בקי

שבת שלום לכולכם ולך איש מקסים תישאר כה אדיב כה מעורב כדי לעזור באם מישהו יזדקק לעזרה אתה הוכחת שאפשר גם אחרת תבורך ♥

אנשים טובים באמצע הדרך – כן ירבו ♥♥

בקי 24/02/2012 658 צפיות תגובה אחת

שבת שלום לכולכם ולך איש מקסים תישאר כה אדיב כה מעורב כדי לעזור באם מישהו יזדקק לעזרה אתה הוכחת שאפשר גם אחרת תבורך ♥

"אנשים טובים באמצע הדרך"

הבקר הייתי עדה למעשה כה אדיב למעשה כה הומני מצדו של איש מהמם.

קשישה הנעזרת בקב הליכה כשהיא סוחבת 2 שקיות גדולות קרוב לוודאי דברי מזון שקנתה לעצמה רצתה לעלות לאוטובוס אך כמובן היא לא הצליחה.

ישבו שני צעירים במקומות הראשונים "ופתאום בא להם להביט לעבר הנוף" זו תחבולה כדי שחלילה לא יצטרכו לעזור או לפנות את מקום הישיבה.

בסוף התור עמד איש לא הכי צעיר בעולם אך כשראה מה קורה עם הקשישה מיהר לעברה, ראשית עזר לה לעלות ולאחר מכן העלה את שתי השקיות שלה ושאל את הנהג :"אדוני הנהג האם שני המקומות הראשונים מיועדים לקשישים ומוגבלים?"

"נכון "

"אז אנא תבקש מאחד הבחורים אשר כל כך מתעניינים בנוף שיואילו לאפשר לאשה זו לשבת.

האם חשבתם שהם קמו מרצונם?? לא ולא רק קמו כשהנהג הרים את קולו ואמר קומו מיד ואם לאו אני לא נוסע.

איך שלא יהיה הם נעתרו בלית ברירה – פשוט בושה וכלימה ופינו את הספסל הראשון.

האיש הטוב כך אכנה אותו מאחר והוא איש מקסים, עזר לקשישה לשבת ואת 2 השקיות הניח לידה. כשהיא התיישבה ו כל התור שממתין לנסוע החל להרים את קולו ואז וזה הדובדבן החמוץ של סיפור קשה ועצוב, האיש הטוב הרים את קולו ואמר:"אתם לא מתביישים במקום שתעזרו לחלש לישיש למסכן צועקים כי אין לכם זמן ורק רוצים לנסוע.??? !

האיש הטוב שאל את הישישה היכן היא יורדת ולאחר שהשיבה לו אמר לה : אל תדאגי גם אני יורד באותה תחנה ואבוא לעזור לך לרדת.

כעבר מספר תחנות צלצל האיש הטוב ומיהר לגשת לאותה אשה כשהוא עוזר לה לרדת מהאוטובוס עם המטלטלין שלה ומאחל לה שבת ברוכה ושב ועלה לאוטובוס – הוא לא היה אמור לרדת בתחנה זו אך רצה לא להביך על הישישה ואמר שגם הוא צריך לרדת.

חברותי וחברי היקרים

"יש אנשים טובים באמצע הדרך – יששששששששששששששששששש


תגובות (1)

באמת יש אנשים טובים , עדיין לא איבדנו תקווה , עדיין יש כמה צדיקים בסדום ….

04/03/2012 06:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך