ל.ר.י
סליחה על החפירה פשוט הייתי צריכה לרוקן את כול הסערה שהייתה בי.

אני רק אדם שעשה כמה טעויות בחייו

ל.ר.י 22/04/2015 658 צפיות 2 תגובות
סליחה על החפירה פשוט הייתי צריכה לרוקן את כול הסערה שהייתה בי.

כולם חושבים שהשתנתי,שנהייתי אדם שונה שאני נגררת אחרי כולם.
אבל אני לא חושבת שהם יכולים להגיד את זה עליי כי הם לא באמת מכירים אותי.
הם לא יודעים איזה אדם הייתי שנה שעברה,כי רק השנה הם התחילו להכיר אותי.
וכן לפעמים אני מסתובבת עם האנשים הלא נכונים שבגללם כולם כועסים עליי.
כל כך הרבה אנשים כועסים עליי שכבר קשה לי לספור,מספר של אלה שמאוכזבים ממני גדול פי שתיים.
לפעמים אני חושבת מה אני עושה במקום הזה שרק מותחים עליי ביקורת בו.
מאוד קשה לדעת שבתקופה הכי קשה שלך כולם עוזבים אותך.
הם חושבים שאני לא יודעת לבחור את החברות שלי,שאני לא יודעת מתי לעשות סטופ.
הם חושבים שהם יודעים מה טוב בשבילי,הם חושבים שאין לי עמוד שדרה שאני לא יודעת
מי אני ואיפה אני עומדת.
הם חושבים שיש לי אופי חלש אופי נגרר.
הם חושבים שאני ילדה תמימה שלא יודעת כלום מהחיים שלה,והכי חשוב שהם לא יודעים כמה הם טועים לגביי.
אני יודעת מי אני,אני יודעת מהן הגבולות שלי,אני יודעת איך לבחור את החברות שלי בזכות מי שהם בפנים ולא מי שהם מראות שהם מבחוץ.
אז כן בסופו של יום אני מרגישה רע,למה? כי כל מי שחשוב לי עזב אותי.
אני יודעת שגם אני פגעתי בכמה אנשים אבל גם הם פגעו בי.
אבל אני עדיין יושבת ומתחננת שיסלחו לי כי הם חשובים לי.
אבל הם עדיין לא מכירים אותי,אז אני יגיד לכם כמה דברים עליי ואני מקווה שגם יום אחד יהיה לי מספיק אומץ כדי להראות להם את כל מה שכתבתי.
אני מאלה שלא אוהבים ללמוד,מאלה שעושים צחוקים בשיעור,מאלה שמתחצפים שצועקים עליהם.
אבל אני גם אדם שקט וביישן,לפעמים אני שותקת יותר ממה שאני מדברת כי אני אוהבת את השקט,אני אוהבת לשקוע בספרים ובסיפורים.
אז אני יודעת שחלק מהתכונות שלי לא טובים אבל זאת אני.
וכל אלה שאומרים שהשתנתי פשוט לא מבינים שהראתי צד אחר בי שהם לא ראו אף פעם.
אני בסך הכול אדם שעשה טעויות כמעט כמו כולם בחיים האלהמ


תגובות (2)

התחברתי למה שכתבת כאן.. זה משהו שמי שלא חווה אותו לא יכול להבין…
תיהי חזקה, ואני תמיד כאן ^^

22/04/2015 16:40

אני ממש מזדהה. הייתה לי תקופה כזאת בחיים, הרגשתי בדיוק ככה. רק שבמקרה שלי, זה היה נכון.
אני מתעלמת משגיאות כאלו ואחרות עכשיו, ופשוט רוצה להגיד לך שיוצאים מזה בסוף. מי שכועס עלייך יתחרט שהוא איבד אותך אחר כך, ויקלוט שהבחירות שלך הן אך ורק שלך.
קטניס אוורדין, סוף.

22/04/2015 17:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך