אני שרמוטה.

14/09/2015 2818 צפיות 7 תגובות

אני שרמוטה. ואני גאה בזה.
יודעים למה אני מתכוונת? אני משערת שלא, כי זה נשמע פשוט הזוי שמישהי תהייה גאה בתואר המאוד 'מכובד' הזה.
שרמוטה, לפי החברה, זאת מישהי שבנוסף לקריטריונים נוספים, היא לובשת שורטים קצרים 'מהמקובל' וכנ"ל לחולצות בטן.
לדעת רוב האנשים, לפחות אלו שאני מכירה, בנות כאלו דורשות אונס.
תגידו לי אנשים, זה נשמע לכם הגיוני שיש איזה שהיא לגיטימציה לאנוס אותי כי אני לובשת שורט וחולצת בטן? אני מזמינה אונס? אני מזמינה מבטים? לא! אני לובשת את הבגדים שלי, בשביל עצמי. אני יוצאת לטייל עם שתי חברות, כשאנחנו לבושות לרוב בשורט וחולצת בטן שרואים בקושי חצי פופיק, אבל גם אם נלבש משהו כמו חזייה ובוקסר, מותר לנו! ולאף אחד אסור לגעת! או לחשוב שבכלל יש לו איזה שהיא זכות לחשוב ככה.
הגוף שלי וזכותי להתלבש שקוף, ומיני ולא יודעת מה, וזה לא הופך אותי למישהי זולה!
אני אישית לא הולכת עם הכל בחוץ, אבל זכות כל אחת להתלבש כמו שבא לה בשבילה!( כמובן שאם היא באמת זולה *בשל ההתנהגות שלה* או מתלבשת בשביל אחרים, זה שונה אבל עדיין החלטה שלה.) תראו, כל השבוע אני עם מדים ( בית ספר צבאי וסובלים, ומתמודדים.) עד 5-6 בערב, אז כשאני בחופש שלי בחמישי ושישי בערב,מותר לי ללבוש מה שבא לי! וזה בכלל לא אומר עליי כלום, אני תלמידה חכמה ( שרמוטות הן לא חכמות נכון?), ולדעתי אני בן אדם טוב, אני עוזרת ונותנת מעצמי המון ( ואומרים לי שאני יותר מידי נחמדה.) אז מה זה משנה כמה בד אני שמה על עצמי?
אז לפי החברה שלנו, ורוב המשפחה שלי, אני שרמוטה.
אני וחברות שלי שרמוטות, ועוד הרבה בנות בעולם הזה שרמוטות, אם כך.
אבל נחשו מה? אני שרמוטה, ואני גאה בזה.


תגובות (7)

ה"תואר" שרמוטה לא ניתן למישהי רק על סמך הבגדים שהיא לובשת. חולצות בטן ושורטים פה ושם זה אחלה, אבל יש הבדל בין קצת לחשוף את הבטן לבין לחשוף את הישבן, או אזורים אחרים בגוף. זה לא שאם את לובשת בדים שבקושי מכסים לך את התחת את הופכת לשרמוטה, אבל אם את גם נמרחת על בנים פה ושם, מדברת בצורה לא הולמת וממש לא מכבדת, פותחת רגליים לכל אחד- זה כבר שונה. ואני לא מדברת עלייך, אמרתי "את" כמילה כוללת, שנוגעת לכל אחת. אבל, בנוסף לכל מה שאמרתי, אני חושבת שכל אחת צריכה לעשות מה שטוב לה ומה שהיא חושבת שהולם לפי דעתה. אני לא אבוא למישהי שרמוטה, נגיד, ואגיד לה שתכסה את עצמה, או שתפסיק לשכב עם בנים, או שתפסיק לקלל- אין לי זכות. טוב, מצטערת על החפירה, אבל היה לי קצת חשוב לעלות את דעתי בנושא. חג שמח 3>

14/09/2015 14:35

    מסכימה איתך

    14/09/2015 14:55

    מסכימה ב100%

    14/09/2015 18:01

    אני מכבדת את הדעה שלך- אבל לא מסכימה.
    כשאומרים "שרמוטה", בדרך כלל מתכוונים לזה כקללה.
    לאישה יש צרכים בדיוק כמו לגבר. אישה יכולה "לפתוח רגליים" אם היא רוצה, ומגיע לה שלא ישפטו אותה על זה.
    כשגברים שוכבים עם מישהי הם כאילו כובשים אותה. כשאישה שוכבת עם מישהו היא פותחת רגליים.
    למה לשכב עם בנים זה רע? סקס זה דבר טבעי ושני המינים יכולים להתייחס אליהם בצורה שווה מבלי שיתייחסו אליהם כשרמוטות או המקבילה הגברית לזה או משהו.
    "שרמוטה"- היא לובשת חולצות בטן ומכנסיים קצרים. אז מה? אנחנו חיים במדינה לוהטת, וזה לגיטימי שנלבש בגדים קצרים- שוב, בלי שיקטלגו אותנו יחד עם בנות שנמרחות על בנים או מדברות בצורה לא הולמת, מה שאני רוצה לדבר עליו עכשיו.
    מדברת בצורה לא הולמת, זה, סליחה אם אני פוגעת או משהו- מטופש.
    אם היא מקללת, זה "מוזיל" אותה? גם אני מקללת. אני אומרת לעזאזל, או דאמט, לפעמים גם פאק, פאקינג ופריקינג.
    האם זה, בתוספת העובדה שאני לובשת מכנסיים קצרים מוזיל אותי?
    מה זה נמרחת על בנים? מה ההגדרה של זה? מפלרטטת או כדומה?
    שוב, מצטערת אם פגעתי. זה נושא שקרוב לליבי, והייתי צריכה לבטא את הדעות שלי.

    14/09/2015 19:32

יותר מאמר ופחות סיפור, אבל עדיין נכון.
אני אישית בחיים לא אלך עם חולצות בטן או שורטים שקצרים מדי לטעמי, אבל אין לי שום בעיה עם בנות שכן. כשאישה נאנסת או מוטרדת מינית, האשמה היא במאה אחוז של הגבר.
הושפעת מהרעיון של מצעד השרמוטות, נכון?
קטניס אוורדין, סוף.

14/09/2015 15:15

היי, תאכלס אני מסכימה איתך ממש…
אני מסכימה עם זה שלא משנה מה נלבש, לאף אחד אין את הלגיטימציה לשפוט אותנו על סמך הבגדים ולהגיד שאנחנו שרמוטות, ובטח שלא להגיד שזה מזמין אונס.
מה לעשות, אנחנו חיים בחברה מעוותת שאם בת תתלבש בלבוש לא הולם לפי מה שהחברה מגדירה, היא תיחשב שרמוטה, בעוד שגבר יכול ללבוש מה שבא לו ולא יעירו לו על זה.
בלי קשר לזה שגם יש את בתי הספר האלה שלא מסכימים לבנות ללבוש מכנסיים קצרים או טייצים כי 'זה מושך את תשומת הלב של הבנים', כאילו, סליחה? זה שהם חרמנים מתים זה ממש לא מצדיק את זה שלא נלבש מה שאנחנו רוצות בגללם. למה בגלל בן שלא יכול לשלוט בעצמו הבנות הן אלו שצריכות לשלם את המחיר?
חברה מעוותת.
יחד עם זאת, אני באמת חושבת שלמרות הכל, ללבוש מכנס שכל התחת בחוץ או חולצת שחושפת את כל החזה, זה באמת די מוגזם. נכון שאנחנו מדינה דמוקרטית ובאמת כל אחד יכול ללבוש מה שהוא רוצה, אבל מה עם קצת צניעות? בכל זאת יש איברים מוצנעים שלא כולם צריכים לראות… וזה תקף לבנים ובנות כאחד. כמו שאני לא ארצה לראות בת עם כל התחת בחוץ, אני גם אוותר על התענוג של לראות בן עם כל התחת בחוץ.

14/09/2015 15:50

אני מסכימה עם כמעט כל מה שכתבתם.
אני מעריכה את ההתייחסות, וכן, לרוב אני פשוט כותבת את מה שאני מרגישה שקורה בחיים. אתמול בארוחת גח נלחמתי על העיקרון הזה, של ללבוש מה שבא לי. כל אחד רשאי ללבוש מה שבא לו גם אם אני לא אוהבת את זה.
במונח שרמוטה, התכוונתי שזאת הייתה הגדרה של בני המשפחה שלי למה שציינתי בקטע, אני לא מסכימה עם זה ששרמוטה היא כזאת, כן? אני פשוט השתמשתי במה שהם אמרו, כדי להביע את דעתי.

14/09/2015 21:01