בגלל שאני פחדנית

בת-אל77 03/03/2015 545 צפיות תגובה אחת

מכירה את הרגע הזה שאיו לך מספיק אומץ להגיד את מה שאת מרגישה? אני כן, גיליתי שאני מאוד פחדנית, ותמיד מצפה שהגורל ישנה את המצב.
אני זוכרת את היום שאמרת לי שאתה עוזב את העיר בעוד שלושה ימים, זה היה היום הרע בחיי. רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך, כי גיליתי שאתה הבחור שאני מחפשת, והוא נמצא כאן מולי. פשוט לא ידעתי מה לעשות, אם ללכת אליך ולהגיד לך את כל מה שאני מרגישה, אבל לא עשיתי את זה למה? כי אני פחדנית, וסומכת על הגורל שיעשה משהו.
פתאום מאוחר ועזבת, עזבת, עזבת. אני לא רוצה גבר אחר, אני רוצה אותך. אתה תמיד תיהיה רק בראש שלי כל חיי, אני לא רוצה להכיר גבר אחר, כי אני רוצה שאתה תיהיה הגבר שלי. אתה הנסיך שבא מהאגדות, אין בחורים כמוך בעולם, איך אני יודעת? כי לאף-אחד אין את האופי שלך אי אפשר למצוא מישהו דומה למי שאת אוהבת, את יודעת שמי שאת אוהבת הוא האחד והיחיד.
כל הבחורות שסיפרתי לי עליהן פשוט מפגרות שוויתרו על מישהו כמוך, שיגידו בכלל תודה, אתה בחור טוב, אבל תמיד יצא לך להיות עם הבחורה הכי רעה או הכי אכזרית, שלא ידעו להעריך את מה שאתה עושה בישבילן, אתה בחור שאוהב לפנק, יודע לכבד, יודע לתת את הנשמה מכל הלב, אחד שאת יכולה לבטוח בו, שאף-פעם לא ישקר לך, מישהו כל כך נאמן ורק לך. מישהו שיכין לך ארוחת ערב רומנטית, ויפתיע אותך מתי שאת עצובה.
אני עדיין לא מעכלת, שאני לא ייראה אותך בחיים, אפילו אני לא יגיד לך שלום. בגלל שאני פחדנית אני עכשיו מרגישה שהפסדתי, הבחור שחלמתי עליו שבעיני הוא הכי מושלם היה לידי, ולא היה לי את האומץ לעשות איזשהו צעד אחד קטן.


תגובות (1)

את לא פחדנית. הוא עובר דירה. אין לך מה לעשות. זה נשמע עצוב. לספר לו מה את מרגישה זה יהיה כדי לסגור מעגל אני מניחה

04/03/2015 03:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך