yolo22
ולכן בכל כיבוי נרות של יום הולדת, בכל פעם שנופל לי ריס, בכל צעד, בכל כסיסת ציפורן, בכל נשימה שאני נושמת- אני מבקשת שמתמטיקה תעזוב אותי כבר במנוחה. ולמי שתהה, כן זה משחרר.

בעיות שלך

yolo22 14/09/2014 637 צפיות 3 תגובות
ולכן בכל כיבוי נרות של יום הולדת, בכל פעם שנופל לי ריס, בכל צעד, בכל כסיסת ציפורן, בכל נשימה שאני נושמת- אני מבקשת שמתמטיקה תעזוב אותי כבר במנוחה. ולמי שתהה, כן זה משחרר.

השנאה שלי אלייך היא כנראה הדבר הכי גדול בעולם הזה.
היא יותר גדולה מלוויתן כחול, יותר כבדה מפרשרון ויותר ארוכה מדג אורפיש.
למען האמת, היא ארוכה כל כך שיכולתי להקיף בה את כל היקום כמה פעמים, ואפילו לקשור איזה קשר סבתא כפול בקצה.
הבעיה היא שאני צריכה לראות אותך *בכל שנייה ביום*, ולהקשיב לך כשכל בעיותיך נזרקות אל על- ולתפוס אותן לפני שהן מתרסקות על האדמה.
ואני לא אשקר, זה קשה.
ולפעמים קורה שאני לא תופסת, ברוב הפעמים אני איטית מידי, או שוכחת שאני צריכה לתפוס, או שכואבות לי הרגליים מהריצה ואני רק רוצה לנוח.
אבל לא. אצלך אין דבר כזה לנוח, נכון?!
כי גם אם אנסה לרמות ולקחת איזה מצנח, או לבקש עזרה ממישהו, או פשוט להתחנן בפנייך שוב ושוב לשקט- תמיד תהיה לך דרך להגיע אל הנקודה החלשה שלי ולתקוף שם. במלוא הכוח, כראוי לך.
ונמאס לי שאמא מזכירה לי עלייך ושאבא שואל מה איתך. ושהאחות הקטנה צוחקת כי לה אין בעיות כמו שיש לי. לה אין אותך.
די די די די די די די די די די די די
די כבר
לעזאזל איתך
דדדדיייייייי
די!!!!!!
משגע אותי שאי אפשר פשוט לקחת אותך ולזרוק למקום רחוק, שלעולם לא אשמע ממך יותר.
זה לא יעזור, מה, למחרת כבר אשמע עלייך שוב, וכל התהליך יחזור על עצמו.


תגובות (3)

OMG LOL נקרא בשעת עשיית השיעורים באלגברה (כן, אני די ברגע האחרון)

14/09/2014 01:21

אגב לייק על התיאור שלך. אני שונאת את שלגייה:/
ואם אפשר להמליץ על דיסני, כדאי שתלכי לראות אל דוראדו וספיריט הם ממש יפים.
חוץ מזה לרגע חשבתי שמישהו מבה"ס גילה על החשבון שלי ועושה עליי פרודיה עד שראיתי כמה זמן את רשומה*~*

14/09/2014 01:33

    האמת שאני ממש בשוק מעצמי שכבר עברה כמעט שנה מאז שנרשמתי.
    שלגיה באמת די נוראת לטעמי.
    ובגלל שאת בת 14 והיית נחמדה דיו להגיב לי באמצע הלילה, אני מאחלת לך לא להגיד למתמטיקה של תיכון לנצח נצחים!

    14/09/2014 02:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך