גאון או משוגע? יש בכלל הבדל ? 14'

miki2810 10/09/2012 832 צפיות 2 תגובות

שלום לכולם וערב טוב או בוקר טוב או צהריים טובים זה תלוי בשעה שיעלו את הסיפור :)

היום אני אכתוב על הצפייה שלי מעצמי

טוב אפשר להתחיל בזה שאני לא מצפה מעצמי לשום דבר אבל גם מצפה מעצמי להכל …

אני יסביר, אני תמיד רוצה לרוץ ולהספיק הכל ולא לתת למחשבות שלי וליצרים שלי לקבוע לי מסלול אז ככה שאולי לא ניסיתי הכל אבל ללא ספק הספקתי המון דברים כמעט מהכל .. הייתי כמעט בכל מקום בעולם ניסיתי הכל, ובכל קידומת אחרת דאגתי שמה שיקרה יהייה שונה לגמרי ממה שכבר עשיתי …
אבל לעומת זאת אני לא ממש מרגיש שאני צריך את זה אז הצפייה שלי שהדברים האלו יקרו היא אפסית
ועם זאת אני בכל זאת עושה אז אני ממשיך לצפות מעצמי להספיק עוד ועוד..

אני יודע שאני לא כזה מגוון ואני רוצה להיות כזה, ההרגשה שלי היא שנולדתי שונה מכולם , שאני כמו צל…
בא והולך לפעמיים מאחור ואי אפשר לראות אותו ולפעמיים מלפנים ואפשר לראותו … אך תמיד אהייה "כאן" , מעולם לא ברחתי או עזבתי , תמיד נשארתי פה מחכה לתשובות למליוני השאלות שמציפות את ראשי ה"חלול" יחסית …

תראו שבערך עד כאן כל מה שקראתם היה קובץ של מילים לא הגיוניות ולא קשורות לא למצב שלי ולא להרגע, למה? כי סתם !!!

אין לי בידיוק על מה לכתוב אבל אני פה ורוצה להמשיך לכתוב , גם חשבתי על זה שננסה שוב את העניין הזה שאתם תעלו נושאים ואני ירשום עליהם , אבל קשה לי להאמין שאני יצליח לסחוף מספיק נושאים כדי להשלים דף אחד …
אני נמצא במצב של לא נודע ..
אין לי בדיוק טעם לכתיבה אבל אני רוצה להמשיך ואני רוצה לעזור ולתמוך והסיבות היחידות שאני לא כותב פה באתר לעיתים קרובות זה בגלל שאני עסוק בין עבודה לעבודה לשינה :(
לא מצפה פה לתגובות על הכתיבה שלי רק אולי לאיזה רמז שמישהו מזדהה איתי
אולי אז אני יחזור לכושר הכתיבה ויתחיל את גאון הוא משוגע מההתחלה או מהסוף איך שתרצו לקרוא לזה…
תודה רבה


תגובות (2)

כל אחד והשגעונות שלו …. ותאמין לי לפעמים זה לטובתך ולפעמים לרעתך …

11/09/2012 10:06

אהבתי , ללא ספק אתה מוכשר תמשיך לכתוב….

11/09/2012 10:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך