sapir13
השבוע הראשון של המלחמה הכניס אותי לחרדה ובקושי הצלחתי לתפקד. הגוף שלי היה פיזית חולה. בשבת האחרונה שלנו בבית שמעתי מרחוק רעש של אופנוע ופשוט התפרקתי כי זה הבהיל אותי. לא כתבתי משהו מתחילת המלחמה. הקבצים שלי לא אצלי, המוח שלי ריק. אני מתגעגעת לנוף הצפוני שלי.

בועה סביב הלב

sapir13 03/03/2024 164 צפיות אין תגובות
השבוע הראשון של המלחמה הכניס אותי לחרדה ובקושי הצלחתי לתפקד. הגוף שלי היה פיזית חולה. בשבת האחרונה שלנו בבית שמעתי מרחוק רעש של אופנוע ופשוט התפרקתי כי זה הבהיל אותי. לא כתבתי משהו מתחילת המלחמה. הקבצים שלי לא אצלי, המוח שלי ריק. אני מתגעגעת לנוף הצפוני שלי.

החיים מרגישים כמו בועה.

לפעמים אני קמה בבוקר בחרדה שמשהו עומד לקרות, שזה יגיע אלינו גם לפה.
לפעמים לוקח לי זמן להירגע ולהיזכר שאני במקום שקט, שאני לא בבית.

אני לא בבית.

הגעגוע לא פוסק.
כל ידיעה על אזעקה ונפילה מקפיצים לי את הלב.
זה ברחוב שלי? זה קרוב? זה פגע בבית?
הדילמה בין לדעת ולא לדעת מערבלת את מחשבותיי.
והפחד, הוא אוחז אותי ולא משחרר, גורם לי לבכות, כי התחושה הזאת שאני לא יכולה להיות בבית שלי, לא באמת, היא צורבת. זה לא "להישאר בבית ולהראות להם שאנחנו לא מפחדים" זה לרוץ למקלט כשאין לך אפילו התראה של שנייה, זה לפחד שאולי נ.ט יפול לך על הבית או יתפוס אותך בחוץ.
זה להיות בכוננות מתמדת כל הזמן.

הלוואי והייתי כמו כל אלה שלא מפחדים, אך אני לא.
זאת לא בושה.

אז החיים כרגע מרגישים כמו בועה,
מלאים בזיכרונות שאני רוצה להדחיק כדי להרגיש אחרת,
בדברים שהשארתי מאחור ושאני מקווה בכל ליבי שעוד יהיו שם כשאחזור,
מתי שזה יהיה, בעתיד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך