זה סיפור אמיתי , זה כתוב בצורת מכתב מכיוון שרוב המשפטים הם משיחות שניהלנו . הוא החבר הכי טוב שלי ואני ממש שמחה שהוא עדיין פה , מקווה שתהנו .תמיד שמחה לביקורת בונה ❤

אתה רק צריך לדבר ❤

23/07/2014 569 צפיות אין תגובות
זה סיפור אמיתי , זה כתוב בצורת מכתב מכיוון שרוב המשפטים הם משיחות שניהלנו . הוא החבר הכי טוב שלי ואני ממש שמחה שהוא עדיין פה , מקווה שתהנו .תמיד שמחה לביקורת בונה ❤

אמרת לי שהכל בסדר , שאתה בסדר . ואני כמו טיפשה ,כל מה שיכולתי לראות זה את הילד השמח שאני מכירה. איך לא ראיתי שהכל לא בסדר ? אתה הבטחת לי שתמיד תיהיה שם איתי .וכבר היו לנו תוכניות לעתיד . שנגור בית ליד בית שהילדים שלנו יהיו חברים הכי טובים .. בקיצור חלומות של ילדים טיפשים .
אני חושבת על התקופה הזאת , ולא מבינה מה פספסתי. איך אתה הילד הכי שמח ומצחיק בעולם לא רצית לחיות ? ולא רק שלא רצית לחיות גם עשית משהו בקשר לזה . ואני רק מדמיינת לי שאם כל בן אדם שהרגיש שהוא רוצה למות לרגע היה מתאבד לא היו אנשים בעולם . אז מה גרם לך לחשוב שאתה זה בסדר ? מה גרם לך לחשוב שזה בסדר להשאיר אותי לבד . איך יכולת ליהיות כזה אנוכי ? אני בכלל לא יודעת למה אני כועסת עליך . הרי לא אתה אשם . אבל אני רק צריכה שתגיד לי אם זה גם בגללי? אם זה שלא הייתי שם תקופה דחף אותך לעשות אתזה . חשבת בכלל מה היה קורה אם היית מצליח ? חשבת על מי שאתה משאיר מאחור? לא ? נכון? ככה חשבתי . אתה אפילו לא הקדשת לזה שניית מחשבה .
ד ח י ת ס י פו קי ם . על זה שמעת ? . ואתה בכלל לא סגור על זה שיש אלוהים אז מה היה הלחץ שלך להצטרף אליו ?! אם היית מת עכשיו כל הזכרונות הטובים ממך היו נעלמים לי . כל מה שהייתי מצליחה לחשוב עליו זה זה שאתה מת . לא הייתי מצליחה לזכור את היום שהברזנו ואת העובדה שאתה מפחד מספרניות . או זה שכל פעם שמדברים ואתה לא מבין על מדברים אתה פשוט זורק עובדה חכמה שקראת איפשהו ולא קשורה לכלום . אם היית מצליח . מי לדעתך היה בר המזל שמוצא אותך ? אחותך הקטנה? אמא שלך ? . שבאתי לבית חולים זה היה נראה כאילו אתה לא מופתע לראות אותי . למרות שלא דיברנו הרבה זמן . ידעת שאני יבוא , פשוט התיישבתי לידך ולא דיברנו. איך אפשר לדבר ? בימים האלה בבית חולים פתאום הרגשת לי נורמלי . בגלל זה היה לי כלכך קשה להבין איך הדרדרת למצב הזה. שכבר חזרת לבית ספר התחלתי להבין מה קרה והייתי שם יותר . אני עדיין פה. אתה רק צריך לדבר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך