טוב, אז כתבתי את זה בצורת סיפור ולא בצורת הודעה כי אני לא רוצה שימחקו את זה, ועכשיו גם אין להם סיבה...
אני לא יודעת מה לעשות!
אני לא יודעת אם לפרוש כדי לרענן את עצמי (אז אני מפסידה הרבה פרקים של הסיפורים שאני קוראת ואוהבת...) או להישאר ולתת לזה להשתלט עליי, ואז אני כבר לא וכל לצאת...
מישהו יכול לעזור לי??....

בעיה – בבקשה, אני צריכה עזרה

03/07/2013 748 צפיות 13 תגובות
טוב, אז כתבתי את זה בצורת סיפור ולא בצורת הודעה כי אני לא רוצה שימחקו את זה, ועכשיו גם אין להם סיבה...
אני לא יודעת מה לעשות!
אני לא יודעת אם לפרוש כדי לרענן את עצמי (אז אני מפסידה הרבה פרקים של הסיפורים שאני קוראת ואוהבת...) או להישאר ולתת לזה להשתלט עליי, ואז אני כבר לא וכל לצאת...
מישהו יכול לעזור לי??....

הבוקר מגיע, השמש זורחת על עוד בוקר של החופש הגדול.
אני קמה בבוקר, מתמתחת במיטה הזוגית בחדר שלי, מרימה את הראש כדי לראות מה השעה בשעון המעורר שלי (שלא עובד עכשיו… חופש גדול! – הערת הכותבת), וקמה מהמיטה בעוד אני מסדרת את כפכפי האצבע שלי על הרגליים היחפות שלי.
אני עולה למעלה, לאכול קערת קורנפלקס או משהו בסגנון. אני אוכל אותה לאטי ושותה את החלב לאחר שאני גומרת לאכול את כל הקורנפלקס. אני מניחה את הקערה בתוך הכיור, מסתכלת על עצמי ומבינה שאפילו עוד לא התלבשתי, עוד לא עשיתי כלום, אבל למי אכפת? אני יכולה להישאר ככה כל היום בלי לשים לב, ולא ממש יהיה לי אכפת מזה.
ואז… אני מתחברת למחשב.
הבעיה היא, שזה כבר על בסיס קבוע, כל יום על הבוקר, אני נכנסת לאתר ונשארת עליו כל היום.
פשוט כל היום!
ואני מתמכרת לזה, אבל אני לא רוצה, ואני לא יודעת מה לעשות…
אני לא יודעת אם לפרוש לתקופה כדי להחזיר את העשתונות שלי, או להישאר ולתת להתמכרות הזו להשתלט עליי… אני כבר אבודה, ואם כל הדברים שיושבים עליי בזמן האחרון זה כבר יותר מידי…

– – הצילווווווו – –


תגובות (13)

הבעיה שאת כותבת עליה נפוצה מאוד..

את יכולה להגביל את השעות שלך במחשב ולהגיד זהו! אני מתחברת רק לשעה/שעתיים או עד ש…
תאמיני לי אם את באמת רוצה-את יכולה!
תגבילי את עצמך, ותתחילי בקטן, נגיד תעשי שמהיום את על המחשב לשעה, וכשזה יעבוד תגידי גם ממחר אני לשעה או לזמן אחר..
תאמיני לי, כשזה יעבוד את תרגישי מה זה טוב עם עצמך..
מקווה שעזרתי
מ.א

03/07/2013 04:02

את כמוניייייי אבל אני מכורה גם לאייפון אני לא מצליחה להתנתק אני יוצאת ואז אינלי מה לעשות ככה אני תמיד אוכלת מחשב טלפון מקלחת שרותים לישון ב5-6 בלילה קמה ב12-11 וככה כל היוםםםם אני מכורה קשותתתתת

03/07/2013 04:06

תודה, מלאך הצללים, אני אנסה לעשות את מה שאמרת…

03/07/2013 04:08

הדרווווווש
גם לי זה היה ככה כשעוד היה לימודים , והאמת לא הכי חשבתי על לפרוש , כי אז בעצם רק התחלתי ?0, אבל אמא שלי , שלא יודעת(למזלי – חחחחח) שאני כותבת פה , היא שמה לב שאני בלי הפסקה באייפד בלי הפסקההההה ! כי אני מתחברת לאתר רק מהאייפד כי במחשב מלא יכולים לראות למה אני נכנסת ואני מעדיפה שזה יהיה פרטי כזה , ואמא שלי פשוט באה ולוקחת לי את האייפד אחרי שלוש ארבע שעות או משו . אבל את בטח מהמחשב אז את יכולה לסכם מה את עושה כשאת נכנסת לאתר , נגיד , בודקת מי העלה , או נגיד מעלה בעצמך משהו , ואז יוצאת ? אז ככה , לבדוק מה את עושה , ואולי אם עת רואה שאף אחד לא העלה , אל תישארי על האתר , תעשי הפסקות , תלכי לאכול או לישון או משהו ואז תחזרי ותראי אם העלו .
ואם את חושבת על לפרוש לכמה זמן , אם את מרגישה שזה מה שצריך לעשות אז תפרשי , כמובן שאני יהיה עצובה חחח:/ אבל אם לא פשוט תצמצמו את הזמן שאת במחשב , במחשב שלי , לפני שהיה לי את האייפד שלי , גם אני הייתי כל היום המחשב בלי הפסקה כי אנחנו משפחה כזאת שחמש שניות בלי מחשב זה נצח . אז אמא שלי שמה דבר כזה מההגדרות במחשב , שכל כמה שעות הוא פשוט נכבה . ואני עם העצלנו. שלי אינלי כוח להדליק אז אני פשוט הולכת . חחחח פיתרון פשוט.. אצלי לפחות חחחחחחח …
לאאאאב יוו הדרוווווש❤❤❤❤❤❤❤❤❤

03/07/2013 05:47

חחחח אור איזה חפירה!
אני צריכה את האימייל שלך, דחוווףףףףף!
ותודה, על העצה, מסכנונת שכמוך…

03/07/2013 05:57

אממ טוב, אז ככה: זה קרה לי
ועד כמה שניסיתי, לא הצלחתי לצאת מזה.
בגלל כמה סיבות:
-אי אפשר לעקוב ככה אחרי סיפורים כי מפספסים יותר מדי פרקים וזה קשה להדביק את הפער
-יש הרבה מאוד דברים שקוראים ואת רוצה להיות שם בשביל לעזור
-כשצריך לפרוק האתר חייב להיות אפשרות אחרונה, לא ראשונה כמו בדרך כלל.
-אין איפה להעלות רעיונות לסיפורים….

אז אני כבר התמכרתי, וההפסקה לא ממש הצליחה לי.
אני ממש מקווה שאני גם אצליח לצאת מזה.

03/07/2013 06:32

חחחח הדרוש הנה זה האימייל(:
[email protected]
חחח (:
לול

03/07/2013 07:54

חחחחח אורוש מתעלייך נשמה!
אני אשלח לך, את מחוברת עכשיו?
כאילו לגימייל?
טובטוב אני ילך… אפילו שזה הסיפור שלי…

03/07/2013 08:53

תקשיבי… הבעיה שלך נורא פשוטה לפיתרון (לפי דעתי לפחות).
פשוט תגבילי לעצמך את שעות המחשב, או באתר. תשימי טיימר או משהו, כדי שתדעי עוד כמה זמן את יכולה להישאר. את יכולה לנסות למצוא תחביבים אחרים, כמו לצאת עם חברות, לצאת לסרט, לבריכה, לקרוא ספרים, ללמוד… וכו'. אם לא נראה לך שתצליחי לעמוד בפיתוי להישאר יותר זמן על המחשב, פשוט תאסרי על עצמך להיכנס לשם. בכל מקרה אני ממליצה לך לפתח תחביבים אחרים. אם הקטע שתפספסי את הפרקים של הסיפורים שאת אוהבת כל כך מפריע לך, אז את יכולה לרשום על דף את שמות הסיפורים וסופריהם, ולאחר "תקופת המבחן" לחפש אותם ב"חיפוש".
מקווה שעזרתי :)

03/07/2013 15:52

הלוואי והייתי יכול לעזור לך, גם אני תקוע באותו המקום חח:P

03/07/2013 15:55
Noa

תקשיבי יפה שלי,
כמה בנות נתנו פה עצות מעולות, אז אני אחזק אותם:
תגבילי את עצמך!!!!!
שעה, שעתיים. הכי טוב חצי שעה (אבל עלוב ביותר (ההגבלה שלי כזו)) …
לאביו♥♥
את תצליחי לעבור את זה!!!

04/07/2013 08:04

תודה ולם אין לכם מושכ עד כמה העצות של כולכם עזרו לי , הצלחתי להגביל את עצמי וכבר לא הייתי כמה ימים רצוף במחשב, אני נכנסת פעם בכמה ימים וזה ממש עוזר לי !
הלכתי לברכה ולים עם המשפחה שלי , ביליתי עם חברות וידידים שלי , וגיליתי שממש כיף – גם מחוץ לאתר , אפילו שפה זה הבית השני שלי …. ( ! )
אוהבת את כולם !!!!!

07/07/2013 15:24

תקשיבי, תנסי לעשות את מה שמלאך הצללים אמרה לך אבל אל תחשבי שזה יהיה כלכך קל. אני לא מנסה לדאכה אותך רק מנסה להיות ראליסטית.

23/11/2013 11:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך