צריכה סיום . עזרה מישהו ? בעיקרון זה אמור ליהיות מונולוג כל בסצנה מתרחשת בבית חולים כשהוא שוכב על המיטה מחוסר הכרה לאחר ניסיון ההתאבדות . אשמח לעזרה .

אתה הבטחת ..

11/08/2014 556 צפיות תגובה אחת
צריכה סיום . עזרה מישהו ? בעיקרון זה אמור ליהיות מונולוג כל בסצנה מתרחשת בבית חולים כשהוא שוכב על המיטה מחוסר הכרה לאחר ניסיון ההתאבדות . אשמח לעזרה .

אתה אמרת לי שאתה בסדר ! שאתה בסדר . ואני כמו טיפשה ,כל מה שיכולתי לראות זה את הילד השמח שאני מכירה. איך לא ראיתי שהכל לא בסדר ? אתה הבטחת לי שתיהיה שם איתי . שקרן . איך יכולתי להאמין לך בכלל ובכלל כבר היו לנו תוכניות לעתיד . שנגור בית ליד בית שהילדים שלנו יהיו חברים הכי טובים .. בקיצור חלומות של ילדים טיפשים . אתה אפילו לא מדבר ! תדבר ! תענה לי כבר
אני חושבת על התקופה הזאת , ולא מבינה מה פספסתי. איך אתה הילד הכי שמח ומצחיק בעולם לא רצית לחיות ? ולא רק שלא רצית לחיות גם עשית משהו בקשר לזה . ואני רק מדמיינת לי שאם כל בן אדם שהרגיש שהוא רוצה למות לרגע היה מתאבד לא היו אנשים בעולם . אז מה גרם לך לחשוב שאתה זה בסדר ? מה גרם לך לחשוב שזה בסדר להשאיר אותי לבד . איך יכולת ליהיות כזה אנוכי ? אני בכלל לא יודעת למה אני כועסת עליך . הרי לא אתה אשם . אבל אני רק צריכה שתגיד לי אם זה גם בגללי? אם זה שלא הייתי שם תקופה דחף אותך לעשות אתזה . חשבת בכלל מה היה קורה אם היית מצליח ? חשבת על מי שאתה משאיר מאחור? לא ? נכון? ככה חשבתי . אתה אפילו לא הקדשת לזה שניית מחשבה .
ד ח י ת ס י פו קי ם . על זה שמעת ?תסכל עלי ותענה לי . ואתה בכלל לא סגור על זה שיש אלוהים אז מה היה הלחץ שלך להצטרף אליו ?! אם היית מת עכשיו כל הזכרונות הטובים ממך היו נעלמים לי . כל מה שהייתי מצליחה לחשוב עליו זה זה שאתה מת . לא הייתי מצליחה לזכור את היום שהברזנו ואת העובדה שאתה מפחד מספרניות . או זה שכל פעם שמדברים ואתה לא מבין על מדברים אתה פשוט זורק עובדה חכמה שקראת איפשהו ולא קשורה לכלום . אם היית מצליח . מי לדעתך היה בר המזל שמוצא אותך ? אחותך הקטנה? אמא שלך ? תענה כבר !! . שבאתי לבית חולים זה היה נראה כאילו אתה לא מופתע לראות אותי . למרות שלא דיברנו הרבה זמן . ידעת שאני יבוא , פשוט התיישבתי לידך ולא דיברנו. איך אפשר לדבר ? בימים האלה בבית חולים פתאום הרגשת לי נורמלי . בגלל זה היה לי כלכך קשה להבין איך הדרדרת למצב הזה. מה יהיה עכשיו . אתה תיהיה בסדר ? למה אתה לא עונה לייי תענה ! . אני עדיין פה אתה רק צריך לדבר . ( אין לי סיום כלכך ואני לא מצליחה לחשוב על אחד )


תגובות (1)

אהבתי מאוד. זה היה מרגש ומיוחד ובעיקר אהבתי את הקטע שהיא מעלה זכרונות או עובדות עליו, זה מאוד חמוד. לגבי הסוף זה מאוד תלוי באיך מעדיפים שהוא יסתיים – טראגי או שמח? אישית, אני יותר מעדיפה טראגית אז הייתי עושה שהוא מת (סוף קסום ונפלא) אבל עם הסוף שמח אפשר סוף חמוד כזה ומתוק. מה שמתחשק, זה רקמה שאני חושבת.

11/08/2014 02:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך