גאון או משוגע? יש בכלל הבדל ? 15'

miki2810 14/10/2012 714 צפיות אין תגובות

שלום לכולם היום אני רוצה לספר על משהו שקרה לי בעבר שמעלה אצלי מחשבות פתאום

לא אספר את כל הסיפור אך אומר שבגדול לפני בערך שנתיים הייתי בדרך לתחתית ..
למה אני מתכוון? ביני לבין מישהו אחר היה הרבה צרות אפשר לקרוא לזה ככה , ומאז הרגשתי כאילו חרב עליי עולמי ואין לי דרך מוצא , לאחר בערך שנה כל הסיפור נגמר , אך השאיר ערמות של עקבות אשר רודפות אותי עד עצם היום הזה , וכנראה גם ירדפו אותי לאורך השנים הבאות לאחר שנגמרה ה"צרה" הזו החלטתי לקחת את עצמי בידיים ,
תפסתי תאוצה עם היומן הפרטי שלי החלתי בכתיבת הספר "גאון או משוגע" (אני מזכיר שכל דף שאני מעלה כאן הוא ראש פרק בלבד של פרק שלם בספר המקורי שאני כותב יום ביומו בכתב יד)
בקיצור תפסתי את החיים שלי והחלטתי בדיוק לאיזה מסלול לקחת אותם , ברור לכולם שלא הלכתי לדרך רעה אלא כל מה שעמד מול עניי והיה צריך את העזרה שלי זכה בה..
אין לי ספק בכלל שעליתי על דרך הישר ושאני על גל של מעשים טובים ..
לאחר סיום התיכון התחלתי בשנת השירות שלי שלקחתי על עצמי בהתנדבות .. הפקתי ממנה המון לקחים וקיבלתי סיפוק עצום , כגון: בחורים שיצאו מנפילתם לסמים או מריבים איומים עם בני משפחתם , עשיתי המון דברים שעל הצלחתם שמי חרוט באבן ..
לעולם לא עצרתי והסיפוק המדהים שהייתי מקבל מאותם נערים במצוקה היה אדיר ולא יכולתי להפסיק לעזור , הייתי מיידע אנשים שאני פה בשביל להיות לידם ולתמוך בהם , להיות להם למשענת מתי שהם הכי ירצו בזה, בין אם אלו חברים טובים שלי או אנשים שהם זרים מוחלטים עבורי , כל מי שרצה בי ובתמיכתי ויכולתי לעזור קיבל מיד תשובה חיובית .

ועכשיו לפואנטה : ביום שישי האחרון ישבתי עם חבר שלי וידידה שלו , ברגע ששמעה הבחורה הזו את שמי מיד ללא היסוס שאלה על אותה הצרה המצמררת שחלה בחיי לפני כשנתיים , התביישתי לא ידעתי מה לעשות ומה לומר , הייתי מובך למרות חוסר ההכרות שלי עם אותה בחורה , לאחר שהסברתי לה את הצד שלי ודיברנו אני היא והחבר שעות ארוכות , צורת המבט שלה לגביי השתנתה לגמרי , היא אמרה לי שעד לאותה שיחה היא הייתה בטוחה שאני אדם רע שרק מנסה לעשות רע ולפגוע , והיא גם אמרה שאחרי השיחה הזאת היא רואה אדם אחר ,אדם טוב לב ורחב זרועות.. את האמת גם החבר שלי היה מופתע מחלק מהדברים שנאמרו , כאילו לא משנה כמה אני מתאמץ אף אחד לא יכיר ביכולת שלי וברצון שלי לעזור ושרק אם אספר על דברים שעשיתי בחיי אנשים יחליטו שאני לא האדם הרע הזה שכולם החליטו שאני …
הדבר שעורר בי את הרצון לכתוב את הפרק הזה הוא מה שחבר שלי אמר והשאלה שהידידה שלו שאלה , אני זוכר את זה בצורה צלולה לגמרי , החבר שלי אמר לי בפשטות אך אולי גם בקצת התרגשות מיד לאחר שניסיתי להסתיר את הדמעות בעודי מספר לשניהם על סרט מסוים שהיה חלק משמעותי בשינוי שלי , הוא אמר במילים אלו , מיכאל לא ידעתי שאתה כזה , הפתעת אותי, אני אישית התרגשתי .
לאחר כמעט חמש דקות הבחורה שהייתה עם החבר שאלה אותי אם אני מאמין באלוהים , אמרתי שכן
מיד לאחר מכן באה השאלה הכי חשובה של הערב , היא אמרה לי ככה: אם אתה מאמין באלוהים ואתה עושה כל כך הרבה דברים טובים ואתה בן אדם טוב אז איך בעצם קרה לך לפני שנתיים משהו שהוא כל כך רע וכל כך לא מתאים שיקרה לאדם כמוך ? ואיך אתה מתמודד עם אותם "עקבות" שרודפות אותך עד היום ? הרי כולם כולל כולם חושבים שאתה אדם רע שרק פוגע , בלי להתבלבל עניתי שאני מכיר בחור אוטיסט שאני מטפל בו שעבר חיים קשים ורעים ושהוא שמח רק מעצם העובדה שהוא שותה איתי שוקו בבוקר , ושאם הוא מחייך מהדברים האלו אין סיבה שאני לא יתמודד עם כל דבר שעוד רודף אותי מהעבר שלי ולא ישמח מהדברים הקטנים ..
אבל הנה מה שהציק לי , אחרי השיחה הזו ושחזרתי לבית הרגשתי קצת רע כי כולם חושבים את אותו הדבר עליי ואני לא יכול פשוט ללכת עם חולצה ולרשום שאני אדם טוב ושכל מי שיראה אותה ישנה את דעתו נכון?
השאלה שלי אותה שאלה של אותה בחורה רק בניסוח טיפה אחר …
השאלה היא: אם אני יודע שאני עושה דברים טובים ויודע מה הן מעלותיי כאדם למה אני עדיין מרגיש רע על משהו שקרה לפני שנתיים למרות ידיעתי המוחלטת על חוסר האשמה שלי בכל ה"צרה" הזו ולמה אני נותן לעקבות האלו שנשארו באותה תקופה לתפוס אותי ולעקוץ ?

פה אני מסיים…
הפרק הזה הוא יותר כמו יומן אישי על משהו אמתי לגמרי שקרה לי ועדיין מעכיר את חיי
תודה שקראתם :)

גאון או משוגע ? יש בכלל הבדל ?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך