גאון או משוגע ? יש בכלל הבדל ? 2'

miki2810 27/12/2011 643 צפיות 6 תגובות

היי זה שוב אני קובי חזרתי להמשיך את הסיפור הקודם והגענו לנושא הרביעי

4) האחת: האם זה נכון ? האם יש באמת אחת כזאת שמחכה לנו עם זר פרחים ולב רגיש וזרועות פתוחות אז האמת היא שלא האחת היא מיתוס די דפוק שנתפס בעניי החלשים לאגדה שתוכל להתממש ונכון שיש כאלו שנשואים באושר ובעושר יובל שנים אבל האם זה הגורם המכריע והאם יש עוד אהבה , קליק, ניצוץ?
ממש לא בימינו קוראים לזה שיגרה!

5) תקווה: זה ברור שיש תקווה שהיא בן הרגשות החזקים שבנו אבל למה התקווה היא כמו שבב שצרוב בתוכנו למה אנחנו צריכים לקוות ולא לעשות ולמה לא לקחת את הדברים בידיים ו"לתפוס את החיים בביצים" טוב זה כי אנחנו פחדנים אנחנו מפחדים לנסות יותר מידי ולהתאכזב בצורה ישירה בגלל זה אם לא נתאמץ מספיק תמיד תהייה התקווה שנצליח אמרו לי פעם "אם אלו החיים נחייה" אז ממש לא אני אומר "אם אלו החיים נשנה אותך למסלול שאותו אנחנו בוחרים" בואו לא נשתמש בתקווה כמוצא אחרון בואו פשוט נחייה :)

6) אובדן שפיות : אני לא ארחיב על זה ואני פשוט יאמר שלאבד את השפיות זה גאוני …

7) מציאת היעוד: האם מצאתי את יעודי אז כן מצאתי מצאתי דרך אחר לטפל ללמד ולשתף בני אדם אני לא באמת יודע אם אני ישמש כעובד סוציאלי או בנוער בסיכון וכו.. אבל אני בטוח שזה הכיוון וכולכם יכולים למצוא את היעוד שלכם בצורה די קלה אני מאמין שאם תיקחו את הדבר שאתם הכי פחות טובים בו ותשלבו אותו עם הדבר שאתם עושים בצורה הטובה ביותר תראו תוצאות באחריות….

לא ארחיב על הזדמנות שנייה ונאמנות זה כבר דברים שתצתרכו ללמוד בעצמך אני ממליץ על הסרט הזדמנות שניה ללמוד על הזדמנות שניה ועל הסרט האצ'יקו בכל הקשר של נאמנות
תודה ולהתראות


תגובות (6)

וואווו פשוט מדהים ! : )
אהבתי D:
ראיתי את הסרט הזדמנות שנייה ! סרט ממש יפה ומרגש ! XD
תמשיך לכתוב =)

27/12/2011 11:12

אני ישתדל תודה רבה

28/12/2011 04:13

יש לי רק הערה קטנה… אין פיסוק וזה מקשה על הקריאה..
נסה בפעם הבאה להוסיף.
הכתיבה שלך מעולה! אתה מעלה למחשבה הרבה דברים שמעולם לא חשבתי עליהם בצורה הזאת (:
תמשיך לכתוב

28/12/2011 04:15

אני ישתדל תודה רבה :)

28/12/2011 04:22

יש לי עוד סרט שאפשר ללמוד ממנו.
"פורסט גאמפ"

25/01/2012 12:03

סלחי לי …. אינני מכיר

25/01/2012 18:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך