אורפז עזר
אני עצבנית

אני שונאת אותך

אורפז עזר 04/10/2015 605 צפיות 15 תגובות
אני עצבנית

אני לא מאמינה שרציתי אותך, שהייתי איתך, שאהבתי אותך. אתה סתם בן אדם דוחה ומגעיל אם אפשר בכלל לקרוא לך בן אדם, כי בני אדם לא עושים דברים כאלה ובטח שלא חברים ואתה? אתה סתם עוד אחד שנכנס לי ללב ושבר לי אותו לרסיסים.
אבל הפעם, אני חזקה מספיק בכדי לא להישבר ואתה, אתה מוזמן ללכת אליה ולהיות איתה ולעשות רק מה שבא לכם לעשות ולשכוח ממני כי אני לא בובה שמשחקים בה ואתה כבר עברת את הגבול. אני לא מאמינה ששיקרת לי אתה אמרת שאתה אוהב אותי אבל אלו רק מילים לדעתך אתה לא שווה את המחשבות שלי לא את הדמעות שלי ולא אותי אני הרבה מעבר למה שמגיע לך ואני שמחה שנפרדנו כי אם לא היינו נפרדים עכשיו זה רק היה לי יותר כואב ואתה יודע מה? אתה בכלל לא שווה את הכאב שלי אז כן לא כואב לי עליך בכלל בעצם כואב לי עליך, כואב לי על זה שאתה רדוד כל כך ושהדברים שמעניינים אותך רדודים ושבגלל שאני כמה רמות מעליך ואני לא מסכימה להיגרר לרצונות שלך אתה נפרד ממני אז לך אליה, היא שם בשבילך להגשים לך את כל החלומות ואחרי זה לזרוק אותך בלי לתת לך הסברים, היא הרי עשתה את זה פעם אחת אז מה ימנע ממנה לעשות את זה שוב. היא רק משחקת בך ואתה לא רואה אבל מגיע לך סוף סוף ישחקו בך בדיוק כמו ששיחקת בי. אני שונאת אותך אבל גם בו זמנית מרחמת עליך כועסת עליך אבל מודה לך על שחסכת ממני את הסבל בגללך בעתיד. ובקיצור צא לי מהחיים!


תגובות (15)

אני ממש מצטערת בשבילך );
נשמע שהוא באמת לא מגיע לך אם הוא מתנהג ככה. אני מקווה שיום יבוא והוא יבין את הטעות שהוא עשה.
אני מצטערת אני פשוט לא כל כך טובה במילים מעודדות, אבל אני מקווה מאוד שתתגברי עליו.
וקבלי את תמיכתי(אני לא יודעת איך עושים לב, אז תדמייני שיש פה אחד).

04/10/2015 21:00

    תודה לך♥♥
    הוא לא שווה כלום הוא רדוד והרצונות שלו רדודים אני לא כזאת ואני לא נותנת לכל גבר מה שהוא רוצה.
    הוא מוזמן ללכת אליה לאקסית שלו שתיתן לו מה שהוא רוצה ותזרוק אותו שוב אלו הבעיות והשיקולים שלו שיהיה לו בכיף.

    04/10/2015 21:03

    אני לא יודעת מה הסיפור, אבל כמו שאת מתארת את זה אני יכולה להגיד לך שאני מסכימה איתך, זו בהחלט בעיה שלו.
    הוא יצטרך מה שנקרא "ללמוד על בשרו" את הטעות שלו.
    ואת לא צריכה לסבול מהטעויות שלו כמובן.

    04/10/2015 21:06

    כן זה נכון, זה כואב לי עכשיו אבל זה יעבור כבר עברתי דברים קשים ממנו והתגברתי על הכל מי הוא בכלל שיגרום לי להרגיש ככה

    04/10/2015 21:07

    את צודקת בהחלט, את לא צריכה לתת לו להשפיע עלייך בצורה כזאת.
    אני לא מכירה אותך אבל את נראית לי בן אדם חזק מאוד, ואני בטוחה שתצליחי להתגבר עליו(לב)

    04/10/2015 21:11

    תודה רבה לך על כל התמיכה♥
    את מדהימה♥♥♥
    ואגב את הלבבות עושים כך: לוחצים alt ועל 3 במקלדת המספרים שבצד♥

    04/10/2015 21:15

    בבקשה, אני ממש שמחה אם הצלחתי לעזור(לב)(:
    ניסיתי לעשות לב, זה לא יצא ): אבל לא נורא אני אוכל להסתדר גם בלעדיו חחח

    04/10/2015 21:19

    חח כן לא נורא(:
    תודה לך♥♥

    04/10/2015 21:20

    (:

    04/10/2015 21:30

נכון מאוד! יש עוד אלף גברים אחרים, את לא צריכה גבר שלא מעריך אותך!. כשהוא יתפקח ויבין את הטעות שלו הוא יצטער, אבל את כבר תמשכי הלאה לגבר טוב יותר.
אני מאחלת לך שתמצאי את הגבר שיעריך אותך ויאהב אותך באמת, גבר טוב, ונאמן רק לך.!

04/10/2015 21:31

אני מקווה בשבילך שהכל יהיה בסדר:)
אני פה אם את צריכה לדבר בפרטי ^^

05/10/2015 07:02

בסוף את תמצאי את האחד שמתאים לך ושאף פעם לא ינטוש אותך ושיקבל אותך כמו שאת . :)

11/10/2015 16:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך