Lucilov
אני משתפת אותכם מחלק של בחירה ובחירות בחיים שלי כרגע לפעמים דברים שבהתחלה נראים אחרת לא נראים ככה לאורך כל הדרך ולפעמים אחרי שעובר הרבה זמן אתה מתחיל לראות את הדברים בנקודת מבט שונה, לפעמים זה לטובה ולפעמים זה מאוד פוגע וכואב. בחירה בקטע שכתבתי מסמלת בעצם את הבחירה שלה בי או הבחירה שלה לאחרים וכרגע הדברים לא כייכ ברורים לי והרגשתי הכי לנכון לכתוב את הרגשות שלי.

בחירה

Lucilov 21/05/2016 589 צפיות אין תגובות
אני משתפת אותכם מחלק של בחירה ובחירות בחיים שלי כרגע לפעמים דברים שבהתחלה נראים אחרת לא נראים ככה לאורך כל הדרך ולפעמים אחרי שעובר הרבה זמן אתה מתחיל לראות את הדברים בנקודת מבט שונה, לפעמים זה לטובה ולפעמים זה מאוד פוגע וכואב. בחירה בקטע שכתבתי מסמלת בעצם את הבחירה שלה בי או הבחירה שלה לאחרים וכרגע הדברים לא כייכ ברורים לי והרגשתי הכי לנכון לכתוב את הרגשות שלי.

אני בחרתי בך אבל את לא בחרת בי, בחרתי אותך כי היית שונה מכולם לא היית מתה כמו כולם, לא הלכת בלי רוח חיים ובלי אנרגיות לא היית לבנה וחיוורת, היית בדיוק ההפך היית חיה וראו את זה עלייך מהיום הראשון, שאלתי את עצמי מה היא עושה פה היא לא כמונו היא שונה, היית מלאת חיים עם מלא אנרגיות טהורות של שמחה וצחוק , מלאת חן ויופי וחיננית בכל פינה שהלכת אליה פיזרת את הקסם שלך את הזוהר האישי שלך, דאגת לכולם שיהיה להם עם מי להיות ותמיד פיזרת את השמחה שלך לכולם ובכל מקום מחייכת לכולם וצוחקת רצה בקלילות וכמובן למי שצריך את תמיד נותנת חיבוק. שקשה לך את זה את מסתירה ולא מראה , את מלאך ובגלל זה בחרתי בך. את מזכירה לי את עצמי איך הייתי לפני המון שנים לפני שהזמן הרס אותי לפני שנהרסתי לפני שנקרעתי לפני שנפצעתי לפני נעשתי פגומה לפני שהשתנתי, הייתי בדיוק כמוך קשת צבעונית עם המון צבעים זוהרת ומחייכת שובבה חיננית, אהובה על כולם מצחיקה יפה הייתי נהדרת את כרגע כל מה שאני לא ולעולם לא אחזור להיות את כרגע כזאת ומאחלת לך שלעולם אל תאבדי את זה כי קל לאבד ויותר קשה לחזור. בחרתי אותך בתור חברה כי ראיתי בך נשמה טהורה נאמנה חזקה ואמיתית הכי מכל מה שראיתי עד עכשיו , בחרתי אותך כי היית הכי טובה מכולם שהסתכלתי עלייך ראיתי את ההשתקפות של עצמי כמו להתסכל על עצמי במראה האני האמיתי שלי מה שהייתי לפני הרבה שנים האני שכרגע אני לא ולא אחזור להיות, שיקפת לי אותי. הגעת לכאן בדיוק מאותה סיבה כמו שאני הגעתי ועוד רבים כמונו, בהתחלה היה לך קשה ושהכרנו ראיתי בך יותר מעצמי ראיתי בך בתור בנאדם מדהים וחברה לכל החיים זה למה בחרתי בך, לאט לאט רכשת יותר ויותר ביטחון התחלת להסתובב עם אחרים ופחות איתי והתרחקת ממני לאט לאט , רכשת לך עוד מלא חברים כמוני מפיצה את הזוהר שלך במקומות אחרים לפעמים שאני באה אלייך ומנסה לשאול אם תרצי לשבת איתי את מסרבת בנימוס ואומרת שאת עסוקה, אני פגומה מאוד אני לא רגילה אני מיוחדת ולא רגילה ואת רגילה אולי כמו שאני רואה בך את ההשתקפות של עצמי בעבר את רואה בי את ההשתקפות שלך בעתיד? אולי זה למה את מפחדת או מתרחקת ממני כי את פוחדת שאת תהפכי להיות כמוני? אני אוהבת אותך ואמשיך אותך גם אם תתרחקי וגם אם לא תיהי איתי כי את מלאך ולא מאחלת לך להדרדר ומאחלת לך שלעולם לא תגיעי למצב שלי הלוואי שאותו הדבר אפשר היה להגיד עליי אבל הבעיה שכבר מאוחר מידי אני חולה מידי ואשאר כזאת לנצח ואצטרך להתמודד כל יום עם החרדות הדיכאון עם ההתקפי חרדה ועם המחלה שלי, אם את בוחרת להתרחק ממני בגלל זה מעציב אותי אבל זה בסדר מבחינתי כל עוד את מרגישה בסדר עם זה, יש לך עוד הרבה אחרים כמוני שאת יכולה לבחור בהם לבחור להיות איתם למה לך לבחור אותי שיש לך מבחר כל כך גדול? אני לא יודעת אם ראית את האני האמיתי של עצמי אם ראית שהייתי בדיוק כמוך ואם ראית את ההרס של המחלה שהרסה אותי האם ראית את האני עצמי שאני באמת אמורה להיות או שרק ראית בי בתור עוד אחת פגומה שחולה מאוד חולה שהייתה איתך בתור ההתחלה ועכשיו את יכולה להמשיך הלאה לחפש אחרים לבחור בהם, לפעמים אני תוהה בעצמי את השאלה הזאת האם מגיע להבחר?. אני בחרתי בך כי ראיתי בך את עצמי את בחרת בי מסיבה שעדיין לא ברורה לי, גם אם לא תבחרי בי זה בסדר מבחינתי אני מקווה שיהיה לך את הטוב ביותר שתבחרי את האנשים שלך את החברים שלך ומקווה שהם יהיו בחירה נהדרת עבורך אני בטוחה שיאהבו אותך בכל מקום וסוכמת עלייך שתעשי בחירה טובה, גם אם תמשיכי בלעדי ודרכינו יפרדו אני לא יודעת אם תזכרי אותי או לא אני בטוחה שיהיה לך טוב, את מלאך ותמשיכי להיות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך