בצל הקורונה ג' -הרהורים.

18/03/2020 433 צפיות אין תגובות

הרחובות שוממים, רטובים, קר, בררר… השמיים כנראה מתאבלים על המצב. הירוק הפך לקודר מתמיד. אילנה מנסה למצוא דרך בכד לחלץ אץ עצמותיה. ירדה ועלתה במדרגות הבניין בו היא גרה, כי לצעוד לא היה מתאים לה משום בחינה.
חשבה: "מה יהיה? נוספו עשרות אלפי מובטלים. לא כל אחד יכול לעבוד מהבית. עצמאים , כמה אשראי יוכלו לקבל?? רק מהדאגה הגוף נחלש וכל מיני חיידקים ווירוסים תוקפים אותו, לאו דווקא קורונה.
כל ערב יש הצגה בטלויזיה שראש הממשלה חוץ מהכסא לא מעניין אותו כלום.
נואם על מצבנו הטוב, יש לו חברים בכל העולם והם סיפקו לו ציוד. מי יכול לאכול את סיפוריו המבחילים?? אין חומר לבדיקות וכנראה חסר כח-אדם שיבצע אותם. לא דאגו מספיק למקצועות הבריאות כולל מעבדות, העקר שישנם שדרנים באמצעי התקשורת כדי לבשר לעם שנבחריו דואגים לו והכל כשורה.
אנשים עוברים על הבידוד. למשל אותו ח"כ שבא להשבעה שהוא נשא, הדביק אחרים, יצא מהבידוד לריצת בוקר. אז מה רוצים מהאדם הקטן?
אילנה מוצאת נחמה בזה שלפי שעה אין לה חום ונעזרת בקבוצת הוטספ של מטיילי קרנבלים 2020 שאיש מהם לא נדבק.
מישהו מחברי הקבוצה כתב שישנן תרופות נגד קורונה במדינות שונות באסיה. היא מקווה שזה לא פייק ניוז, הרווחים מאד בימים אלה.
"נכון אלה הם ימי בידוד קשים מאוד, אבל למדתי שדרך המחשב ישנן הרבה הרצאות איכותיות.
אילנה הזמינה סדרת הרצאות באמנות, היסטוריה ואקטואליה וצופה בהן, ולו רק בכדי להסיח דעתה משדורי הטלויזיה המעצבנים.
"אולי האנשים יקחו דברים בפרופורציה מתאימה. לא לרוץ כל כך הרבה ולא לצרוך יתר על המידה. עוד קניות מיותרות באינטרנט שהפכו לספורט לאומי. בשביל מה?? אילנה נמנעת מקניות כאלו וטוענת שאין לה צורך בהן.
ברור לאילנה דבר אחד: העולם בוודאי ישתנה שנוי חברתי וכלכלי, פחות בזבוז משאבים ואולי יותר צניעות והסתפקות במה שיש.
"אם אצא בשלום מן הקורונה , אמשיך לצפות בהרצאות דרך המחשב, אך לא כל הזמן. צריך גם לצאת החוצה, כי אין תחליף למגע אנושי אבל בתנאי שיהיה בריא ונקי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך