סתם_אחת
זה מה שאני מפחדת שיקרה לי.

בית ספר חדש, חיים חדשים

סתם_אחת 08/08/2014 858 צפיות 14 תגובות
זה מה שאני מפחדת שיקרה לי.

אני עומדת מול שער גדול, ורועדת.
אני שואלת את עצמי, אם זה כדאי?
אולי היה עדיף לבחור בבית ספר אחר, שבו אני מכירה יותר אנשים.
שבו לא אתפתה להתחיל חיים חדשים.
אני רואה אותה, ממש על המדרגות, מנופפת לי לבוא בעודה מוקפת בחברות.
אני לא חושבת שהיא מבינה, למרות שהיא החברה הכי טובה.
והנה עוד אחת, בודדה בדיוק כמוני, מסתכלת לכל כיוון כמחפשת אחרי מישהו שלא נמצא.
אני מסמנת לה עם היד שתחכה, היא מהנהנת ושבה לחבורה.
אני ניגשת לכיוון הילדה הבודדה ומדברת קצת איתה.
מתברר שגם היא לא בכיתה שלי.
ושוב, אני רועדת. אני ניגשת
לחברה, והולכת לאיבוד בין פתפותי החבורה.
סוף סוף הצלצול מגיע ואני מבקשת ממנה שתראה לי איפה אני לומדת.
אני נכנסת לכיתה ויושבת בצד, בשורה האחרונה. כמנסה להיבלע על ידי הקיר.
זה לא עובד והמורה מציגה אותי מול כל הכיתה, אני מרגישה את עוצמת המבטים של ארבעים התלמידים.
היום עבר, נגמר. אני כמעט נרדמת בהסעה, ואף אחד לא מנסה להתחיל שיחה.
חוזרת הביתה, קורסת על המיטה.
אחרי חצי שעה אני ניגשת לשולחן, פותחת חוברות ומחברות.
יש לי הרבה שיעורי בית, וצריך להתחיל.

כבר עבר חודש, ולא הצלחתי בהתחייבות.
בניתי את עצמי מחדש.
לא עוד הילדה המאפשרת והביישנית, לא עוד ההיא שגם אם יש לה משהו לומר היא לא פותחת את הפה.
אני אחת אחרת, אולי טיפה יותר מקובלת.
אבל מה הפסדתי בדרך?
את עצמי, את כל מה שעשה אותי כמו שאני.


תגובות (14)

את לא צריכה להפסיד את עצמך. את משתנה לטובה לא מפסידה את עצמך. ובסך הכול רוצה להשתלב. איזה ילדה נורמלית תבקש להיות בדד? אממ… אף אחת

08/08/2014 08:43

אני יודעת, אבל פחדים אף פעם לא הגיוניים.
אני מפחדת שבשינוי אאבד את הדברים שאני אוהבת בעצמי ובמקומם יבואו רגשות שבנות אחרות אוהבות.
ושוב, זה פחד לא הגיוני כי אי אפשר לאבד את עצמך כשאת מודעת למצב ומנסה להתנגד לו.

08/08/2014 08:56

פחד באמת לא הגיוני אבל הוא גם מגביל אותנו ובגלל זה צריך להתגבר עליו נגיד אני פוחדת מכלבים זה לא הגיוני אבל בגלל זה אני עוברת מדרכה ולא יורדת למקלט לפעמים כי לשכנה שלי יש כלב אני לא משווה רק נתתי דוגמא כי אם לא תתגברי על הפחד תוכלי להפסיד דברים.

08/08/2014 09:02

תודה, והייתה לי חברה שפחדה מכלבים בצורה רצינית, כשהיינו בכיתה ג' הייתה לאחד השכנים ברחוב כלבה שקראנו לה במבה בגלל הצבע שלה. היא הייתה ממש מתוקה אבל החברה נוראה פחדה ממנה אז תמיד כשהיא הייתה ברחוב הייתי עוזרת לה לעבור.
נ.ב
אני ממש מתגעגעת לבמבה אילו שעבר הרבה מאוד זמן והיא מתה בינתיים…
(ואני לא בטוחה שקראנו לה במבה, אני לא ממש זוכרת…)

08/08/2014 09:08

אוי אוף זה מזכיר לי את שוקו זה היה כלב בשכונה שלנו הוא היה כזה מתוק אבל פחדתי לעבור לידו חח בכל זאת. הוא עדין היה מתוק הוא היה רודף אחרי האוטובוס שלנו לבית ספר כול בוקר ויום אחד הוא נעלם פשוט נעלם

08/08/2014 09:11

אוי, זה עצוב.
גם במבה פשוט נעלמה, יום אחד היא הייתה בחוץ ברחוב ויום אחרי זה לא (וזה לא שהיא הייתה כל יום בחוץ, אבל היא פשוט לא הופיעה יותר)

08/08/2014 09:15

אוף איך נעלמים לנו ידידי הנפש המתוקים (קצת מפחידים אבל זאת רק אני פחדנית שכמותי)

08/08/2014 09:21

אני קצת פוחדת מכלבים (כי בכיתה שלי יש ילד שיש לו כלב שניסה לנשוך אותי פעמיים) אבל הם ממש חמודים. וברגע שאני מכירה כלב אני לא מפחדת ממנו.
יש לנו שכן שיש לו כלב זקן אבל ממש חמוד. הוא כזה קטן ושחור וזקן (והוא מתוקייי)
וסליחה אם אני נשמעת עכשיו קצת מוזרה אבל זה מה שקורה לי כשאני מדברת על דברים חמודים :)

08/08/2014 09:32

חחח את לא נשמעת מוזרה חח גם אני כזאת נראה לי טוב אם את רוצה לדעתעם אחת או פעמים כלב הפיל אותי ונתן לי מכה בישבן חחחחח

08/08/2014 09:44

חחח
הכלב שכמעט נשך אתי דחף אותי על מכונית במגרש חניה.

08/08/2014 09:51

יואו איזה מפחיד אני הייתי מתה רק מהפחד

08/08/2014 09:54

הכלב עצמו חמוד, לא כשהוא מנסה לנשוך. קוראים לו ג'וני (לכלב)

08/08/2014 09:56

חחח ג'וני שם חמוד לכלב… אוף הלוואי ולא הייתי פחדנית כול כך

08/08/2014 09:58

את לא צריכה לפחד! פשוט תיהי את עצמך, תבואי בחיוך ובגישה ש"יהיה כייף", תיהי נחמדה והכל יהיה בסדר!
קטע מקסים ובהצלחה בבית ספר! (:

08/08/2014 10:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך