בקי




שנה טובה לכולכם ♥

ברכות לשנה החדשה בכתב יד עם בולים ומעטפה כמו פעם

בקי 23/08/2012 808 צפיות 3 תגובות




שנה טובה לכולכם ♥

למרות שהיום כבר לא מקובל לשלח ברכות לשנה החדשה, הלוא בזמן האינטרנט הכל ממוחשב, וכלום לא יוצא מהלב י, ש ברכות מוכנות ורק תבחר מה מתאים לך תלחץ "שלח" ונגמרה הפרשה.

אני לא התרגלתי ולא אתרגל לעולם לשיטה זו לגבי כל ברכה שנכתבת בכתב יד נשארת אצל המבורך לעדי עד כן כך אני חושבת וכך אני פועלת.

כן כך אני חושבת וכך אני פועלת.

יש לי רשימה של אנשים אותם אני רוצה לברך כל מבורך מקבל ברכה יפה ואותה ברכה שמה אני בתוך מעטפה כשאני מעטרת אותה בבול של שרוליק שתמיד מחייך נראה לי שהחיוך לכבודי הוא שמח אתי ולבטח רוצה לברך גם אותי.

כ- 10 ברכות לערך אני שולחת לחו"ל חברות טובות שאני שומרת על קשר , כבר שנים רבות, ממתינה בסבלנות לתורי בבית הדאר , והפקידה תמיד מחייכת חחח ברכות לשנה החדשה, כל הכבוד בעידן האינטרנט את ממשיכה לשמח את המבורכים בברכות חמות מארץ הקודש, שוודאי אליה מתגעגעים.

לאחר שהפקידה האדיבה שקלה כל מעטפה ומעטפה ומכרה לי את הבולים בערכים הנכונים שלפתי מתיקי ברכה גדולה ובה כתבתי כך: "לדאר ישראל תודה שאתם כאלה מקסימים"

השארתי לה ליד האשנב ומיהרתי לצאת החוצה לדרכי.

שנה טובה ומאושרת ♥


תגובות (3)

אני כל כך מבינה אותך חחח , גם אנחנו (אני ומשפחתי) עדין שולחים את הגלויות האלה :)
אף אחד לא שולח לנו חזרה (חוץ מסבא שלי שגם אוהב את זה חח) כולם מעדיפים הודעות טקסט,אבל אנחנו ממש אוהבים את זה חח במיוחד אמא שלי :)

נחמד לששמוע שעוד אנשים עושים את זה :)
וכל הכבוד שנתת לפקידה חח זה בטח עשה לה את היום :)

23/08/2012 13:12

טליה האם אני בקי כבר אמרתי לך משהו כמו מיליון פעמים שאני אוהבת אותך ?

שאת תמיד אבל תמיד גם כשמצבי באתר היה על הפנים בלשון המעטה וגם שאת מגיבה ביושר באהבה לכל סיפור שלי

אז מה אומר לך נשמה שלי תודה רבה רבה אני אוהבת אותך ומאחלת לך שנה נפלאה שנה מבורכת עם המון בריאות והצלחה בכל אשר תפני.

לצערי מכיוון שאינני יודעת את כתובתך אזי לא תוכלי לקבל ממני אגרת שנה טובה בתוך מעטפה ושרוליק הבול המתוק שלנו מחייך אזי ראי ברכה זו מעל גלי האתר "סיפורים" כברכה שנכתבת בכתב יד נשארת אצל המבורך במקרה זה המבורכת לעדי עד ♥♥♥♥♥

23/08/2012 13:22

תודה רבה דקוטה לוקחת זאת לתשומת לבי שבת שלום ומבורך ממני בקי ♥

24/08/2012 13:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך