בטוחה ב90% שהתעסקתי עם חולת נפש.שיט.

25/06/2014 798 צפיות 12 תגובות

זוכרים את אחד הפוסטים האחרונים שעשיתי? ' הספקות שלי ' (משהו כזה).
כולכם אמרתם לי לנתק קשר, וניסיתי ! באמת ניסיתי ! היום כבר החלטתי לנתק קשר סופית, אבל ברגע הזה, הבנתי שהיא פשוט חולת נפש. באלוהים.
אני חייבת עזרה דחוף אני פשוט תקועה עם חולת נפש !! רציתי לדבר איתה להגיד לה שאני לא רוצה איתה קשר וזה.. בסוף הבת זונה התחילה לקלל אותי ועכשיו המושפלת הזאת עוד שלחה את חברה שלה שמאיימת עליי שהיא תשיג את המספר שלי, ושכל הידידים שלה והחבר שלה והחברות שלה יתקשרו אליי וישלחו לי הודעות. פשוט חולי נפש.
אני רוצה ללכת למשטרה, להגיש תלונה, עשיתי את זה בעבר (פעם אחת תרגעו). אני פשוט רוצה להתנקם בהם, להראות להם עם מי הם מתעסקים. מה אני עושה? זה כבר מתחיל להחמיר.
תענו דחוף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (12)

אאה? תערבי הורים?

25/06/2014 23:15

    זה לא ישנה כלום.. גם דיווחתי ומחקתי אותה מהפייסבוק ואני יחסום אותה בווצאפ וכל זה.. רק עכשיו המכוערת הזאת בטח תיתן את המספר שלי לחברים בשקל שלה ואז בכלל הלך עליי..

    25/06/2014 23:30

קראתי עכשיו את כל הפוסט הקודם שלך ומה שיש לי להגיד זה שהיא פשוט טיפשה!
לפי כל השקרים האלה כבר מבחינים שהיא ילדה עם בעיות.. לכי תדעי אם זאת ילדה/אישה/זקנה..
נתקי איתה קשר לחלוטין! תחסמי אותה בווצאפ בפייסבוק בהכל! אל תכניסי אותה לחיים שלך, אני בהלם מוחלט מכל השקרים האלה שהיא אמרה לך… איך יכולת להחליק את זה? אני הייתי מעיפה אותה ישר!!! ועוד ילדה שאני לא מכירה , רק באינטרנט בכלל..

25/06/2014 23:21

    אני יודעתתת וממש ניסיתי לנתק איתה קשר אבל היא לא מבינה רמזים זאתי.. אוף עכשיו מפחיד אותי שהיא תיתן את המספר שלי לכולם. אם היא עושה את זה אני ישר הולכת למשטרה לא אכפת לי מה

    25/06/2014 23:32

את חייבת לערב מישהו.

25/06/2014 23:51

    וזה מחק לי את השאר שכתבתי.
    אם היא תמשיך להטריד אותך ותתן את המספר שלך לחברים שלה, את יכולה להחליף מספר כמובן.

    26/06/2014 01:20

    נכון.. בינתיים זה לא משנה כי חסמתי אותה ואת החברה שלה גם בפייסבוק, אותה בווצאפ ודיווחתי (ודאגתי שעוד אנשים ידווחו עליה) בפייסבוק ודיווחתי גם באינסטגרם. בכל מקרה, אם היא תפיץ את המספר שלי אני הולכת למשטרה נראה לי

    26/06/2014 12:06

אהאהאהאהאההאאה! אני זוכר את הפוסט הקודם, קראתי אותו והגבתי לו!
הילדה הזאת באמת חולת נפש, כבר מהפוסט הקודם מבינים את זה.
הכי טוב אם תעשי מה שאת חושבת. יש לך כמה אפשרויות.
או לערב מישהו מבוגר שיפסיק את זה, כולל משטרה.
או פשוט להחליף מספר… שזאת אפשרות פחות מעיקה ויותר קלה ועוזרת.

25/06/2014 23:55

    לאלא החלטתי לא להחליף מספר (: פשוט חסמתי אותה בפייסבוק+אינסטגרם ווצאפ. באינסטגרם דיווחתי עליה, ובפייסבוק דיווחתי עליה ודאגתי שעוד אנשים ידווחו עליה כדי שפייסבוק יסגור לה את המשתמש (:

    26/06/2014 12:12

שלום לכותבת,
אני לא בטוחה במאה אחוז מה קרה, ואני לא מתיימרת לדעת. עם זאת, קחי את דעתי כאישה צעירה, עם ניסיון בדברים כאלו. שני דברים שחשוב שתעשי, ואני ממליצה לך לעקוב אחריהם.

1) לא לנקום – אל תחפשי ריבים, כי יש מצבים שאת עוד לא מכירה שלא היית רוצה להיקלע אליהם. מיותר לחלוטין לחפש לאמלל לבחורה שהכרת את החיים בחזרה… זה לא יעזור לך לנתק איתה קשר. עם כבר, ההפך – זה עלול להחמיר את המצב ולהפוך אותו לאלים יותר.

2) נתקי איתה קשר בלי לשפוט אותה – היא לא נשמעת כמו חולת נפש, אבל היא נשמעת כמו ילדה עם בעיות שאת לא אמורה להכיר. יכול להיות שהבעיות האלו התחילו דווקא במשפחה. נערה צעירה שמחפשת חבר ומשקרת הרבה נשמעת כמו מישהי שפשוט זקוקה למעט אהבה והרבה תשומת לב, אולי בגלל שלא היו לה את אלו כשהיתה ילדה קטנה. עם זאת, עדיף שלא תתחברי אליה, מפני שנדמה שהיא עושה לך בעיות. אני מכירה קשרים שבהם הבנאדם השני עושה לנו רע, למרות שהוא חשוב לנו, אבל עדיף שתוותרי. נכון, יש לה הרבה מאוד בעיות, אבל תתני לה להתמודד איתן לבד. ולגבי הספקות שלך – את לא יכולה לדעת אם בכלל יש חבר, אין חבר, או אם בכלל יש ילדה בת 14. היא יכולה באותה מידה להיות גבר בן 40 שמחפש להתל בך, נערה צעירה, לתוך רחמים עליו, או סתם מישהו אחר שמחפש קצת צומי. אני לא חושבת שיש צורך לערב משטרה, אבל אכן תחסמי אותה בכל הרשתות ותפסיקי להביט לה בפייסבוק וכן הלאה. במידה והיא ממשיכה לנסות וליצור איתך קשר, תכתבי לה הודעה קצרה בה את מודיעה לה בלי מילים מיותרות שאת לא מעוניינת בקשר איתה יותר ושתודי לה אם תפסיק לנסות ליצור איתך קשר. אל תזכירי שום משטרה ואל תאיימי שתערבי אף אחד. אם אחרי זה היא עדיין תמשיך לנסות ליצור איתך קשר, תחשפי את המצב במלואו בפני ההורים. אני כבר אומרת לך – לא לערב משטרה בלי קודם לייעץ להורים, בגלל שאת לא יודעת למה את מכניסה את עצמך ברגע שאת מדווחת משהו שאת אפילו לא בטוחה מה המשמעות שלו, למשטרה.

אני מקווה שעזרתי לך קצת, ובהצלחה עם המצב. אם יש לך שאלות או את צריכה עוד עצה, מוזמנת לשלוח לי הודעה דרך הפרופיל שלי באופן פרטי.

Veno

26/06/2014 00:01

קראתי הרגע את הפוסט הקודם ולדעתי פשוט תכתבי לה הודעה שבה את אומרת לה שאת רוצה לנתק קשר וזהו, בלי לפרט ובלי להסביר למה.
ולפעם הבאה, ואני באמת לא מטיפה, אל תיצרי קשר עם אנשים שאת לא מכירה.
ואם את כן עושה את זה, לא כדאי לתת להם כת המספר שלך, עדיף להשאיר את זה לפייסבוק.

26/06/2014 15:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך