טוהר אמה מאהון לינץ' לובאטו
לא אכפת לי כמה תגובות יהיו.. כמה כניסות יהיו.. לכמה הסיפור הזה יהיה מדורג.. אני רק רוצה שתבינו כמה זה כואב.

בבקשה דיי !

לא אכפת לי כמה תגובות יהיו.. כמה כניסות יהיו.. לכמה הסיפור הזה יהיה מדורג.. אני רק רוצה שתבינו כמה זה כואב.

בבקשה דיי !! דיי לבריונות..דיי לאלימות.. די לפגוע באנשים !
אין לכם מושג מה אני עוברת בשבוע האחרון..
השבוע כמו שאתם יודעים התחיל הבית ספר.. ויצאתי עם 4 חברות מהכיתה הקודמת.
חשבתי שהכל יהיה מושלם.. אני בבית ספר שרציתי , עם החברות שרציתי.
4 החברות האלה ניגשו מיד לחבורה אחרת של 4 בנות חדשות.. אני קצת התביישתי והייתי לא קשורה.
ועל היום הראשון הן פתחו קבוצה.. ביקשתי לצרף אותי כדי שאוכל להכיר את הבנות האלה..
המנהלת לא הסכימה כי היא אמרה שאני לא מכירה אותן.
די הבנתי אותה.. אבל בכל זאת היא יכלה לעזור לי להכיר חברות חדשות.
אז דיברתי על זה עם חברה אחרת מאוד קרובה שלי.. והיא אמרה שהיא ניסתה לדבר איתה אבל לא עבד.
בנתיים הן התחילו לקבוע ביניהן.. הן שלחו תמונות שלהן נהנות עם בנות אחרות לקבוצה של בנות מהשנה של עברה.. אני חייבת להודות שקינאתי.
קינאתי שהן הכירו חברות חדשות ,
שהן נהנות ברגע זה ..
פשוט קינאתי.
יום למחרת ביקשתי מהחברה הקרובה שלי לבקש עוד פעם מהמנהלת של הקבוצה לצרף אותי.
היא סירבה וקצת כעסתי אז התקשרתי אלייה ואמרתי לה שתעזור לי להיות חברה שלהן.
כרגיל היא סירבה וכנראה מרוב עצבים ניתקתי לה בפרצוף בלי לשים לב.
ואז בווצאפ דיברתי עם חברה והיא התערבה.. כל כך כעסתי שאין לי חברות שפשוט רשמתי לה בגועל נפש על תתערבי והצטערתי.
יום למחרת שאלתי אותה עם היא רוצה לעבוד איתי.. ואז היא הודיעה לי שאנחנו 'רשמית' בריב.
שאלתי אותה למה והיא אמרה שניתקתי לה בפרצוף ודיברתי אלייה לא יפה.. וביקשתי סליחה.
היא לא סלחה.
ואז הן עוד פעם קבעו ושלחו תמונות ורשמו דברים מצחיקים..אניי ממש קינאתי.. לא בילדה.. בכל הבנות האלה שיש להן חברות ולא מסתגרות בבית.
יום עבר והפעם ניסיתי קצת לדבר איתן.. כרגיל היו עסוקות עם החברות שלי.
ואז ירדנו לספריה.. הרגשתי לא שייכת.. הן צחקו ביניהן וכל פעם שניסיתי לדבר איתן ראיתי על הפרצוף שלהן.. שהן מתות להגיד לי 'תעזבי אותי בשקט אני לא מכירה אותך'… חלקן הסתכלו עליי בצורה מגעילה.
חשבתי לעצמי שהן אולי יותר נחמדות כשחברות שלהן ?
ובכל זאת ניסיתי לקבוע איתן..
הן דיברו על לקבוע לסרט.. וחברה שלי שאלה מי באה.. אז אמרתי לה שאני.
היא אמרה אוקי והמשיכה לקבוע עם עוד בנות.
אחרי כמה דקות ראיתי שהמנהלת של הקבוצה ועוד ילדה מהילדות החדשות מתלחששות ומסתכלות עלי.. רציתי למות.
ואחר כך המנהלת של הקבוצה.. זאת שאני איתה ב'ריב' אמרה לחברה שלי שישבה לידי.. זאת שדיברה איתי בעניין הסרט.. את המילים האלה:
'למה אמרת לה כן ? לא כולן רוצות שהיא תבוא'.. היא לא לחשה .. לא רמזה.. אמרה לי הכל בפנים.. ועוד חשבתי שהתלחששויות כואבות.
בתוכי הרגשתי מתה.. רציתי פשוט לברוח משם.. להתחיל לבכות כמו שלא בכיתי בחיים..
אבל התאפקתי.. שיחקתי אותה קולית..
את האמת כשאני כותבת את זה עכשיו כואב לי.
מאז אני בדיכאון..
סגורה בבית כל היום..
קמה בבוקר .. הולכת לבית ספר .. חוזרת הביתה .. רואה טלוויזיה .. אוכלת .. רואה טלוויזיה .עד הלילה וישנה.
כבר כמעט שבוע שלא נפגשתי עם אף אחת.. אף אחת לא ממש אכפת לה ממני.
יש לי 2 חברות שהן באמת לא שפטו אותי ולא התערבו.. פשוט המשיכו להיות חברות שלי.. אבל החברה ה'קרובה' שלי כן שפטה אותי..
וכן אמרה לי שמגיע כי העלבתי אותה..
באותו רגע רציתי להתפרק ..
אז כן.. זה סיפור ארוך ומשעמם.. אבל אין לכם מושג כמה מילים יכולות לפגוע.
אז בבקשה דיי !!!


תגובות (7)

סליחה איך שאני מגיבה על זה , אאבבבלללל מממההה ייישש ללךך ??!
תגדלי בייצים! קודם כל לכי לחברה שלך הזאת שנעלבה ממך ותגידי לה ש…
א. את ניתקת לה הלי כוונה ושלא תעשה מזה סרט
ב. שאת זו שנעלבה שהן לא עמדו לצידך ושהן מצאו חברות חדשות בלעדייך
ג. שאם היא מעזה לענות לך חבל עלייה
ד. שהיא צריכה להפסיק להתנהג כמו ילדה קטנה ותתבגר היא הייתה יכולה להתקשר אלייך אם היא כל כך נעלבה ולא הבינה מה קרה- ציניות-

ואם המנהלת של הקבוצה תפנה אלייך עוד פעם אחת תעשי לה תסתמי את הפה או ביי ,
תסתובבי ותלכי ממנה .

06/09/2014 23:35

    את צודקת במה שאת אומרת וגם אני הייתי עושה ככה אבל לא כולן כאלה.. יש בנות שקשה להן להגיב והן לא יגיבו כי הן לא מכירות את הבנות וצריך בשביל זה הרבה אומץ ולא לכולן יש

    07/09/2014 00:03

אל תדאגי עברתי את זה מיליון פעם ועוד בחול בבית ספר חדש זה היה בסדר אם את מרגישה שאת צריכה לבכות תבכי איף שבא לך ומתי שבא לך האם המנהלת הזאת תעשה עוד דבר כזה אז תגיד לה זה לא עיניינך ואם אני רוצה להיות שם אני אלך ומי את כאזות שתחליטי לאן אני אלך ומתי.

06/09/2014 23:50

תאמיני לי שאני יודעת טוב מאוד כמה זה כואב. אולי לא חוויתי בדיוק את מה שאת חווה , אבל בכל זאת כבר יצא לי לחוות נידוי כזה. כל מה שאת צריכה לעשות זה להתחיל לסמוך רק על עצמך, לדעת, להאמין ולהרגיש שאת שווה ולא לתת לאף אחד שלא שווה את זה להוריד אותך לרצפה.

07/09/2014 01:34

וואי אני כל כך מכירה
שמעי אני רוצה לדבר איתך, אני חושבת שאני יכולה לעודד אותך, כי קרה לי מקרה דומה
[email protected]
שלחי מייל ;)

07/09/2014 17:34

וואו….. אני כל כך מבינה אותך!!!
אני עברתי בגלל מקרה דומה וזה לא היה רק עם הבנות אלה עם כל הכיתה!
טוב, אמרת שיש לך חברה אחת שלא שופטת אותך נכון? עצה שלי:
אני יודעת שקשה לך אבל תנסי להתחבר ולהיפגש איתה כמה שיותר!
תאמיני לי אני כל כך רציתי למצוא חברות טובות וניסיתי כל דבר אפשרי.
כמעט התייאשתי! אבל אז מצאתי חברות מדהימות!!!!!
עם תיהי בדיכאון זה לא יעזור לך בכלום רק יזיק לך!
חפרתי עם ה!!!!!!!!
:)
מקווה שעזרתי ושתרגישי יותר טוב

07/09/2014 20:00

איזה זונות הן מעלות לי עצבים ואני עצבנית זה לא טוב. שיזהרו !
אם את צריכה עזרה, תפני אליי בפייסבוק אם יש לך Sharon yarkonie
אני אחת שלא מסוגלת לענות, אבל הרבה פעמים יצאתי על בנאדם מתוך כעס שאגרתי. אז אני מציעה לך פשוט להתפרצץ ולהשתחרר ולהגיד להן הכל בפרצוף. הן בסוף אלה שיבואו אלייך ב-4
ותנסי להתחבר עם האלה שלא שופטות אותך.
אוהבת המונים ובהצלחה עם זה ❤❤❤

10/09/2014 18:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך