בקי
אחת החוויות היותר קשות שחוויתי מעודי היתה הנפילה שלי וההרגשה הכואבת הן פיזית ויותר נפשית שאני ממש חסרת אונים. אך כפי שציינתי בסיפורי יש "אנשים טובים באמצע הדרך" כן הם קיימים.

אנשים טובים באמצע הדרך"

בקי 14/06/2011 1071 צפיות 3 תגובות
אחת החוויות היותר קשות שחוויתי מעודי היתה הנפילה שלי וההרגשה הכואבת הן פיזית ויותר נפשית שאני ממש חסרת אונים. אך כפי שציינתי בסיפורי יש "אנשים טובים באמצע הדרך" כן הם קיימים.

בקר טוב לכולכם חברותי וחברי באתר "סיפורים"

אני רוצה לספר לכם סיפור אישי מאד כואב תרתי משמע כואב פיזית .

לפני כשנתיים לערך תוך כדי הליכה בשדרה הסמוכה לביתי כשאני בדרכי לבתי נפלתי מלוא אפיים ארצה. נחבלתי קשות מאד ומיד התאספו סביבי אנשים רבים ואחת מאותם אנשים אמרה לי "שימי לב את נפלת בגלל שיש חור ורגלך נכנסה בו. האנשים הקימו אותי וראיתי את עצמי כולה זבה דם. הפנים שלי היו חבולות וכואבות וכן מהמרפקים והברכיים הכל כאב לי והתחלתי לבכות בכי מצער, מעלבון ומהרגשה שאני לבד (מבחינת מישהו מבני משפחתו).

בין האנשים הטובים הללו הייתה בחורה צעירה שעד היום אני לא מפסיקה "לברך אותה עמוק בלבי" ומאחלת לה רק טוב. לפתע הגיע "לזירה" רופא שעובד באיכילוב. הוא ניגש אלי ואמר לי שאני חייבת להתפנות לבית חולים ולעבור סידרה של בדיקות . הבכי שלי הפך להיסטרי "מה לבית חולים למה? אני רוצה הביתה!!!!! הוא כמובן בתור רופא הבין שאני בלחץ עצום ואמר לי כך גבירתי את נפלת ואל תדאגי יטפלו בך היטב אך את חייבת לנסוע לבית חולים ואם את רוצה אני מיד יכול להזמין לך אמבולנס. הבחורה הצעירה שסיפרתי לכם עליה התערבה ואמרה לרופא לדעתי נזמין מונית כי הגב' יכולה ללכת נכון ??? כן נכון. ברב בלבול אמרתי אבל אין לי כסף ? אולי רציתי לבטל את רוע הגזירה לנסוע לאיכילוב והרופא מיד שלף מכיסו -.30 ש"ח ונתן לי. אז התעשתתי ואמרתי לו סליחה יש לי אני הלוא עם תיק.

אין בעייה גבירתי אל תנברי בתיק שלך קחי ואנא עצרו לה מונית. הבחורה הצעירה עצרה מונית ועזרה לי להכנס ומהנהג ביקשה רק שנייה גבירתי אמרה לי אני רושמת לך את שמי ומס' הנייד שלי ואם את צריכה משהו אנא אל תהססי וטלפני אלי וכמו כן אני צילמתי את המקום שבו נפלת וגם אותך מה שארע לפנייך ותצרי אתי קשר. תרגישי טוב מתוקה עודדה אותי והכל יהיה בסדר.

המונית יצאה לדרכה והנהג שאל אותי מה קרה לי ? אמרתי לו שנפלתי כנראה במקום שהיה בו בור לא יודעת בדיוק כשהייתי בדרכי לבתי. והודעת לבתך שאת נוסעת לבית חולים ? לא !!! יש לך טלפון ? כן. אז אנא גבירתי טלפני לבתך כדי שלא תדאג לך מדוע לא הגעת. כן נכון מלמלתי חייגתי אליה וכמובן הבכי רק תפס עוד תאוצה והדאגתי אותה בצורה בלתי רגילה אמא'לה אנא הסבירי לי בדיוק. הנהג המקסים ביקש שאתן לו את הטלפון וסיפר לבתי ראשית שאני בסדר חוץ מכמה חבלות קלות והוא לוקח אותי לבית חולים עדיף שכך. הנהג החזיר לי את הטלפון והיא אמרה לי מאמי אל תדאגי הכל יהיה בסדר תהיי חזקה.

המשך יבוא


תגובות (3)

הסיפור מאוד יפה, אשמח אם תקראי את סיפורי (הם לא ברמה שלך אבל ארצה שתגידי לי אם הם טובים)

14/06/2011 14:30

היי רינתי

אני מבקשת להתנצל שרק עכשיו גיליתי שאת הגבת לסיפור שלי – תבורכי !!!!
אשמח מאד מאד להתייחס לסיפור שלך אך אנא תיידעי אותי היכן אוכל לאתר את הסיפור (אני למרות מספר הסיפורים הרב שהתפרסמו אני מאד מאד טרייה באתר ואם תכוונתי אותי היכן התפרסם סיפורך בשמחה אגיב מכל הלב. כל טוב והמשך יום נפלא בברכה בקי

16/06/2011 18:08

היי רינתי אני שבה ומבקשת שתגידי לי את שם הסיפור שלך ואשמח לקרוא אותו ולהביע את דעתי מכל הלב בכייף

ביי בקי

22/06/2011 17:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך