אני שמה מסכה. מסכה שאף אחד לא רוצה לעזור לי להוריד.

28/06/2015 696 צפיות 6 תגובות

אני משתגעת. אני רוצה לצעוק, לצרוח, אני רוצה לברוח מכאן. אני רוצה שיעזבו אותי בשקט, אני רוצה להפסיק עם כל המחשבות, אני רוצה להפסיק לשבת מול המחשב ולכתוב את זה עם דמעות, אני רוצה שישחררו אותי מעצמי.
לאף אחד לא באמת אכפת, וגם אם אכפת להם בטעות, לבן אדם שהכי חשוב לי שיהיה לו אכפת ממני, לבן אדם שידע את התוכנית שלי, לא אכפת ממני.
אני מרגישה כל כך אבודה כרגע, כמו שבחיים לא הרגשתי.
אני רוצה שמישהו יחבק אותי כבר.
אני לא רוצה לוותר על החיים, אז אני שמה מסכה. ככה הכי קל להתמודד.
אני יודעת שיום אחד, אולי מישהו יגלה, שמתחת למסכה, מתחבאת מישהי, מתחבאת אני.
הלוואי שיכולתי להגיד, שמתחת להכל, זאת אני, הילדה הפגועה, הילדה האבודה, שאף אחד לא באמת מכיר אותי כי היא שמה מסכה. מסכה שלא אכפת לה מהריבים שלה עם אנשים, מסכה שלא אכפת לה להתנהג שונה, מסכה שלא אכפת לה לחייך, לספוג את הכאב בשקט.
אני לא רוצה להתחבא יותר, אבל אני לא יכולה לברוח. אני רוצה התחלה חדשה, בלי מסכות.
הלוואי שיכולתי להגיד לעולם מי אני באמת. מתחת להכל.
הלוואי שיכולתי ללכת לישון ולהתעורר במציאות פחות כואבת.
אני לא רוצה לוותר על זה, אז אני שמה מסכה. מחייכת לעצמי, מאמינה שמתחת להכל, מסתתרת לה אני, מחכה שמישהו ימצא אותי.
אבל זה כנראה לא הולך לקרות.
וזה בגלל שאף אחד לא רוצה לעזור לי לקלף מסכה יפה, כדי לגלות את הכאב האמיתי, ולעזור לי לטפל בו אחת ולתמיד.
אז כן, הלוואי שיכולתי להגיד, שמתחת למסכה היפה הזאת, אני מחכה, בתחפושת שחורה, שמישהו ינקה אותי כבר מהכל.


תגובות (6)

בס"ד, אני מבינה אותך נורא. אני מכירה את ההרגשה הזאת. זה המון כאב. אני שולחת לך המון אהבה וכח. הלוואי שבקרוב ימצאו אותך כבר, אותך האמיתית. ולא יהיה ממה להתחבא. הלוואי שבקרוב תהיי חופשיה, שלמה ומאושרת. אני איתך. שיהיה לך המון המון טוב!! אוהבת אותך! ❤ שבוע טוב:-)

28/06/2015 00:29

כל כך מזדהה!! תיארת מושלם!

28/06/2015 00:56

וואו תיאור מדוייק מאחל לך שתחיי את עצמך ללא מסכות

28/06/2015 03:14

כלכך מבינה אותך! גם אני נמצאת עכשיו בסוגשל משבר וההרגשה היא אותה ההרגשה. מאחלת לך להיות חזקה ומי יודע.. אולי מי שיוריד לך את המסיכה לאט לאט זו תהיה את בעצמך?

28/06/2015 03:35

הבדידות היא אולי ההרגשה הגרועה ביותר אבל כולם בודדים בסופו של דבר, אני יודעת שהתגובה הזאת לא תעזור אבל אם העלתי לך חיוך רק לשניה זה שווה את זה. לילה טוב :)

28/06/2015 04:23

וואו מדהימה

29/06/2015 23:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך