אף אחד לא מבין…

שקד :) 24/07/2013 709 צפיות 4 תגובות

אף אחד לא מבין…

אני חושבת שאף אחד לא יבין אותי כרגע, עדיין לא מצאתי את הבן אדם שירגיע אותי שהיה פה בשבילי
זה כבר יותר מדי בשבילי אני לא יכולה להתמודד עם המצב הזה, הוא קשה לי מדי.
אתמול איבדתי דוד יקר אדם חשוב במשפחה שהוא היה חסר לנו מאוד כולנו שבורים ומרוסקים לא יודעים איך זה קרה? למה דווקא הוא הבן אדם הכי טוב בעולם בן אדם שהיה עושה הכל למען משפחתו.
אדם עם הומור והחיוך הכובש אדם עם הרבה אהבה וכבוד לאחרים.
אבא נפלא ובעל מושלם.
הרבה ללבות נשברו ולא החזיקו מעמד שהוא הלך. אבל הלב שלי הוא לא שבור הוא מרוסק לרסיסים קטנים קטנים שאי אשפר לאסוף ולתקן מחדש. הלב שאני לא יודעת אם הוא יחזור להיות שלם כמו שהיה.
השנה זו הייתה השנה הכי ארורה בחיי איבדתי סבתא ובן דוד בשנה אחת לא סיימתי להתאבל על סבתא עכשיו אני צריכה להתאבל על 2.
רק עכשיו נפל לי האסימון שזהו הם לא יחזרו.
החגים לא היו החגים כמו תמיד בלעדיהם, השבתות לא היו השבתות כמו תמיד בלעדיהם הכל היה שונה הכל היה אחרת
הפחד הכי גדול שהמשפחה שלי לא תחזיק מעמד הכל יתפורר אחרי השבעה ולא נהיה אותה משפחה של ביחד מאושרת ומגובשת תמיד ואני מקווה שזה לא יגיע למצב הזה כי אם זה יגיע אז אני יבין אז אני ידע שזהו החיים השתנו ובחיים לא יחזרו להיות כמו שהיו פעם זה הפחד הגדול שלי.
אתמול ישנו כולנו וסיפרנו איך זה נודע לכל אחת הטרגדיה ששינתה לי את החופש כולם מספרים ואני קולטת שאנשים אחרים שבכלל לא היו קשורים למשפחה ידענו על התאונה לפנינו וזה יעצבן אותי כל כך הכל בגלל הפייסבוק תחשבו שמישהו מהשפחה שלכן נפטר ואת חיים את השיגרה כמו תמיד ואז אתה נכנס לפייסבוק ומגלה שהוא מת מה הייתם מרגישים? אני אישית מעדיפה לדעת ממישהו מהשפחה שקרוב אליי שנוכל להתנחם ביחד שנוכל לחלוק את הכאב בינינו אישי ודבר על כמה שהוא היה בן אדם טוב ולא מהפייסבוק, טלווזיה רדיו ואתרי אינטרנט.
לפעמים אני חושבת למה אלוהים לוקח רק את הטובים?
למה הוא לא לוקח את הרעים?
בחיים לא היה לי תשובה לזה. ומה שנותר לי לעשות זה לנסות ולהתמודד עם זה ולהיות חזקה ולא להישבר.


תגובות (4)

אמל'ה זה ממש מזכיר לי את סבא שלי ז"ל
הוא היה בן אדם טוב ושבוע לפני שהוא נפטר הוא ביקש יום הולדת הוא ביקש שכל הדודים הנכדים והנינים יבואו כולנו שמחנו עשינו תמונות איתו אבל שבוע אחר כך קרוב ליום הולדת שלו הוא נפטר אני חלמתי עליו יום לפני שהוא נפטר לא חשבתי שזה קשה חלמתי שראיתי את כל ה11 אחים של אמא שלי ואת אמא שלי בוכה שאלתי מה קה ואז כיאילו מלאך בא ואמר לי להיות בשקט כי סבא נפטר בכיתי המון בלילה לא האמנתי שהוא ימות יום למחרת ואז בשעה 7 וחצי בבוקר הוא הלך מהעולם כולם התחילו לבכות והדודים החילוניים שלי שמרו שבת שנה ואני עכשיו שנה בעלדיו ואנחנו ממש עצובים אנחנו משפחה מאוד גדולה וזה לא כיף לבוא לחגים ושבתות שהיא לא שם ויש תמונות שלו וזה גורם לנו לבכות הרבה

24/07/2013 17:33

שירוש0963 אמרת שהדודים שלך לא היו דתיים?
ה' לא עשה דברים סתם .
הוא עושה את זה בשביל לעורר אותנו

24/07/2013 18:36

אז הוא צריך לקחת את האנשים שאנחנו אוהבים כדי שנחזור בתשובה?

25/07/2013 15:21

לא הכל אנחנו מבינים. אי אפשר לדעת את החשבונות של אלוקים. ואם הוא לוקח משהו-כנראה יש סיבה והוא יודע שתעמדו בזה.

27/07/2013 17:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך