את באמת פגעת. וזה באמת כאב.

12/01/2013 678 צפיות 3 תגובות

יש לי רגשות, תתפלאי. אני יודעת שזה לא מובן, אבל כ-ן, אני עם רגשות.

אז תחשבי לפני שאת מדברת ואומרת לי שנמאס לך ממני ושאני מתבכיינת על כל דבר.
אוקי? אני לא רוצה ממך תשובה, אבל תפנימי שאת פוגעת באנשים כשאת מתנהגת עליהם כמו לשום דבר.
ואת עוד קוראת לי כלבה כשאני כועסת עלייך.
אני שונאת אותך. ואני שונאת שונאת שונאת שונאת שונאת אותך.

את מגעילה, תפנימי. זה מגעיל להתנהג לאדם כאילו הוא בלי רגשות.
ואולי אני כעסתי יורת מדי, אבל זה לוקח זמן. נמאס שכל הזמן את מצווה עלי לעשות את זה ואת זה, ואומרת על חברים שלי דברים מפגרים ופוגעים.

שונאת שונאת שונאת שונאת אותך. אני לא מאמינה שפעם חשבתי שאת נחמדה.
פאקינג בכיתי שעתיים בגלל שאת מתנהגת ככה.


תגובות (3)

אני שואלת אותך פעם שניה. מה היא עשתה לך? א]ילו אני, עם השגעונות שלי, והרצון הרב שלי להרוג\להחטיף למישהו כאפה…. את לא בכית בגללי מעולם אם אני זוכתר נכון. אז מה הפאקינג ילדה הזו עשתה לך?!

12/01/2013 05:50

אמרתי לה שנמאס לי שהיא כל הזמן חופרת לי על זה שט' (מישהו ששתינו מכירות) חתיך\חמוד ועד כמה שהיא אוהבת אותו, ואז היא התחילה לכתוב לי בפייסבוק שאני סתם בכיינית ומפגרת.
ושאני סתם רוצה צומי כי אני לא יכולה להשיג צומת לב מאף אחד כי אני מפגרת וכלבה.
כל הכבוד ילדה, ועכשיו גם קרן אומרת לי שזה מפגר מצידי להגיד לה ללכת לעשות משהו לא חינוכי עם טל.

12/01/2013 05:54

היא כלבה….. -.-*

12/01/2013 06:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך