קרן אור
שאשמח לשמוע תגובות שנהנתם או במקרה שקרה לכם תמיד הכול לעזור .. (:

בערך … כפתור בריונות.

קרן אור 11/02/2015 535 צפיות אין תגובות
שאשמח לשמוע תגובות שנהנתם או במקרה שקרה לכם תמיד הכול לעזור .. (:

זה התחיל שגרתי בתל אביב … החיים היו יפים , ואז נאלצתי לעבור לעיר אחרת, וכמובן "בית ספר חדש" אז בואו נעבור לסיפור של בית הספר(:

שבאתי קיבלו אותי יפה אבל ילדה אחת ו3 שפוטות שלה לא.., היא החליטה לעשות סצנה – שאני מכוערת וזה.. יום אחד שבאתי ביום שישי לבית ספר באתי עם נעלי בובה בצבע כסף .. אז הנא קנאתה.. עשיתי כאילו אני לא מסתכלת והיא אמרה: תראי איזה נעלים מכוערות יש לה.. כמובן שלא התייחסתי לזה כי היא יכולה לחשוב ככה עד מחר , ואני לא מתייחסת לביקורות של אחרים.
טוב אחרי כמה ימים ילד בכיתה שלי הבחין שבידי נטול צמיד… הוא ביקש שגם אני יכין לו 2 כאלה ואמסור לו בפתק במגירה .. עשיתי זאת ושבוע שלם ילד אחד העליל עליי שאני מאוהבת באותו ילד.. ובכן חיבבתי אותו אבל לא "מאוהבת" במהלך השנה שמתי לב שהוא תמיד מסתכל עליי . אבל לא הבנתי , הוא לא שם עליי או שהוא מרגיש אותו הדבר .. אז הרגשות שלי גברו במהלך השנה הזו שעלינו שנה.. הוא עדיין מסתכל עליי , אל אין לי אומץ לדבר איתו על זה… אולי אקבל סירוב אולי אקבל ניפנוף מי יודע? אני לא אחת כזאת , אבל כן זה מבייש.. השנה המורה העביר אותי ליד הילדה שקינאתה בי שנה שעברה .. בהתחלה היינו חברות טובות ואז היה נמאס… היא התחילה לעשות חצאים משום מה… אין לי בעיה עם חצאים אבל החצי שלי היה קטן יותר… והיא אמרה נו מה החצי שלי יותר קטן ומחקה ולא יכולתי להזיז את הרגל אפילו ואז פשוט בכיתי ואותו ילד שהעליל עליי לפני שנה דלוק עליה אמר שהחצי שלה יותר גדול… וברור שהוא יגיד כתזה הוא דלוק עליה אבל בכל זאת לא הרגשתי עם זה בכי אמיתי ..צעקתי נמאס לי לא באלי יותר!.. ואז חברה שלי אמרה , בואי לשטוף פנים … הלכנו לשירותים ושטפתי פנים.. נשארתי עם חברה שלי בשירותים דקות ארוכות ושוחחנו על המקרה שאירע . לאחר הצעתי לדבר עם המורה שיעביר אותי מקום … המורה העביר אותי מקום .. אבל אותו ילד שצחק עליי בקבוצה שבה אני יושבת אחר 3 ימים ביקשתי מהמורה שיעביר את אותו ילד מקום כי הוא מציק לי. ואז התחלנו לריב ואז הוא הזכיר את הבכי שלי אבל החכם הוא השותק אז שתקתי .. נתראה בעוד סיפור עליי מקווה שנהנתם לדמוע מחוויותי ביסודי כי לי היה כיף לפתוח איתכם ואני ימשיך .. אוהבת (:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך