בצבא הגנה לישראל

Lucy Koren 25/04/2012 743 צפיות 6 תגובות

בעוד כשנה וחצי אלחם למען ארצי.
בעוד כשנה וחצי אהיה גם אני חלק מהמערכה.
בעוד כשנה תצדיע גם לי המדינה, כמו שאני מצדיעה לחיילינו כיום בגאווה גלויה.
אני רוצה להצטרף לחיל קרבי- לתרום באמת למדינתי בכל כוחי.
אני רוצה להיות שם, חלק מזה באמת.
אני רוצה להסתכל במראה על עצמי בגאווה ולהגיד: "אני גאה להיות אזרחית במדינה, אני גאה להיות חיילת בצבא, אני מודה לצבא שקיבל אותי, ואני גאה בשותפיי להרגשה."
אני רוצה להסתכל במראה ולא להתבייש, אני רוצה להיות חלק ממערך ההגנה על אהוביי. איני רוצה לשבת עוד בבית ולהסתכל בטלוויזיה על המלחמה. איני רוצה להמשיך להיות אדישה.
אני רוצה להלחם למען ארצי, למען בייתי, למען אהוביי, למען חבריי ולמען משפחתי. דבר לא יעצור אותי.

אתמול קיבלתי זימון לגדנ"עת חובלים בחיל הים, ואהיה גאה להשתתף במיונים לחיל.
ואם חובלים לא יצליח, אנסה להתקבל לחיל האוויר, או לתותחנים, או לשריון, או לצנחנים. אנסה לעשות כל שביכולתי, העיקר לתרום את חלקי למדינה, העיקר לתת את כל כולי למטרה- להגנה.

יכול להיות שזה נשמע כמו מוטיבציה גבוהה מדי, ואני יודעת שפוסלים מועמדות לחילות על כך, אבל אני לא אבכה יותר מדי אם לא אתקבל למקום שבו אני רוצה לשרת.
כל מקום שיתנו לי יתקבל בברכה, אך אני מעדיפה את הקרבי, אני מעדיפה להלחם באמת למען ארצי. להחזיק רובה מוכן לקרב, להחזיק את הדגל ולתקוע אותו באדמה ליד הטנק.

אני רוצה לתרום למדינה, אני רוצה לעשות זאת בכל כוחי, ולא אוותר כל עוד אני בהכרה.


תגובות (6)

כל-כך טוב שיש אנשים שחושבים ככה! (;
ממש יפה, מדהים!
אני מאמינה שתעשי את המירב ואין לך מוווושג עד כמז שזה משפיע לטווח הרחווק!! (;
אוהבת 3>

25/04/2012 12:32

לוסי מה אומר לך יקירתי אזלו מילותי , מצידעה לך על המחשבה שמלווה אותך כי תתגייסי לצה"ל ותתרמי את חלקך למדינה – מחשבה נעלה מזו אינני מכירה – מברכת אותך !!!!! תודה לוסי ממני בקי ♥♥

26/04/2012 23:52
Gal Gal

פשוט מדהים לקרוא פוסט כזה !!!
אני סיימתי ללמוד אתמול (כלומר, קיבלתי תעודות, הבגרויות והמגנים עוד לא נגמרו לצערי.. ), ופתאום אני קולטת איך הכל נגמר מהר מדיי !
עוד שנייה אני אסתכל במראה ואהייה במדים אחריי שלא הייתי שבוע בבית, ואני אהנה מכל רגע !
לשרת בצבא זו זכות, אני לא מחשיבה את זה כחובה, ובכלל, לשרת בצבא זה תהליך שלדעתי כל אחד צריך לעבור, מכירים חברים שישארו איתך לכל החיים, מתבגרים…
אני רק מחכה לרגע שאני אעמוד שם בעצמי, מבינה ומתחברת לכל מילה שכתבת.
גלי ♥

27/04/2012 09:25

לוסי שבה ומתרגשת עם הסיפור המדהים שלך והוא ההתחיילות לצה"ל כל הכבוד לך וזומנת לתפקיד כל כך מדהים כך כך חשוב שלא כל אחת מוצעת לתפקיד כזה אז גב ירתי היקרה חזקי ואימצי – תייצגי את הנוער שנקרא מלך הארץ – לצערנו הרב מה שקורה עכשיו במדינה זה מפחיד זה מדאיג וכנראה שאלה הממונים לשמור על חיינו נראה לי ואני אשמח מאד אם אני טועה הם חסרי אונים והלוואי והלוואי שאני טועה.
אז הנה את רוצה להתגייס שמחה להתגייס ורוצה לתרום למדינה הלוואי ירבו כמוך ממני באהבה בקי ♥♥

06/05/2012 12:00

אני מבטיחה לך בקי, שמה שקורה עכשיו במדינה הוא לא דבר חדש (אם את מתכוונת למה שקורה עם חוק טל וחרדיים שלא רוצים להתגייס, ואני לא מכלילה, אני מתייחסת ספציפית לאלה שלא רוצים, אם לא התכוונת לזה, טעות שלי…)
המדינה הסתדרה בלעדיים כבר 64 שנים, והצלחנו להשיג את מה שאחרים לא חלמו שאי פעם יוכל לקרות במדינה קטנה כל כך וצעירה כל כך.
האנשים שלא רוצים להתגייס הם אחוז קטן מאוד בתוך אוכלוסייה שרוצה לתרום, גם אם חלק קטן\ למדינה שהם חיים בה. אני רואה את חבריי לכיתה מתאכזבים כל כך כשהפרופיל שלהם לא מתאים לקצונה, או לחיל האוויר, ואת אלה שהקב"א שלהם לא מספיקה בשביל להגיע לסיירת מתכ"ל או טלפיות.
המדינה שלנו מלאה באנשים שרוצים להתגייס ולתת את חלקם, לא כדי להיות "מלך הארץ", אלא באמת כדי לעזור כמה שהם יכולים לבית שלהם.

08/05/2012 12:45

לוסי יקירתי
לא התכוונתי בשום פנים ואופן לחרדים וחוק טל וכל הנילווה לכך.

התכוונתי שאני כל כך גאה בך ובכל הנוער המקסים שמתגייסים באהבה ענקית לשרת את המדינה יש כאלה שלא מתקבלים מטעמי בריאות לשרת בחייל קרבי ולא נרגעים ורק נלחמים עד שהם יתקבלו לחילות אלה.

אני גאה בך לוסי החביבה ובעיני את נקראת "מלח הארץ" את וכל החבר'ה שבזכותך ובזכותם מאפשר לעורף לישון בשקט .

תודה רבה לך לוסי ולכל צבא הגנה לישראל אני מורידה את הכובע בפניכם.

שבת שלום ממני בקי ♥♥♥♥

11/05/2012 08:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך