בבקשה תיכנסו זה חשוב

28/10/2014 795 צפיות 14 תגובות

אני רוצה לישאול ושתענו לי בכנוות …..
יה לי חבר שנה וחצי ואהבנו כל כך וליפני בערך שנה ניפרדנו והוא המשיך הלאה ואני עוד תועה עליו ואני אוהבת אותו וכל בחור שאני יוצאת איתו אני תמיד משווה אותו אליו ולא משנה מה כלום לא עוזר לי אי עוד ממשיכה ליבכות עליו בלילות ואני לא יודעת מה לעשות קשה לי להמשיך הלאה אני לא יכולה אהבתי אתו אהבה של החיים בבקשה יחסס ..!!


תגובות (14)

אני לא ממש הבת אדם לשאול אותה, לא חוויתי אהבה אף פעם. אין לי את מי לאהוב.. מצטערת..

28/10/2014 20:52

    אותו הדבר אני גם אני בדיוק ככה..

    28/10/2014 21:13

את חייבת לשאול איתו ולהסתכן בסירוב. ממילא אם את לא תשאלי לא תחזרו בביטחון אז למה לא לקחת צאנס?

28/10/2014 20:54

ניסיתיי וההוא סירב אמר שנישאר ידידם והוא המשיך הלאה ומצא לו אהבה חדשה :( ….

28/10/2014 21:01

את לא צריכה לבקש ממנו את צריכה לנסות לשכנע אותו ולנסות לגרום לו להבין אבל איך, בזה אני לא יכולה לעזור לך את צריכה למצוא את הדרך בעצמך כי רק את יודעת מה הוא אוהב…..

28/10/2014 21:13

    אל תנסי לשכנע אותו ולא כלום, נקודה. תתקדמי הלאה. כנראה זאת עצה מכעיסה אבל תתקדמי הלאה!! אם הוא התקדם הלאה אני בספק שהוא יחזור אחורה… ואני לא אומרת את זה כדי לפגוע בך, אני אומרת לך את זה כדי שלא תפתחי ציפיות.

    28/10/2014 21:17

היי, אני גם לא חוויתי אהבה אף פעם כמו ירדן, אבל יכול להיות שאני יכולה לעזור לך…
לדעתי את צריכה פשוט לנסות לשכוח אותו, אני בטוחה שאת אומרת לעצמך 'ניסיתי לא הולך' אבל כשאני אומרת לנסות אני מתכוונת תנסי עד הסוף. לא נעים לי לומר זאת אבל תחשבי עליו לא רק דברים חיוביים אלא גם דברים שליליים שיש בו – לא רעיון טוב אבל כנראה זה מה שיעזור לך לשכוח אותו, ואל תגידי שהוא מושלם ושאין בו דברים שליליים כי אף אחד לא מושלם! וזאת עובדה!
תכירי בנים חדשים, ובחיים אבל בחיים אל תשווי אותם לאותו בחור שאמר לך שתישארו ידידים. כל העניין הזה הוא עניין של זמן, בטוח תתגברי עליו מתישהו אני בטוחה בזה את רק צריכה זמן, אומץ וכוח. בהצלחה!!

א. אנונימית

28/10/2014 21:15

לא הבנתי מה השאלה? את צריכה באיך להתגבר עליו? איך לחזור אליו? איך לשכוח ממנו?

28/10/2014 21:18

מבין את ההרגשה שלך.
זה ממש עצוב…

28/10/2014 22:01

לשאלה של אמא הורן איך לישכוח אותו ולהיתגבר עליו
ותודה לכולם

28/10/2014 22:19

אה אוקיי, אני לאגמרי מבינה אותך זה קרה לי כמה פעמים.. אני חושבת שכדי לך לא לחשוב עליו יותר ובעל פעם שהוא עולה לך במחשבות תחשבי על משהו רע שאת לא אוהבת (לא נעים להגיד אבל כן..)
כשאת מוצאת מישהו חדש תמיד תחשבי כמה יכול להיות לכם טוב ביחד ולא השוואה בינו לבינו כי תמיד לאחד יש משהו יותר טוב ולשני משהוא שהוא יותר טוב. תני לזה זמן..

28/10/2014 22:27

אוקיי אני הולכת להיות כנה והאמת המרה וכו וכו וכו ואת הולכת לקבל את זה באהבה כי בקשת עזרה ואני מנסה לעזור לך.
כשאת אומרת שאת מתגעגעת אליו את בעצם חיה באשליה. למה? כי 'אליו' זה קונספט מאוד רחב. בואי נסכם שאת מתגעגעת למה שאת זוכרת ממנו. ולאנשים בצורה ממש אירונית יש זיכרון ממש סלקטיבי אגב. אז האם את מתגעגעת לכל הזיכרונות? ממש לא. את מתגעגעת לכמה רגעים ספציפיים שאת זוכרת ממנו ואת שאר הרגעים את אולי לא מתגעגעת או לא אוהבת או לא זוכרת. את זוכרת תחושה כללית של כמה ימים או איך הוא אמר לך דברים ספציפיים ומה הוא נתן לך להרגיש- ואת רוצה את זה שוב.
השאלה המתבקשת היא- למה? בואי נהיה כנים, אם הייתה לך עכשיו תקופה מדהימה ומאושרת ואדם שבאמת היה משמח אותך ושהיית אוהבת והיית מרגישה שלמה ומסופקת הוא אפילו לא היה עולה למחשבותייך. אז מה זה אומר, שאת באמת מתגעגעת אליו? כשאת והוא נפגשתם ואז הוא היה חוזר הביתה שלו והיית יושבת בבית, לא היית מתגעגעת אליו- נכון? כשהיית אתו היה כיף וכו וכו וכו אבל זה לא שכשאת לא אתו ברגע נתון אז משהו חסר לך באמת. אז זה רק מדגיש את זה שכשרע לך תתגעגעי וכשטוב תשכחי. הקונספט שהוא לא 'אתך' יותר ולא עושה לך טוב ולא יגרום לך להרגיש ככה יותר וכו וכו וכו, זה כמו הבטחה לאושר שבורחת לך.
אבל כל זה אשליה וזה בכלל לא נכון. כשאת תפגשי בו יש מצב שהוא בכלל לא יגרום לך להרגי שבאותה הדרך. אם נפרדתם אז היו המון רגעים אחרים שלא היית מאושרת אתו בכלל. שרצית לעזוב וללכת. את לא 'צריכה' אותו. את לא 'צריכה' אף אחד. אסור להיות תלויה- זה תמיד רע כשזה בא מהמקום הזה.
לדוגמה יש אדם שאני אוהבת. אני לא חייבת להיות אתו. טוב לי, אני לא צריכה להיפגש אתו שיעשה לי כיף בהרגשה ובלב. זה יהיה נחמד, אבל אני ממש לא צריכה את זה. וזה בסדר. ולפעמים אני מתגעגעת לרגע ספציפי אבל אני מקבלת את זה שהרגע הספציפי הזה בחיים לא יחזור כי אני לא יכולה לקחת את הרגע הזה ולהחזיר אותו מהעבר שוב ולהווה. וגם אם יכולתי אז הייתי מחזירה הרבה דברים לא נעימים אחרים מהעבר שאני לא רוצה בכלל. אז אני חושבת פעמיים כשזה נוגע לזה.
רוב הסיכויים שהוא ישתנה, שהוא כבר לא רואה אותך אותו הדבר, לא יתן לך להרגיש ככה שוב או שאם יחזור הוא יחזיר משהו שניסית פעם להיפתר ממנו ועכשיו קל לשכוח.
העצה שלי אלייך, תהי חזקה. את משווה אנשים אליו רק כי הם לא נכונים לך וסתם תחליפים זולים לרגשות או אהבה. או שיש המון סיבות אחרות שאת נעולה עליו וזה בכלל לא בריא כי הוא כלוא כקונספט 'מפתח לאושר' בראש שלך. כשתצאי מזה, כל הנאה אחרת שתהיה לך לא תהיה חייבת להגיע לרף הציפיות שיש לך מאותו הבחור. זה בכלל לא ישנה הכול יהיה אחרת ואת תקבלי את זה. מה שנחמד נחמד. זה לא חייב להיות טוב כמו כל נחמד אחר או דומה.
ביום בו תרגישי טוב בלעדיו, הוא כבר לא כזה ישנה לך. הוא לא באמת האחד וכל החרטה והאשליות והשטויות האלה- זה לא קיים. וכנראה, בסוד בסוד בסוד, כנראה את בכלל לא אוהבת אותו. את אוהבת איך שהוא גורם לך להרגיש. וזה ילדתי הבדל של שמים וארץ. איך יודעים? תדמייני שמהיום הוא יגרום לך להרגיש כמו זקנה מכוערת. זה מה שיהיה כל פעם שתפגשו ותדברו. עדיין תרצי לראות אותו ככה? אני מהמרת שלא. מצד שני, אם אימא שלי תגרום לי להגיש נוראי לנצח, אני עדיין לא אוותר עליה. אולי לא אפגוש אותה יותר כי זה יעשה לי רע, אבל תמיד אוהב אותה. תמיד.
בכל אופן מקווה שעזרתי ^_^

29/10/2014 01:09

וואי oliv ממש תודהה לך ואני יקשיב לעצתך ואני ינסה אותה

29/10/2014 07:24

בבקשה ^_^ אני פשוט רגישה לדברים האלה וחשוב לי לעזור כי אלוהים יודע שהייתי במקומך וזה היה ממש נורא בשבילי

30/10/2014 14:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך