miki2810
הכרזההה!!!!!!!
מהיום אתם תאמרו לי על מה לכתוב ועל איזה נושא תרצו לשמוע את הדעה שלי (אני מבטיח תשובה מנומקת היטב וכנה) פשוט תחשבו על מה שבא לכם ואני ישמח מאוד מאוד מאוד אם תרשמו לי נושאים כבדים וקשים כך שגלגלי המוח החלוד שלי ישובו לפעול ..(נושאים תוכלו לרשום בתגובות)

גאון או משוגע ? יש בכלל הבדל ? 10' !

miki2810 25/01/2012 773 צפיות 5 תגובות
הכרזההה!!!!!!!
מהיום אתם תאמרו לי על מה לכתוב ועל איזה נושא תרצו לשמוע את הדעה שלי (אני מבטיח תשובה מנומקת היטב וכנה) פשוט תחשבו על מה שבא לכם ואני ישמח מאוד מאוד מאוד אם תרשמו לי נושאים כבדים וקשים כך שגלגלי המוח החלוד שלי ישובו לפעול ..(נושאים תוכלו לרשום בתגובות)

היי לכולם זה אני "קובי"

והיום קיבלתי החלטה די גדולה …. החלטתי ללמוד פירסום …
אבל לא פירסומאי דביל שרק חושב איך להרוויח כסף ולמכור "לוקשים" לא מעניינים לקוראים ולצופים ..

החלטתי שמהיום אני לוקח צעד אחד (אומנם קטן) לכיוון המטרה שלי
מה היא המטרה שלי ,אתם שואלים? המטרה שלי היא לשנות את פני העולם המודרני… הזוי? טוב אז לא, ממש לא, די זה נגמר, ואולי יום אחד אני יצליח לעשות רעש ולגרום לכולם להבין שאולי כל חייהם הם צדקו אך טעו טעות מרה אחת ויחידה שהביאה אותם למצב מונוטוני ושאנני לגבי החיים והנושאים שמסביבנו…
ונכון שיכול להיות שאני לא יצליח, אבל בתכלס כלום לא יכול לעצור אותי מלהמשיך להתקדם,
אז כל עוד אני הולך קדימה אני יודע שעוד דלת בדרך להיפתח

הכרזההה!!!!!!!
מהיום אתם תאמרו לי על מה לכתוב ועל איזה נושא תרצו לשמוע את הדעה שלי (אני מבטיח תשובה מנומקת היטב וכנה) פשוט תחשבו על מה שבא לכם, ואני ישמח מאוד מאוד מאוד אם תרשמו לי נושאים כבדים וקשים, כך שגלגלי המוח החלוד שלי ישובו לפעול ..(נושאים תוכלו לרשום בתגובות)

ועכשיו לעניין : הנושא היום הוא העניים שלנו … סבתא שלי למדה אותי בגיל מאוד צעיר לקרוא בעניי אנשים, אומנם הייתי מאוד נאיבי וקטן אמונה אך הרגשתי שאני שייך באיזשהו מקום למילים שיצאו מפי סבתא ויקטוריה היקרה ז"ל …

וכך זה היה…
לא עבר הרבה זמן עד שיכלתי לומר לכל בן אדם את תחושותיו באותו הרגע ואת מצבו בבית ,ובזוגיות שלו ..
סבתא הייתה אומרת שהעניים משדרות כמו רדיו "פעם קולט ופעם צריך להזיז את האנטנה" ונכון שפעם לא הבנתי למה התכוונה סבתא היקרה , אך היום אני יכול להבין ולשתף….
היא התכוונה לזה שהעניים (תמיד) מספרות לנו משהו "גם שאין קליטה" ולפעמיים הן משקרות לנו ובאותו הזמן פשוט צריך לומר לעניים שאת השקרים שלהן אנחנו לא קונים יותר, ומהיום נחליט שהעניים שלנו ישדרו בגלים מיוחדים את מה שעובר עלינו . זה כמו פירוק לחצים אך מבלי להרגיש בכלל כאב, מרירות, וכו..

העניים שלנו מאפשרות לנו לפרש את המילים בצורה אחרת כגון המילה (יפה)
והמשפט (אני רואה אותך)

אז יופי… טוב אני רואה במילה "יפה" סיפורים שלמים רק מכיוון המשמעות האמתית שלה ..
כאשר בחור אומר לבחורה שהיא יפה, הוא מסתכל על השער ואל התווי הפנים ,שפתיים עניים וכו…
מה קרה לנו בני אדם???
בשביל דברים כאלה קיים המשפט "את נראית טוב", אבל יפה? ממש לא
המילה יפה מתארת לנו את היופי הפנימי , היופי שנתפס רק בעניי אלה שבאמת מסתכלים , אלה שבאמת מסתכלים מוצאים מין קסם מרתק בלב של המקיפים אותם ופשוט משתמשים בקסם הזה כדי ליצור חוסר ביטחון אחד מוחלט ולייצור את המילה את/ה יפה…

המשפט הבא הוא: "אני רואה אותך" אני לא יכול לחשוב על משפט מושלם יותר לומר למי שאנחנו אוהבים.
והיום במשפט הזה אומר שהעניים שלי רואות אותך, אבל המשמעות האמיתית היא : אני רואה אותך, אני רואה את מי שאתה , אני מצליח להבין מי את! ואני יכול לדעת מה עובר עלייך (אני זה את/ה)

יותר לא תוכלו להסתתר כי…. אני רואה אתכם

אז? גאון או משוגע ?


תגובות (5)

תמיד חשבתי ככה על העיניים אבל אף פעם לא הצלחתי להוציא את זה במילים…
בהצלחה בלימודי הפרסום!
ובקשר לזה שביקשת מאיתנו גם נושא אז תנסה אולי על הציניות של האדם (אפילו שזה לא משהו..)
או על הרמאויות והמלחמות בין האנשים או אתה נגד עצמך…
כן, אני יודעת זה לא משהו מה שהבאתי … אבל מה שעלה עלה:)
מחכה לנושאים הבאים!!

26/01/2012 12:04

חחח גאון גאון גאון!
אף פעם לא חשבתי על הדברים האלו.
אשמח מאוד לשמוע עוד דיעות שונות שלך בנוגע ל…אממ… טוב, אין לי ממש נושא אבל מה שתעלה אני אשמח לקרוא.

26/01/2012 12:08

תודה רבה על התגובות (מצחיק שמהסיפור הראשון כולן מבנות) כולכן מאוד מאוד כנות …
אני אשקר אם אומר שאני לא מסמיק …. שובב תודה רבההה

טלי : הנושאים שהעלת חשובים ויפים אל תתפלאי אם תמצאי אותם באחד מהדפים הבאים :)

26/01/2012 17:07

יפה,היתי מעלה נושאים אם היה לי,אני אראה אתהפרקים הבאים שתעלי ואז אולי
יהיו לי גם רעיונות..:)…

26/01/2012 17:14

בבקשה תגיד לי איך אתה מצליח להסתדר עם עצמך? חחח
בכתיבה שלך אתה "תוקף" את כל המין האנושי, ובכך גם את עצמך בדרך מסוימת.

אולי לכתוב על חשיבה נגד הזרם\עם הזרם,
או על חמלה.. (לדעתי יש הרבה מה לכתוב על הרגש הזה..)

אם הנושאים האלה לא משהו, אז אין בעיה, אבל אף אחד לא יכול להגיד שלא ניסיתי P:

27/01/2012 14:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך