שום דבר ממה שאומרים לך
אתה מפחד שמשיהו ירצח אותך, אתה גר בישראל, גם אני מפחדת וכולנו מפחדים אבל זה לא אומר שצריך להסתרר, רק היום נסעתי בשטחים לכיוון ירושלים!
ואמרת גם שאתה מפחד שיפגעו בך בגלל שאתה שונה, אם זו פגיעה ריגשית, אתה בוחר להיפגע, אתה גם יכול להתעלם. אם זו פגיעה פיזית, אתה יכול להתרחק, אין שום סיבה בעולם שתיתן למישהו לפגוע בך.

וזה בדיוק למה עצבנת אותי.. אבל אני עדיין אוהבת אותך ומקווה שהמצב משתפר
אתה תמיד יכול לדבר איתי…
אוהבת אותך !!!!

28/08/2015 17:46

    ואני גם חייבת להוסיף שלשקוע זאת בחירה!!!
    לי היו את כל הסיבות לשקוע בדיכאון שוב השנה אבל אני החלטתי שאני צומחת מזה.
    אל תשקע. יש עליות וירידות, אם הגעת למטה, אתה בוחר, או שאתה עולה למעלה או שתה ממשיך לחפור עוד דרך למטה.

    28/08/2015 17:52

    נוני אתמול בלילה הייתי אני.
    אתמול בלילה הייתי אני ואהבתי את זה,
    אתמול בלילה חזר לי התקווה.

    31/08/2015 01:23

נכתב בדרכי חזרה הביתה מיום ארוך ואחרי יציאה מהארון בפני בן אדם שאני מאוד אוהב

15/07/2016 01:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך