אלו החיים

23/11/2010 797 צפיות אין תגובות

"זה היה לילה חשוך, היא לא ידעה לאן לפנות. הצעדים הלכו וקרבו, קול רגליהם סגר עליה.." ואתם בטח חושבים שכעת יופיע איזה נסיך, רצוי יפה תואר וישא אותה על כפיים לעבר האופק וכל השיט הזה..
אז זהו, שכן. אבל לא לי..כי זה כן קורה אבל לא לי. זה קורה לחברה הכי טובה מהתיכון, לשותפה החדשה.. והישנה..לקופאית בסופר, לזקנה מהספסל..לכל מי שמסביבי אבל לא לי!! נו באמת, גם לך זה יקרה..זה הכל עניין של זמן, כל דבר בעיתו.. מכירים את זה? חלקנו מכירים את זה יותר מדי טוב..איפה ה"עיתו" הזה ומתי הוא כבר יגיע?? איך שאני מוצאת אותו, הדבר הראשון שהוא יקבל ממני זו כאפה רצינית שתבטא יפה מאוד את כל העצבים שלי על העולם ואושרו החמקמק.
בסה"כ, זה התחיל יפה, היה לי חבר ראשון בקייטנה של כיתה ג', קראו לו רפי והוא היה הכי חמוד בקבוצה. הייתה איזו בלונדינית חצופה שרצתה אותו אבל בסופו של דבר הוא רצה אותי! הוא שחה איתי במים הרדודים כששכחתי להביא אישור מההורים שאני יודעת כבר לשחות בעמוקים..חמוד אמיתי! ואז הודיתי לאלוהים שאני אוהבת מישהו והוא אוהב אותי בחזרה, מאז הכל השתבש. אני ורפי סיימנו את הקייטנה והוא התבייש לקחת את הטלפון שלי.. החבר שדחיתי בכיתה ו' כבר התחתן, התאהבתי בבחור עם חברה כשהייתי בת 14 והוא בן 15..מה הסיכוי שהוא יחזיק איתה כ"כ הרבה זמן? הוא החזיק איתה עד עכשיו וסביר להניח לכל החיים כי הם התחתנו. ואז נכנסתי ללופים של דייטים לא מוצלחים, בד"כ בחורים שרצו אותי ואני לא רציתי, ועד שכבר היה מישהו שקצת מצא חן בעיניי, הוא לא היה סגור על עצמו..על מה יש להסגר? בחורה יפה, חכמה ודי שנונה רוצה אותך, אני אפילו עושה לך טובה פה, נעל!!
ואז עברתי לגור עם האדיוט. לאט לאט התחלנו להתאהב אחד בשני אבל אז הוא הלך אחורה, למה? אין לי מושג, עד היום אני מנסה להבין מה גרם לו פתאום לתפוס מרחק..ועם מי הוא עכשיו? עם בלונדינית חצופה..איך שגלגל מסתובב. דברו איתי עוד שנה, הם בטח גם יתחתנו ויביאו כמה צוציקים יפים ומרגיזים.
ואני? אולי יש עוד תקווה.. בדיוק הכרתי את הנחמד, כן, רק נחמד בינתיים, אבל מה רע?
אולי עם הנחמד זה יהפוך לכיף ואושר, אולי ה"עיתו" קרב ובא, או שלא..אלוהים יודע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך