גאון או משוגע ? יש בכלל הבדל ? 7'

miki2810 30/12/2011 1457 צפיות תגובה אחת

שלום לכולם זה אני "קובי" אני במצב רוח מעולה ולא שפוי ונראה לי שהדף הזה יהיה מוצלח (לפחות אני יכול לקוות)

והיום נדבר על פריקה וזהו :)

פריקה: אז מה אני עושה כאשר אני מחפש לפרוק את מה על הלב שלי ?
אני צועק, מתחרפן, משתגע, כותב, מצייר, שומע שירים, שר, ומה לא…
הרבה אנשים באו אליי ואמרו: מה אתה משוגע?
ברור שאני משוגע!
והיו כאלה שאמרו שאי אפשר היום לפרוק את עצמנו וצריך לשמור בבטן ולעשן כמו קיטורים.
מה אני אומר? שיזרקו את כל התאוריות שלהם לאסלה ושידאגו להוריד את המים!
מה זה צריך להיות? הפכנו לתרבותיים מידי? כל אחד פתאום הפך לאנין טעם? ממתי החלטנו שזה לא מכובד לצעוק בציבור ?
ממתי אנחנו כבר לא ברברים?
קיבינימט!! זה היצר שלנו , הרי אנחנו בני אדם והכעס שיש בנו צריך להיעלם מיד, ואם לצעוק זאת הדרך אז אני גם יצעק באמצע "מחזה של המלט", ושיזעפו בי כולם , אני יזעף בחזרה ואומר שככה אני ואם לא תקבלו אותי כמו שאני, אני רק ירצה לפרוק עוד ויצעק יותר,
ואני ישתגע ,ולא רק זה אני גם ישיר למרות כל הזיופים, ואני יצייר גם אם זה יוצא מכוער ואני יתלה את הציור בגאווה, ואני יעשן סיגריה אחת מכל סוג, ואני יכתוב המון, ואני ישמע שירים שמעולם לא שמעתי, ואני יכיר עולמות אחרים, ואני ידע שעוד תסכולים צריכים להגיע ואני יחייך ויעמוד מול אלפי שונאיי ואני יאמין בלב שלם שבצעקה אחת אני "יצליח לתלוש את עורקם הראשי מהלב"…
הכוונה שלי היא שלא משנה מה ינסה לעצור אותכם תיפרקו את מה שיש לכם על הלב ואל תעמיסו עליו, הלב הוא כבר מזמן לא עוד צורה, הלב היא הדלת היחידה אצלנו בגוף שכמו שהיא נפתחת ככה היא נסגרת , אז בבקשה תיתנו לרגשות לעבור דרך הדלת הזאת ,ותצעקו לכולם שאתם לא שפויים ותאמינו בזה, כי אין לי פתרון אחר בשבילכם ואני רק יכול לומר שאתם כולכם בני אדם וכולנו נולדים בלי היגיון , אז בואו פשוט נישאר ככה, לא שפויים ובואו נגיד שאם היה לנו מאזניים כמו למשה רבנו, ומצד אחד פחם ומצד אחר זהב ואוצרות, אז ההיגיון הבריא יבחר בזהב , אבל לא ההיגיון שלי .
אני יבחר בפחם, ואני יחכה שהוא יתקרר ואני יתחיל לצייר על הקירות !!!
אני יחליט שאני עושה משהו מדהים מהפחם הזה , ושאני יכול לעשות "הכל מכלום"
ולהוכיח שהפחם היה הבחירה הנכונה וכאן אני מחזק את טענתי שצריך לחשוב תמיד בצורה לא הגיונית ולא שפויה ….

אז כאן אני מסיים להיום תודה שהקשבתם וקראתם
אז גאון או משוגע ? יש בכלל הבדל ?


תגובות (1)

כתבתי כבר הכל בפרקים הקודמים, ואני מבקשת המשך במהירות!!! D:
נ.ב: שנה טובה

01/01/2012 01:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך