אני שונאת ג׳ינג׳ים

hEaLer 22/12/2018 550 צפיות 2 תגובות

בהתחלה זה היה קצת מוזר, אבל זרמתי. הוא ג׳ינג׳י, ואני שונאת ג׳ינג׳ים. אני מכירה אותו כבר הרבה שנים, הוא היה איתי בשכבה בבית הספר. אבל בחיים לא הכרנו אחד את השני באמת. בשנים האחרונות הסתובבנו עם אותם חברים מדי פעם, ועדיין לא הכרנו כמו שצריך. ביום שישי לפני שבועיים היינו במסיבת יום הולדת של חבר משותף. ישבנו עם החברים שלנו והכל היה טוב. האנשים התחלפו מדי פעם והידללו, אז התחלנו כולם לדבר על נושאים עמוקים. כשחזרו האנשים שאני פחות מחוברת אליהם הפסקנו לדבר על נושאים כבדים ודיברנו בפשטות. בגלל שהיה מאוד שטחי הוא הציע לי לצאת לדבר בחוץ ולהמשיך את השיחה. הייתה שיחה מאוד טובה. יצאתי ממנה עם הרבה תובנות להמשך. לאחר מכן הוא ניסה לשמור על קרבה וזה היה לי קצת מוזר, אבל זרמתי. למרות שהוא ג׳ינג׳י ואני שונאת ג׳ינג׳ים.
בחמישי אתמול, יצאנו עם החברים לשחק ביליארד. הוא כל הזמן הביא לי את התורות שלו ופרגן לי בהגזמה. אז הבנתי שבאמת יש משהו שהוא לא אומר. הוא לא נתן לי לשלם על החלק שלי במשחק. ואחר כך כשישבנו בבר הוא רק חיפש תירוץ לדבר איתי ולהראות שהוא גבר, והנה הוא שותה אלכוהול בלי שום בעיה, ויעמוד בכל משימה שאביא לו. הוא שיחק את עצמו שיכור. הוא דאג לשלוח לי אחר כך הודעה שהוא לא באמת היה שיכור, ושהוא מתנצל שהוא הראה לי משהו שהוא לא. כמובן ששחררתי אותו ולא נתתי לו סיבה להרגיש אשם. כי מה זה משנה לי אם הוא שיכור או לא? בכל זאת ידעתי שהוא רק רצה את תשומת לבי. וזה היה לי שוב מוזר, אבל זרמתי. למרות שהוא ג׳ינג׳י ואני שונאת ג׳ינג׳ים.
והיום, ערב שישי, החלטתי לא לצאת עם החבורה המשותפת לנו, כי מותר לי לצאת גם עם חברות אחרות. כל הערב הציק לי עם הודעות, וניסיתי להיות נחמדה ועניתי. אני מאוד לא בעניין אבל לא היה לי נעים. נסעתי עם החברות לאכול, ואמרתי לו איפה אני נמצאת. הוא הגיע עם חבר בדיוק כשהלכנו. התכוונו ללכת בדיוק לאותה קבוצת חברים משותפת. נסענו אליהם והוא חזר. אחר כך הלכתי לעוד חברים והוא התעקש לבוא. אמרתי לו לא, גם בגלל שאני לא רוצה וגם בגלל שאי אפשר טכנית. הוא התעקש והתעקש, והמשיך לשלוח הודעות. כשהגעתי הביתה שוב שלח לי הודעה ורצה שניפגש. השעה היא 4 בבוקר, ואני משתמשת בתירוץ של "אני עייפה" כדי לא להיפגש איתו. הוא רצה להגיע מתחת לבית שלי, לא הסכמתי לו. זה היה לי ממש מוזר, אבל לא זרמתי. וזה כבר לא קשור לעובדה שאני לא אוהבת ג׳ינג׳ים. אני פשוט לא אוהבת אותו.


תגובות (2)

לא ידוע למה אבל זה היה סיפור ממש משעשע, אני לא קורא מומחה בכלל אבל ממש הצלחתי להתחבר ולשמוע אותך מדברת. אהבתי. ג'ינג'ים זה על הפנים.

29/12/2018 23:49

נחמד

06/04/2019 14:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך