בקי
היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא ????? נתן יונתן המשורר והסופר הדגול שהלך לעולמו

אשה מיוחדת במינה – אשה אצילה

בקי 29/03/2012 902 צפיות אין תגובות
היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא ????? נתן יונתן המשורר והסופר הדגול שהלך לעולמו

♥♥אשה מיוחדת במינה – אשה אצילה♥♥

אני מכירה אשה מהממת בגיל מתקדם ביותר שעדיין עושה למען הקהילה. היא התאלמנה לפני שנים ספורות ואת ההתנדבות שלה אר הגבירה. כששאלתי אותה מנין ישלה את הכוחות הפיזיים להתנדבות כה מסיבית.??????

את מה שהיא ענתה לי הנני מביאה אליכם : "הקירות לא מדברים, אינני רוצה להכביד על ילדי , כל אחד עסוק עם משפחתו עם עבודתו וכשאני נוסעת לעמותה שבה התנדבתי לפני זמן רב מאד, אני חיה , אני בין אנשים ,אני מתנדבת, וזה מאפשר לי לשוב הביתה מאד מרוצה וללא כדור שינה אני נרדמת מיד.

העמותה שהיא מתנדבת הינה אחת מני רבות אשר "מאכילים פיות רעבים עם פנים אומללים" כשהחלה את ההתנדבות היו בסך הכל 100 איש שהיו באים לאכול ואם ביקשו לקחת הביתה תמיד נענו בחיוב.

עכשיו מספר הנזקקים עובר את ה- 300 אך כולם חדורי מוטיבציה לעזור ולתרום לחברה החלשה.

הגברת שמספרת אני עליה הוזמנה לעירייה במקום מגוריה וצוינה לשבח ע"י ראש העיר כשהוא אומר "היכן יש אנשים כמות האשה הזו" (שורה מהמשורר והסופר נתן יונתן זיכרו לברכה)

לאחר שסיימתי את שיחתי איתה וכמובן איחלתי לה הרבה בריאות וכוחות כדי להמשיך בהתנדבות.

"היא ענתה לי כך: "ברגע שלא אוכל להגיע לכאן חיי אינם חיים ומהר מאד אצטרף לבעלי זיכרו לברכה"

נפרדתי ממנה בחיבוק ותפילה רק בריאות רק בריאות ושוב בריאות ♥♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך