Elya Minor Achord
מדובר על השיר הזה
http://www.youtube.com/watch?v=b6t4Zs5Yq_k

אריק קלפטון על גיטרה

Elya Minor Achord 29/04/2013 1046 צפיות 13 תגובות
מדובר על השיר הזה
http://www.youtube.com/watch?v=b6t4Zs5Yq_k

"אריק קלפטון,
על גיטרה קלאסית,
שניי חיוכים,
והם מתייבשבים.
היא מסמיקה.
אבל השני הולכת,
עייניה עוד שנייה בוכות,
היק מה,
והשנייה שמה לב.
בעצם- לא.
רק מחייכת.
והשנייה- סתם חיה בסרט."

את זה כתבתי במדורת ל"ג בעומר, וזה בעצם מה שקרה…. בערך. אינטימיות שלא הייתה מעולם. מה אני אגיד? ידידות…. סוג של?
טוב, הנה אני מסבירה למעוניינים לדעת למה כתבתי את השיר הבלתי מובן הזה.
לפני שנה, או אפילו יותר, הייתי ידידה של מישהו מהכיתה שלי, את זה אפילו אי אפשר להחשיב ידידות- עקיצות בצ'אט… קללות, צחוקים… כאלו. לא החשבתי את זה כול כך באותה תקופה, בהתחשב בעובדה שאני מחבבת אותו (גם עכשיו) מכיתה ד'. כמו שאמרתי בהמון סיפורים שלי- אני עדיין לא מוכנה לתת את החופש שלי בתמורה ללהיות נסיכה שלא תמצא את האביר הלבן שלה.
אז פעם הוא השוויץ נורא בזה שהוא מנגן בגיטרה יותר טוב מאריק קלפטון. גיחכתי לו ברפצוף, ואז הוא שלח לי את זה (ראו ברציתי להוסיף). ומאותו הרגע הייתי שומעת את השיר הזה בלופים, ריפיטים. כול הזמן. ובשבילי זה היה אלוהי. הייתץי חופרת על אריק קלפטון, ועך מנגינות גיטרה בכללי. אובססיבית. מחכה לרגע ש… לא יודעת, תופיעה אינטימיות בין שני ילדים שאחד מהן מבחיים שלו- והשני סתם חיי בסרט.
עכשיו אני מתגעגעת לידידות המינימלית הזו כול כך! זה היה אחד הדברים שהכי התלהבתי מהם, חשבתי שיש תקווה או משהו!
אבל אתמול גיליתי שיש לי יותר סיכוי עם האחים הזדוניים שלו מאשר איתו. או אפילו הרבה פחות.
באיזה שהוא שלב, כשהחושך כבר השתלט על כולנו, כל הלבבות, על המוחות… בכללי. אז החלטנו לקחת את הגיטרות (הילדים שיודעים לנגן) בהתחלה הוא ניגן.התיישבתי ממנו במרחק איש אחד. החברה שלו. הסתכלתי על האצבעות שלו. רק לרגע, ועל הפנים שלו. הוא ניגן בדיוקאת השיר הזה, שבדיוק לפני שנה הוא התפאר בו כול כך! עכשיו הוא אפילו לא הסתכל על ידיו כאשר פרט על הגיטרה… אלא רק חייך אלייה. הרגתי איך דמעות נקוות בעייני. נזכרת במה -שזה-לא-היה לפני שנה. שהינו שולחים אחד לה שני מה נחנו מנגינים, וכול כך רציתי לחזור לידיות הזו. הדמעות החילו לזלוג. והוא חייך אליה. היא הסמיקה והסיטה את מבטה. ואני לא יכולתי, פושט לא יכולתי. קמתי באיטיות, מרגישה אפילוט לא נבגדת, כי הרי אל היה כלום! זה רק חד צדדי! הגומיה עדיין אל מתוחה מספיק בשביל לפגוע! מה שלא נכון, כי זה פוגע. בי זה פגע.
הדמעות חרצו בפנים המפוחייחים שלי שלושה שבילים בכול לחי. במהירות דניאל (שם בדיו)עזר לי לקום וניגשנו אל המדורה. והתחלנו לדבר על זה שאנחנו מרגישים כאילו אנחו חיים בסרט… לא בדיוק הצלחנו לתאר אחד לשנה מה זה מרגיש… אבל שנינו הבנו.
ואז הגיעו האחים של הגיטריסט, ולא של דניאל… שהתחילו לזרוק אבנים, בצורה כזו שהגיצים עפו לעברי. סדיסטים, הם קראו לי סבתא, ואמרו שזה כיף לראות אותי נפגעת מגיצים, ואני, מחוייכת, מנסה להסביר להם (בן 6 ובן 9) שהם עושים רע לנאשים. אבל הם אמרו שהגיטריסט, אח שלךהם, גרוע הרבה יותר. המ שלא נראה לי הגיוני. אז אמרתי שאני שמחה שלא הייתי אצלם בבית.
הם צחקו על זה ששרטתי את עצמי, ואני פרעתי את שערותיהם בחיבה וצליתי להםפ מרשמלו- למה? לא יודעת.
הם הפסיקו באיזה שהוא שלב, אחרי שאבא שלהם ניסה להסביר להם, ואז אני חיזקתי אותו… אז הם הפסיקו.
ברגע שהייתי צריכה ללכת, חיפשתי את התיק והסנדלים שלי באזור, מסתבר שגיטריסט- עמד\ישב בדיוק לידם, מנסה לנגן משהו, עם אייפון על ברכו, לומד מהשיר, מהתנועות של הגיטריסט. הכנסתיא ת ז'אקט ואת המים פנימה, אל תוך התיק שלי, שנראה לי מגוחך למדי, והתחלתי לשים את הסנדלים שלי…
"מה אתה עושה?" שאלתי. הוא עצר את המנגינה ופרט טיפה על המייתרים הוא אפילו אל ישר את מבטו אליי.
"מנסה ללמוד משהו.. לנגן" הוא גיחך, מבטו מוסט אל הגיטרה, ושוב אל האייפון, הוא הפעיל שוב את המניגנה, שלא שמעתי.
"בהצלחה" קמתי, אפילו לא מתנערת מהחול. והלכתי.,
זו מדורת ל"ג בעומר! בנות שחושבת שאת לסבית, אינטימיות שלא הייתה פוגעת בך, זכרונות פוגעים בך…
ואת חוזרת הביתה ומנסה להסביר לאימא שלך למה הפלאפון שלך נפל את תוך כוס של מיץ ענבים, וגם מנסה להסביר למה שרטת את עצמך בנעץ….
שנה הבאה אני אלמד גיטרה ואראה לגיטריסט שלהיות חסר שמיעה אבסולטית ולנגן ביגטרה זה חסר טעם!


תגובות (13)

זה נשמע באמת כואב
גם העניין החד צדדי וגם הנעץ :/
אני מקווה שיום אחד תצליחי לשכוח..
בהצלחה ♥

29/04/2013 01:23

תודה פנטסי :) זה לא רק נשמע כואב, זה כואב ופוגע, אבל מצד שני- אני מרגישה כאילו אני עושה הצגה מהכלום שהיה פה, עושה פיל מזבוב! עושה הר מעכבר!
וזה נורא נורא מכאיב לי, כי אני מחבבת אותו, עם לא אוהבת אותו. ועם יכולתי להגיד לו בפרצוף את כול המ שיש לי להגיד, את הרע ואת הטוב- עם היה לי אומץ, אמצעי, ואפשרות לצאת מהכיתה הזו… אז כן. הייתי אומרת לו הכול!
אבל ביינתיים- אני מפחדת, מאיך שהוא יגיב….. מאיך שהם יגיבו….
אז…. אפשר עזרה?

29/04/2013 01:51

אם לא היינו עושים מכלום הצגה, מזבוב פיל ומהר עכבר.
אני מניחה שלא היינו נמצאות שתינו באתר של סיפורים.
אני יכולה להעיד על עצמי שיש לי המון אומץ,
פעם אחת אני התוודתי, קיבלתי תשובה שלילית (סליחה.. 3 פעמים) והמשכתי הלאה בחיים.
אבל לפחות הרגשתי שעשיתי עם עצמי משהו זה עדיף מלשבת בחושך..
אין לך מה לפחד מתגובות, זה דבר שחולף עם הזמן.. והזמן עובר מהר..

29/04/2013 01:55

בתור מישהי שגם אין לה הרבה אומץ אני מציעה לך להגיד לו כי אם לא תגידי את בטוחה שלא תתחרטי אחר כך?
אצלי היו כמה פעמים שאמרתי לבן שאני מחבבת אותו, ואם הוא אמר לא אז לא, אז אולי זה יקח זמן אבל אני יחלים.
או שהוא יגיד כן וניסינו וגם אם זה לא הלך בסופו של סיפור, אני שמחה שאמרתי לו כי זה עזר לי להמשיך הלאה עם החיים שלי.

29/04/2013 02:24

תודה פנטסי :) איך אני אומרת לו את זה? :) כי שלוש שנים שאני מכחה לרגע הזה….

29/04/2013 02:25

וולקריה- יש לו חברה… ואני רוצה להגיד הרבה מעבר לכך שאני אוהבת\מחבבת אותו

29/04/2013 02:27

וואו.. זה באמת נשמע כואב… :/
הייתי מעייצת לך אבל אני לא בדיוק יודעת איך… (סורי)
אבל אני יכולה להגיד שאני מקווה שבסוף תעשי את הבחירה הנכונה ביותר בשבילך ;)

29/04/2013 02:40

אומרת לו "אני צריכה לדבר איתך"
ואז "יש משהו שהרבה זמן … (בלה בלה בלה)"
ולבסוף השלוש מילים שמתות כבר לצאת לך מהפה.
באותו רגע עד תדעי איך להתנהג..
שיהיה לך המון הצלחה :)

29/04/2013 02:44

פנטסי- תודה. אבל…. הוא לא יקשיב לי, ושי לי פרפרים בבטן אפילו ממחשבה על זה! :)
והוא יודע שאני מחבבת\אוהבת (דאמט איך אנימנסחת את זה?@) כבר הרבה זמן :) וזה עצוב. קשה לי לתאר את עצמי אומרת לו את זה. הוא ילד ראלי… לא, ילד, שיתעמק,, באהבה,מפוברקת,ומטומטמת,ולא,יהיה,לו,אכפת,ממה,שאני,אגיד…..
את חושבת שעם אני אשלח לו את זה במייל זה יההי בסדר?
ותודה

29/04/2013 03:02

לא! לא! לא!
אני חושבת שאת צריכה לומר לו בפנים, במיוחד אם זה ילד ריאלי שלא יתעמק. הוא יעדיף את המציאות בצורה הזאת, ולא בצורה של מכתב.
לדעתי מכתב בנושאים האלו זה משהו מאד לא נכון! זו בריחה, את שמה את הרגשות שלך מולו בלי לתת לו יכולת להגיב (אלא רק לשלוח מכתב חזרה).
אל תעשי את זה בשבילו, כמו שתעשי את זה בשבילך.. לכי (עם הפרפרים), תאמרי לו (יהיה מה שיהיה) ותנשמי עמוק ותגידי לעצמך..
וואלה עשיתי את זה.

את יכולה..

29/04/2013 03:27

פנטזי :) (הנה כתבתי את השם שלך נכון) את עשית לי חיוך על הפנים, באמת! הבעיה היא… שאולי אני אצא מהשיחה הזו ב"וואלה עישתי את זה"
אבל גם ב"וואלה פגעתי בו, בחברה שלו, ועכשיו הוא שונא אותי יותר כי הצגתי בפניו את האמת הקשה והכואבת שהוא רוצה להדחיק…."
אני אנסה. אני מבטיחה… באמת שאני אנסה. אחרי ז אני אפרסם סיפור\אכתוב לך ב-"
צור קשר" מה היה….
תודה
:)
תודה, תודה תודה.
(נ.ב: עם יש לךמשתמש באתר- אני שמחה שאתה קורא אתזה :) )

29/04/2013 03:39

שיהיה לך המון המון בהצלחה.
מחכה לשמוע מה היה
שמחה שהעלתי לך חיוך :)
עכשיו גם אני מחייכת

29/04/2013 03:53

סיפור מדהים, באמת.
לא רק בתור אחת שאוהבת את אריק קלפטון (ויש לה גם שמיעה אבסולוטית מוהאהא) אלא הזדהתי מאוד עם הרגשות הפורצים מהסיפור כמעט גרמו לי לבכות. זאת אולי רק אהבת נעורים לאנשים מסויימים, אבל זה כל החיים לאנשים אחרים. מאוד מאוד אהבתי את הסיפור, ולא נותר לי אלא לומר לך בהצלחה, המון המון בהצלחה.
תודה רבה מאוד על שכתבת את הסיפור נפלא הזה, איילת:)

04/05/2013 02:33
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך