אתר "סיפורים" ואני

Estonian 24/09/2011 896 צפיות 8 תגובות

קהילת אתר סיפורים. זהו לא בדיוק סיפור אלא יותר קטע אשר מתאר קצת את החוויות שלי מהאתר הזה.

האתר הזה נתן לי שלושה דברים:
משהו לאהוב אותו
משהו לצפות לו
משהו לקוות לו.
למדתי לאהוב את הכתיבה, את הקריאה, את התגובות שאני נותן ומקבל.
למדתי לצפות בקוצר רוח לאישור סיפוריי, לאישור סיפורים של אחרים ולקבלת התגובות ולנתינת התגובות.
למדתי לקוות שיאהבו את סיפוריי ואף ישמחו על תגובותיי.

בעייני, אם יש לך למה לצפות, למה לקוות ולמה לאהוב יש לך את כל האושר שאתה צריך.
האתר נתן לי להתבטא בצורה הכי טובה שלי, ללא כל הפרעה מסוגים שונים.

בעבר שהייתי כותב סיפורים הייתי שולל אותם מיד בטענה שהם "לא טובים" וגם לכאן העלתי סיפורים שטענתי שהם "לא טובים" ומכשקיבלתי תגובות חיוביות למדתי לאהוב אותם.
למדתי שמערכת הביקורת העצמית שלי הייתה נוקשה יתר על המידה והאתר הזה והקהילה החמה והכל-כך מרגשת הזו בנתה לי מערכת ביקורת עצמית חדשה.

בעבר הייתי ביישן מאוד להקריא את תוצריי בפני אחרים.
כיום למדתי שאין לי שום סיבה מעולם להתבייש. אם אפול על אוזניים ערלות, אוכל תמיד למצוא את אלו שישמחו לשמוע את אוסף המילים שהפכו לסיפור.

מגוון המחברים שהעלו לי חיוך גרמו לי להרגיש כחלק ממשהו שהוא גדול ממני. אומנם אני בורג קטן אבל גם הבורג הקטן הזה משפיע ומושפע הן ממה שהוא יוצר והן ממה שהאחרים יוצרים.

למדתי להעריך יותר את הכל, ולא רק את מה שאני כותב. למדתי להעריך את התגובה, את האושר, את הדברים שקיבלתי.
הסיפורים העניקו לי הזדמנות להיכנס לנעליו של משהו אחר. לקרוא סיפורים שלא יצאו לאור ולעולם לא יצאו אולי כיוון שהכותב מתבייש ואולי בגלל שההוצאה לאור "לא תיקח את הסיכון" אבל הם פשוט מבזבזים פז טהור, אולי פז קצת מלוכלך אך מספיק שיורידו ממנו את האבק וכבר יהיה ניתן לראות את האוצר.

אני רוצה להודות לכולם על כך שנתתם לי הזדמנות ואני מאחל לכולם לרגל השנה החדשה שכן יירבו הסיפורים.

ודבר אחד אחרון. אני מאוד אוהב מתמטיקה. כרגע היחס אומר שלכל מחבר יש בממוצע 3 סיפורים. לדעתי המטרה המשותפת של כולנו צריכה להיות – הגדלה משמעותית של זה. אני מאחל לכולנו שעד שנה הבאה נגיע לממוצע של לפחות 5 סיפורים למשתמש.

שנה טובה, מתוקה ושמחה לכל קהילת אתר "סיפורים" ולמשפחותיהם!.


תגובות (8)

תאמין בכישרון שלך…ויאאלללה עוד סיפורים!
שנה-טובה!

25/09/2011 00:20

אם כולם מאמינים בך , למה אתה לא מאמין בעצמך ? : )
אתה ממש מוכשר , הכתיבה שלך ברמה גבוהה ומלאה ביצירתיות , הלוואי על כולנו !!
שתהיה שנה טובה מלאה בסיפורים יפים ומחעחעחעחעים XD

25/09/2011 06:19

למדתי להאמין בעצמי בזכות האתר.

25/09/2011 06:20

שמחה לשמוע : )

25/09/2011 08:54

יאאא אז אני לא היחידה שמרגישה ככה!
(חוץ מהקטע של המתמטיקה….מה אני יעשה שאני לא גאון כמו כל האחים הגדולים שלי, אני בת. שיאכלו תחת וישתקו;)
ושתהיה שנה (כמעט) מוווווושלמת(כמעט. לא אוהבת שברים מושלמים מדי;)!!!!!!

25/09/2011 09:11

אמונה בכישרון שלנו זה הדבר הכי חשוב בעולם.
הקטע הזה מתאר רגשות של רבים כמוך ואני מודה לך על שחשפת גם את הרגשות שלי וגם את עצמך אלינו :)
שנה טובה ונהדרת ושיירבו הסיפורים והסופרים הנהדרים הנמצאים באתר הזה :)
תודה רבה על סיפורים נהדרים מצידך.
yarden10

25/09/2011 10:34

שנה טובה!!

26/09/2011 07:46

מה פתאום סיפורים לא טובים?הסיפורים הכי מצויינים שקראתי בכל האתר הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אה ו..שנה טובה ומוצלחת!

27/09/2011 13:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך