גזענות ערבים ויהודים

lolipop 26/05/2014 2538 צפיות 201 תגובות

למה יש גזענות?
בגלל שככה אנו רגילים.

רוב האנשים אומרים שזה בגלל שקשה לקבל את השונה , אבל לדעתי ? זה הרגל , זה מה שמכתיבים לנו לחשוב.

אנשים שאומרים די לגזענות מקללים את הערבים ומאשימים אותם במלחמות.

אז יש לי משהו להגיד לכל אלה.

אנחנו לא טהורים!! גם אנחנו פגענו!! אולי לא פתחנו במלחמה אבל בדברים אחרים … כמו כל מיני שירים , או פרסומים מעליבים למשל כל לייק שלכם ערבי אחד מת. הם גם בני אדם!!!!
הממשלה שלהם פותחת במתקפות, לא העם! בכל מקום יש אנשים רעים! גם אצלנו!.

אז לכל האנשים האלה שיפנימו ערבים הם גם בני אדם, ואתם גזענים.
אולי קצת סטיתי מהכותרת אבל זו דעתי


תגובות (201)

אני צוחקת על ערבים עם חברים שלי אבל הכל בצחוק, זה לא שאני אומרת תמותו ערבים ושונאת אותם.
כלומר, כשאני רואה סטטוס בפייסבוק שהוא גזעני אבל הוא באמת מצחיק אני אעשה לו לייק. אבל זה עדיין בצחוק, אני לא מתכוונת לפגוע, ואני חושבת שככה רוב הילדים.
זה לא שאנחנו באמת שונאים אותם.

26/05/2014 18:46

    מה שרייצ'ל אמרה.

    26/05/2014 18:47

    לא התכוונתי לזה…
    זה היה סתם דוגמה…
    יש אנשים שממש מתכוונים לזה ועושים את זה בכוונה לפגוע . שהם ממש שונאים אותם…

    26/05/2014 18:48

    טוב ומה עם ערבי יפרסם סטטוס או כול אדם אחר:
    כל לייק מת יהודי.
    אני לא חושבת שהיית מרוצה -.-

    26/05/2014 21:53

אני כן. אני לא מסוגלת לא לשנוא את האנשים שרוצחים אותנו רק בגלל שאנחנו יהודים. וגם אלה שלא, שמחים כשאנחנו מתים. אז מצטערת אם זה לא מוצא חן בעינייך, אבל אני חושבת שיש לנו זכות מלאה להחזיר להם באותה המטבע!

26/05/2014 18:48

    הממשלה רוצחת!!
    לא העם . גם אני שונאת את הממשלה אבל זה לא הוגן לשפוט את כל העם על כך

    26/05/2014 18:51

    ואת בטוחה שהם שמחים שאנחנו מתים כי הם ערבים? פגשתי ערבים מבית ספר ערבי בפרוייקט שהיה לי בבית ספר ותרשי לי לספר לך שהם היו נחמדים מאוד. לא כולם שונאים אותנו ואנחנו צריכים להפסיק לרחם על עצמנו.
    חוץ מזה שגם מרוקו ואלה זה ערבים. אז עדיף שתגידו מוסלמים, ותהיו מדויקים.

    26/05/2014 18:52

אמא שלי מכירה בחורה ערבית מעזה. הן ידידות שהכירו בים XD
היא לא נעלבת כשצוחקים על ערבים, היא מקבלת ואפילו צוחקת בעצמה =)

26/05/2014 18:50

חסויה:
אז שתדעי ש:
א. הממשלה טוענת בדיוק ההפך- שהמתאבדים עושים זאת על דעת עצמם ואין שום קשר לממשלה שלהם.
ב. העם שמחים ומעודדים את הממשלה. ראית פעם את אחת ההפגנות שלהם?
ג. לא אמור להיות לעם ממשלה! הם בארץ שלנו לעזאזל!

26/05/2014 18:53

    יש אנשים כאלה ויש כאלה..
    אני לא אגיד שאין שם בכלל אנשים ששונאים את היהודים אבל פשוט לא כולם ככה ואנחנו סתם שופטים

    26/05/2014 18:57

    לא צריך להכליל את כל הערבים, ואני אסביר לך למה:
    המוסלמים הערבים הם אלה שרוצחים יהודים/ נוצרים. האחראים לפיגועים הם מוסלמים קיצוניים, כי לפי האסלאם צריך להילחם בכל דת שהיא לא האסלאם, גם אם זה אומר להרוג אנשים. כשהם מתים במהלך המאבק נגד הדתות האחרות (מחבלים מתאבדים) הם זוכים לתואר כבוד שנקרא שהיד, ולפי האמונה הם מגיעים לגן העדן.
    בגלל זה מחבלים צועקים "אללה אכבר!" לפני שהם מתים.

    26/05/2014 18:58

*להם

26/05/2014 18:53

"bad little girl"- את יודעת שבשואה 90 אחוז מהגרמנים לא היו נאצים? את יודעת כמה זה שינה? כלום! עדיין מתו מיליונים. תנסי להגיד לניצול שואה שהיו גם גרמנים שלא שמחו על זה שהם מתו. תנסי להגיד לתמר פוגל שיש ערבים טובים. אני אבין אותם אם לא תצאי שלמה מהעניין.

26/05/2014 18:56

    את יודעת כמה עשו מה שהם עשו רק כדי לשמור על עצמם?
    האם את, אם היית גרמניה שחיה בגרמניה במלחמת העולם השנייה היית אומרת "טוב, אני אציל אנשים שאני לא מכירה תוך כדי סיכון שלי ושל המשפחה שלי רק בשביל להיות אדם טוב יותר"? לא. מה הקשר לשואה אני גם לא רואה.

    26/05/2014 18:59

    אבל היו כאלה שעזרו ליהודים!!!
    אז אולי שם היו יותר אנשים רעים ואולי יש יותר גם במדינות ערב אבל בכל מקום יש אנשים כאלה!! גם בישראל!!

    26/05/2014 19:00

אני, בתור גרמניה, בכלל לא בטוחה שהייתי עוזרת ליהודים. בדבר אחד אני בטוחה: לא היה לי את החוצפה לטעון אחר כך שאני חפה מפשע! ההקשר לשואה הוא שגם אז כמו עכשיו רצחו אותנו בגלל מי שאנחנו, ואנחנו לא ידענו איך להגיב לזה. אני לא מוכנה שתהיה שואה שנייה וניתן לערבים לרצוח אותנו כי אולי אי שם מתחבא לו ערבי טוב שאסור לפגוע בו! עד שערבי לא יוכיח לי הוכחה מוחצת שאני יכולה לסמוך עליו אני לא יסמוך עליו! גזענית או לא- חשוב לי לחיות!

26/05/2014 19:05

    אסמוך*
    אם לא פגעת בהם, אם את לא היית רוצחת אותם או מדווחת עליהם אלא סתם לא עוזרת להם, במה את אשמה?
    כלומר, אני לא עזרתי לילד שרצו להרביץ לו, אבל לא באתי וסיפרתי למי שזה לא יהיה שרצה להרביץ לו איפה הוא. רק לא עזרתי לו כי ידעתי שגם לי ירביצו אם אני אעזור לו. אני אשמה? לא. אני אנוכית? אולי. אולי אני סתם שפויה.

    26/05/2014 19:09

    ונהגת לפי ההלכה בלי לדעת את זה חחח
    אם ההית יכולה לעזור ללא סיכון של פגיעה ולא עזרת ההית שוטפה לפשע. אך ברגע שאת נכנסת לכלל סכנה את לא חייבת לעזור כי חייך קודמים לחיי חברך.

    26/05/2014 21:39

אולי. ואולי היית צריכה להיות לא אנוכית ושפויה באותו זמן- לקרוא לעזרה. לא להתעלם. בנאדם שרואה טעונה ולא מדווח עליה מכניסים אותו לכלא. יש לזה סיבה!

26/05/2014 19:10

    זה בגלל שפוחדים להסתבך .
    אני חצי מצרייה וכמה פעמים קראו לי ערבייה מסריחה …….
    ואלה שעמדו מהצד , לא האשמתי אותם כי כמטע כל בנאדם בעולם הוא אנוכי והם ךא קרטולעזרה

    26/05/2014 19:16

    אז למי אני אקרא? למורה? כדי שכולם יגידו מלשינה טיפשה וירביצו לי בכל אופן? כאילו לקרוא למישהו מבחוץ עוזר בכלל.

    26/05/2014 19:17

    .*לא
    * קראו* לעזרה

    26/05/2014 19:17

    אני חושבת שזה עובד ככה:
    זכותם לא לקרוא לעזרה, וזכותך להתעצבן. אתם רק צריכים לזכור את הזכויות אחד של השני. רק לדעת, שזה הגיוני.
    פתאום אני מבינה כמה הפילוסופיה שלי פשוטה.
    עכשיו אני מרגישה לא חכמה מספיק על זה שלא הפכתי אותה לחופרת.
    טוב, אני הולכת לשפץ אותה. תהנו בויכוח שלכן *חומקת באיטיות*

    26/05/2014 19:21

    אם אין לכם מצפון על כזה דבר אז העולם והאנשים בו יותר דפוקים ממה שחשבתי. וממילא לא חשבתי רק טובות.

    26/05/2014 19:24

א. בטיול השנתי זכיתי להערכת זמן מדויקת של סיום המסלול ("עוד דקה") שניתנה לי על ידי ערבי. כלומר, זה לא כזה מוזר לראות ערבים גם בחיי היום-יום הרגילים. לכן, אני חושבת שיש גם יותר לא-שונאי ערבים משנדמה לך.
ב. גם הם שונאים אותנו. הבעיה היא, שגם אנחנו שונאים אותם. זה פשוט גלגל בלתי נגמר.
ג. אני לא חושבת שאת יכולה להגדיר רוע וטוב. מבחינת האנשים שמפציצים אותנו – זה טוב.
ד. מסקנה: כל אחד הוא נחמד, עד שיוכח אחרת. ככה אני מתנהגת, וזהו.
וזו דעתי.

26/05/2014 19:11

אז לי יש דעה קצת אחרת. אני אנוכית. אני יודעת. אבל אני חושבת שזה ממש ממש לא מצב אידיאלי ואני שואפת לשנות את זה. דבר ראשון אני דואגת לעצמי ולא צריכה עזרה אבל אם בנדאם יראה שאני צריכה עזרה ולא יעזור לי אני יכעס עליו. במקרה שלך הייתי מחשיבה את זה כשותפות לפשע. בדיוק כמו בחוק- אדם שלא מדווח על מעשה לא חוקי ומגלים שהוא ידע עליו נחשב שותף לפשע.

26/05/2014 19:19

    נמאס לי מהעניין הזה כי כל אחד בדעה שלו ולא מגיב פה כדי שישנו את דעתו. תחשבי כמו שאת רוצה, אני אחשוב כמו שאני רוצה. טוב?

    26/05/2014 19:20

*בנאדם

26/05/2014 19:20

טוב. אחד מהדברים שחשבתי זה שהיא העלתה את ה"סיפור" הזה כדי שנגיד את דעתנו. אז סליחה אם חפרתי לך. זו דעתי.

26/05/2014 19:22

    לא חפרת לי, אני פשוט מרגישה כאילו זה ריב. אין בעיה שתגידי את דעתך.

    26/05/2014 19:23

מצטערת, יש לי נטייה לתקוף כדי להתגונן…

26/05/2014 19:24

את צודקת, ובלי קשר ליהודים ערבים (שאגב הכותרת היא טעות- יש גם ערבים שהם יהודים, תלמדי להבדיל בין דת לעדה ומוצא)
אנשים צריכים להבדיל בין הממשלה והשלטון לאזרחים.
חושבים שאם ערבי רצח- כולם ככה. יש דווקא ערבים שעוזרים למדינה ולא חסר.
אבל הערבים הם לא היחידים שנופלים לגזענות הזאת, למשל הסודנים הם פליטים שחיו בסכנה ופחד וכן יש שם שנאה על רקע דתי (זה מזכיר משהו? העיקר שכולם שואלים איך התעלמו מהשואה בזמן שדברים כאלה עוד קיימים. תתעוררו!!) וכל הארץ מדברת על כמה שהם רעים ואונסים בזמן שלא חסרים פושעים ישראלים ובכלל מכל מוצא עדה ודת.
גם מה שהיה עם האתיופים ומה שיש עם הרוסים גזענות בלי סוף ולא חסרות דוגמאות…

26/05/2014 19:41

תסלחי לי אבל אני ממש לא חושבת כמוך..
תרשי לי להגיד שלקחת דוגמה מאוד בעייתית ומסובכת לגזענות.
בעיניי זאת לא גזענות.
יש לי שאלה… הזלזול , הטרור ושנאת העם היהודי התחיל מאיפה? מהיהודים או מהערבים?
זה התחיל מהערבים.
ועל מה?
על כלום.
למה שנתייחס לעם שלם שחונך מגיל 0 לרצוח יהודים, לשנוא יהודים ללא כל סיבה רק בגלל שאנחנו משתייכים לעם היהודי.
למה כשתופסים סוף כל סוף מחבל שעשה פעולות רצחניות בארץ מכניסים אותו ל"כלא" עם תנאים טובים פלוס של אוכל טוב, מקום לינה ולימודים כשבאותו הזמן שוכחים בכלל מניצולי השואה שחיים מתחת לקו העוני?
הם בכלל לא שווים את היחס הטוב שאנחנו נותנים להם. אז כן, יש לנו ממשלה דפוקה ופראיירית שקודם כל דואגת לצרכים של הסובבים ולא לצרכים של עצמה.
גזענות כלפי הערבים לא קיימת . זה בולשיט אחד גדול.

26/05/2014 19:42

    בולשיט. ומה קשורים הניצולי שואה?

    26/05/2014 20:02

    בטח שיש קשר! אמרתי שכשמחבלים נכנסים לכלא הם מקבלים ארוחות , יש להם אפשרות ללמוד לתארים בזמן שהמדינה לא דואגת לאזרחים שלנו. אם היית קוראת קצת עיתונים היית יודעת שהניצולים נמצאים במצב ממש קשה עד שהם כבר לא יכולים לקנות לעצמם תרופות. לא מטפלים בהם ולא מתייחסים אלינם.
    אז עכשיו תגידי לי מה הקשר…

    26/05/2014 20:19

    ותרופות קשורות לאוכל איכשהו? יש הרבה אנשים שצריכים תרופות, וזה שהניצולי שואה עברו מה שעברו אומר שהמדינה צריכה לממן את זה? ואין קשר בין ערבים למחבלים.

    26/05/2014 20:26

    לא התכוונתי ספציפית אליהם. המדינה מפקירה המון אזרחים אם בכלל את כולם. ובטח שהתרופות קשורות… אם הם לא יצרכו אותם הם לא יחזיקו מעמד! קחי את ניצולי השואה כדוגמה.
    והדוגמה הזאת משקפת באופן מדוייק את זה שהמדינה צריכה לממן להם את זה! מי בנה להם פה את המדינה אחרי השוא אם לא הם? מי החזיק פה את המדינה כדי שתתקיים מול צבאות ערב במלחמת העצמאות כדי שאת תוכלי לגור פה בביטחון? הם ולא אף אחד אחר!
    לצערי יש עוד מלא אנשים כמותם שלא זוכים לשום עזרה מהמדינה.
    ולאמירתך…אין קשר בין ערבים למחבלים?
    את שומעת את עצמך בכלל?
    הבעיה אצל הערבים היא לא רק הממשלה שלהם, אלא גם הם עצמם!
    לטענתם, מי שמפוצץ את עצמו בתי קפה מלא ביהודים וברכבות הוא מלך!
    זה נקרא אצלם שהיד ומשפחתו זוכה להמון הטבות אחר כך. במדיניות הזו הם דוגלים אז יש קשר בין הדברים.

    26/05/2014 21:11

    חרא של ממשלה במקום לתת לרוצחים האלה להרקב בכלא נותנים להם להוציא תואר ועוד כמה שנים ישחררו אותם.
    איכס מגעילים!!
    את צודקת מאווד!!
    אנשים כמו ניצולי שואה שצריך לעזור להם לא עוזרים להם אבל נותנים לעזה אספקת אוכל באמצע מבצעים כמו בעופרת יצוקה הכניסו לעזה אוכל ושתייה כשהם יורים עלינו טילים

    26/05/2014 21:42

אני בדעה הפולטית שלי ימינית ואני הגיד לך רק דבר אחד שאני והחבר'ה שלי אומרים יהודי בן של מלך ואני לא הפרט את הדברים אני מסכימה פה עם nati5600 לליבי באהבה הן צודקות אני לא סובלת אותם ברוב הגדול אני סבלתי מערבייה בשכונה שהתנפלה אליי עצם היותי יהודייה עד שההורים שלי לא נכנסו בבני**** אז הם לא נרגעו ומצידי שילכו ****

26/05/2014 21:04

לא סובלת אותם ואני לעזאזל חייה במדינת ישראל מדינת יהודים.

26/05/2014 21:09

    אין קשר בין מוצא לדת!

    26/05/2014 21:10

    מבחינתי יש הבנת.

    26/05/2014 21:13

    בגלל שאני חייה במדינה יהודית ואנחנו חייבים להיות מוגנים כאן.

    26/05/2014 21:14

    לא להרגיש מאויימת כמו שאני הרגשתי.

    26/05/2014 21:15

    תני לי להגיב כאחת ששונאת דת. כל דת.
    אני חייה במדינת ישראל. האם זה הופל אותי ליהודיה? לא! אני במקרה אתאיסטית.
    יש לי תלמיד בכיתה [שעבר לבית ספר אחר] שהיה נוצרי. לא סתם לפי ההגדרה נוצרי אבל מאמין ביהדות, אלא באמת נוצרי. שמאמין בנצרות.
    כשאת אומרת שמדינת ישראל היא ליהודים, את בעצם מעיפה אותי מכאן? את התלמיד מהכיתה שלי את מעיפה מכאן?
    ואנחנו חיים במדינה דמוקרטית פעם אחרונה שבדקתי. לא דתית. אין דבר כזה מדינה דתית-דמוקרטית. בטח לא כשהיא חשובה לשלוש הדתות.

    26/05/2014 21:15

    יש גם ישראלים שהם דפוקים בראש.

    26/05/2014 21:16

    תביני הדת לא מפריעה לי ממש מה שמפריעה לי שהם תוקפים אותי על האדמה שלי זה מה שמפריעה לי ומצידי הם יכולים ללכת ל****

    26/05/2014 21:20

    מה קשור לעזאזל מדינת יהודים? זה שהם ערבים פוסל את זה?

    26/05/2014 21:28

    אני מעדיפה לשתוק ולא להגיד לך מה אני חושבת תנחשי בעצמך הם עם גרוע זה מה שיש לי להגיד ברובו.

    26/05/2014 21:30

    אבל ליזה במקרה שלך גם אם את לא מאמינה בדת אם אמא שלך יהיודיה גם את יהודיה. ומדינת ישראל הוקמה מלכתחילה ליהודים.
    הרצל חשב שכאשר ליהודים יהיה ארץ משלהם על ידי הסכמת העמים האיום של העם העתיק, המוזר והמפוזר בכול מקום יעלם.
    בהחרזת המדינה נאמר "בית יהודי לאומי בארץ ישראל"-אני מקווה שזה הציטוט הנכון.

    26/05/2014 21:49

פניי שלום יש להם את חושבת ממש לא עם הזה עם הכי גזעני רצחני שיש ואני לא אפרט יותר מזה.

26/05/2014 21:13

ריב פוליטי שאין לו סוף בעוד 1…2…3
ולי אין דעה, זה תמיד יקרה, מישהו ישנא אותנו, אנחנו נתבכיין אבל לא נעשה שום דבר לגבי זה, כי כל דבר שקורה שהוא אנטישמי אנחנו אומרים "עוד פעם כולם שונאים אותנו!" אבל אנחנו לא עושים כלום בעצם.
אז לא, אין לי לי דעה על זה כי יש ערבי טוב ויש ערבי רע. זה הכול.

26/05/2014 21:15

    את בן אדם חכם.

    26/05/2014 21:16

    אני נתקלתי באנטישמים בפולין ביום האחרון שלי שם ודווקא הביטחון שלנו הישראלי נכנס להם בצורה שלהם תאמיני לי.

    26/05/2014 21:17

    ואחרי זה אנחנו עוד שואלים למה לא אוהבים אותנו?

    26/05/2014 21:18

    לא, דווקא פוגעים בנו כי הם לא פוחדים.
    פוגעים בנו כי הם יודעים שלא נפגע חזרה.
    חחחחח ותודה על המחמאה :)

    26/05/2014 21:22

    מה את רוצה שאני יחבק אותם ויגיד להם וואלה אתם חברים טובים מה נראה לך באיזו בועה את חייה? לעזאזל אני בבית שלי ולמה אני צריכה להיות מאויימת תסבירי לי?

    26/05/2014 21:23

    ניסו לרצוח את חברה שלי בהולנד והם הזמינו את המשטרה ההולנדית כדי לעצור את הבן אדם. הייתי מעדיפה שלא ירצחו אותה ושהיא תזמין משטרה משהיא תמות.

    26/05/2014 21:23

    יוזר, לא אמרתי שלא צריך להתלונן בכלל. כאילו, בטח שאם מסכנים אותך את לא אמורה לשתוק על זה. אבל אם סתם מקללים אותך, זאת סיבה לריב? אתה אורח במדינה, שב בשקט ותחשוב כמה הבן אדם מטומטם.

    26/05/2014 21:37

    הם מקללים כשמתעלמים רוצחים אותך מכות אני חזרתי עם פצעים עד שההורים שלי נכנסו בהם ובמשפחה העלובה שלהם שצעקו לי אלללה אכבר או מה שזה לא יהיה.

    26/05/2014 21:40

את האמת לא קראתי את התגובות שלפניי אבל אני אגיד לך את דעתי.
כשרצחו את שלי דדון בת דודה שלי איפה היית?!! אה!?!
6 ערבים רצחו, שחטו אותה!! 16 דקירות סכין וזרקו אותה לשיחים!!
אז כן אני מאמינה שצריך לרצוח מישהו שרצח. לקחת חיים של אחרים באיזה זכות הוא חי בכלל?!!
רצחת שילמת!
גם בעזה מלמדים אותם שיהודי טוב זה יהודי מת.
ילד בן 6 מלמדים אותו להחזיק אקדח להתאבד איכסה
שולחים ילדים להתאבד איכס בושה!
את מעיזה להגן עליהם?!!! על מה?! שהם רוצחים כי אנחנו יהודים?!!!
אין מה לעשות זאת מי שאני!! אני לא שונאת את כולם
אבל עובדה הם רצחו! הפלסטינים והמחבלים שרובם מוסלמים אותם אני שונאת כן!
כי אם זה קרה לבת דודה שלי זה יקרה לכל אחד!!

26/05/2014 21:33

    מסכימה איתך מאוד יש פה אנשים עיוורים שלא מבינים שאין שלום איתם הם הרגו אנשים ופגעו.

    26/05/2014 21:35

    לא יהיה שלום תצאו מהבועה הזאת מהר!!
    אין שלום לא היה ולא יהיה!! זה מילים ברוח זה לא יקרה בחיים!!
    LAHI אני שמחה שיש כאלה שכן מבינים את המציאות כמו שהיא.
    אנחנו מפחדים להתגייס מהפחד והשאלה אם בכלל נחזור הבייתה?! עכשיו ללכת ברחוב מפחיד אותנו אז איזה שלום?! ואיזה לאהוב אותם?!

    26/05/2014 21:38

    אני יותר מפחדת להסתובב לבד למה שאני אפחד בבית שלי תענו לי לעזאזל על מה אתם חושבים שמאלנים?

    26/05/2014 22:04

יש אנטישמיות בעולם!! אם בארץ שלך במדינה שלך את לא מוגנת איפה תחיי?!!
אה בארה"ב?! ממש חיה בסרטים!!
מה לעשות שזאת האמת ערבי זה ערבי!!
והרוב רוצחים. כמו שמלמדים אותם להיות עוכרי ישראל למה שאנחנו נאהב אותם?!
ילד בן 16 רצח חייל!! עדן אטיאס ז"ל לברכה!!! כי הוא נרדם עם מדי צה"ל באוטובוס.
הלך לישון ולא התעורר!!! איפה הלב שלך?! את יודעת מה עובר על המשפחות האבלות?!!!

26/05/2014 21:36

    אני לא רוצה לחיות בשום מקום אחר מלבד ישראל כי זה הבית שלי אבל אני כועסת על אלה שמגינים על רוצחים.

    26/05/2014 21:38

    איכסה מגעיל אותי. חיילים הולכים נלחמים מתים בשביל המדינה הזאת בשביל שילדה בת 14 תגיד שהיא לא מבינה למה שונאים ערבים?!
    למה שונאים יהודים?! למה הייתה את השואה?!! איפה כל זה היה כשהרגו לנו 6 מיליון יהודים?! שילד בן 4 גדל ביער כדי לחיות!!

    26/05/2014 21:40

    צודקת ואני מאוד מאוכזבת מאנשים כאן עם הם לא מכירים בזה שאנשים נפגעים.

    26/05/2014 21:41

    אם תקראי למעלה את התגובות שלי את תראי בדיוק אותו דבר.
    אני חושבת בדיוק כמוך וחבל לי שיש כאלה שלא מבינים ששלום כבר לא יקרה.. אבל מה עם צדק?

    26/05/2014 21:44

    ראיתי את שלך והגבתי לך… הכי חכמות זה את וLAHI
    צדק יעשה פה או מהממשלה או מהעם.. זה עניין של זמן

    26/05/2014 21:49

    בעזרת השם בנות יבוא הצדק.

    26/05/2014 21:51

התגובות פה נשמעות כאילו אמרנו "תעזבו את הערבים, הם כולה רצחו לכם משפחה"
זה לא מה שאנחנו אומרים.
אנחנו אומרים שאין צורך להכליל את כולם.
ואני מאוד מצטערת על בת דודה שלך. באמת שכן. לאף אחד לא מגיע למות ככה.
עדיין, ידעתם שדרוזים הם ערבים? שבדואים הם ערבים? ולא סתם ערבים, אלא כאלה שהתפתחו מהאסלם. אותם אתם אוהבים? ידעתם שבטורקיה הם גם מוסלמים?
אותי לימדו לשנוא ערבים, כי אני חייה במקום דתי יחסית. עדיין, את רואה שאני לא שונאת את כולם.
אלה שלוקחים חיים של אנשים אחרים, אלה שאונסים, אלה שמייחלים לנו למות בייסורים- עליהם אני לא מגנה.
אבל אתם מתנהגים כאילו כל היהודים טובים ותמימים. אין אנסים יהודים? אין רוצחים יהודים?
זה לא קשור לדת או למוצא. זה קשור לתפישת העולם שלך ולצורה בה חינכו אותך.
אם אמא שלי לא הייתה מחנכת אותי לאהוב בני אדם, סביר להניח שהייתי שונאת אותם גם.
החלק הכי מוזר זה שאמא שלי גזענית O.0

26/05/2014 21:43

    שוב אני אומרת אני לא שונאת את כולם אני שונאת את המוסלמים כי הם בעצם המחבלים.. הנוצרים בדואים ודרוזים לא עשו כלום.
    המחבלים והרוצחים רוב הפעמים אלה ערבים מוסלמים.
    ואני לא ילדה גזענית אבל מה אתם בכלל מקשרים אותם שצריך להניח להם
    למה הם רוצים אותכם בחיים? הם רוצים אותכם מתים!!
    צאו מהאשליה כשהכל טוב ויפה כי זה לא!
    הם חראות שמלמדים ילד בן 6 לקלל חייל!
    חייל שמגן עלייכם בלילה חוטף מכות מהם ועל זה זרקו אותו לכלא כי הוא איים מחשש לחייו!!
    אז אל תזיינו לי בשכל שצריך לאהוב את הערביים!!
    כי בואו נגלה לכם סוד הם לא אוהבים אותנו בכלל!!
    אז כן "הקם להורגך השכם להורגו"
    מנסים להרוג אותנו אנחנו נעשה הכל כדי להציל את עצמנו!
    אני ילדה בת 16 ואני פאקינג הולכת עם אולר מזורגג מהפחד שיקרה לי משהו!!
    אני לא יוצאת בלי אולר ותרסיס!!
    אז מה אתם אומרים לי שהם יותר טובים.
    נכון גם יהודים רוצח זה רע. אבל היא אשכרה אומרת שלא צריך לשנוא את כולם!

    26/05/2014 21:48

    קודם כל לפני שאת שופטת אנשים תעברי את דרכם תעברי מה שהם עברו ואז תדברי אני הותקפתי מ"הערבים הטובים שלך" ואני לא מתכוונת לשנות את עמדתי אני רוצה לחיות בשקט בלי זיכרונות מסריחים כאלה.

    26/05/2014 21:49

    כי לא צריך לשנוא את כולם. צריך לשנוא את אלה שעושים דברים רעים.
    ואני אצא מהדיון הזה עכשיו כי אתם מנסים לשנות את דעתי ואני את דעתכם, וזה לא יצליח לאף אחד מאיתנו וחבל על המאמץ.
    היה לא ממש מהנה, וזאת אחת הסיבות שאני לא מביעה את דעתי בדיונים האלו, אבל הפעם התחשק לי. תהנו בדיוק והמשך ערב נעים לכולם

    26/05/2014 21:52

    טולי את צודקת :)

    26/05/2014 21:53

תקשיבי…
אני לגמרי איתך.
זה לא שאנחנו טהורים.
בכל עם.בכל קבוצה של אזרחים יש את הבני אדם "הרעים" הלא טהורים.
לא רק אצל הערבים.
אז מה אם הם שונים??הם בני אדם.לא כולם שם טהורים-זה נכון
אבל גם אנחנו לא טהורים!!
אני מאוד אוהב אותנו חוץ מאשר הקטע של האנשים הרעים….שלא ייצא לא נכון

26/05/2014 21:45

    אני לא מתכוונת לקבל את זה שהם פוגעים בזכות שלי לחיים וביטחון ולשוות נפש שלי.

    26/05/2014 21:50

    תולעת זה ממש לא נכון!
    כי הקטע זה שהם מלמדים ילד בן 6 לשנוא אותנו אנחנו לא.
    נכון יהודי רוצח יהודי זה ממש לא יותר טוב.
    אבל הם רוצחים אותנו על הקיום שלנו יהודים!! הם 'לטהר' את העולם מאיתנו.
    תפסיקו להיות שאננים כל כך ותפקחו את העיינים שלכם!!
    אם לא תגורו בארץ אין לכם איפה לגור!! ואם זה תלוי בפלסטינים אתם תגורו מתחת לאדמה

    26/05/2014 21:52

    ואם יהודי היה תוקף אותך זה היה משנה?

    26/05/2014 21:53

    אבל תביני l.a.h.i
    שמבחינתם זה אותו דבר כלפינו
    וזה רק חלק מהם
    לא כולם שם ככה!!
    מה?!מאיפה לך טולי…?
    מה יש להם שיעור מיוחד של "אנטישמיות"??
    לא נשמע לי הגיוני בכלל…
    וגם אם כן-לא כולם ככה!
    לא צריך להאשים שם את כולם!יש חפים מפשע
    אפילו כל אחד מאיתנו "חף מפשע"

    26/05/2014 21:55

    יהודי לא רוצח ילדה יהודיה!
    יהודי רוצח בגלל דעות וגם זה רע.. תקראי לפני שאת מגיבה.
    לא משנה מי!! כשאתה לוקח חיים של אחרים באיזה זכות אתה חי?!
    ולבנתיים ערבים רוצחים אותנו לא הפוך!!
    אז אל תשגעו אותי.. עלאק צריך לעשות איתם שלום.. חיים בסרט של עצמכם.
    אין שלום אין!! תתמודדו… בואו נראה אותכם חיים ככה בפחד. כנראה שלא הבנתם את המצב של המדינה שלכם!
    כי אם לא תחיו בישראל אין לכם לאן לברוח!!

    26/05/2014 21:56

    תצאי מהחלום שלך כבר ותביני שלא כל העולם יפה וורוד אין שלום אנחנו תחת איום קיומי תקשיבי לחדשות אירן סוריה לבנון למשל חיזבללה כולם מתכננים לרצוח עוד יהודים וחמאס פתחה או מה שזה לא יהיה.

    26/05/2014 21:56

    יהודי לא רוצח ילדה יהודיה!
    יהודי רוצח בגלל דעות וגם זה רע.. תקראי לפני שאת מגיבה.
    לא משנה מי!! כשאתה לוקח חיים של אחרים באיזה זכות אתה חי?!
    ולבנתיים ערבים רוצחים אותנו לא הפוך!!
    אז אל תשגעו אותי.. עלאק צריך לעשות איתם שלום.. חיים בסרט של עצמכם.
    אין שלום אין!! תתמודדו… בואו נראה אותכם חיים ככה בפחד. כנראה שלא הבנתם את המצב של המדינה שלכם!
    כי אם לא תחיו בישראל אין לכם לאן לברוח!!
    כן כי ילד בן 6 מאיים על חייל!!
    פתח את החדשות תקשיב למציאות!!!
    שמעת את הכתבה אתמול ילד מעזה אמר שאבא שלו לימד אותו איך להתאבד כדי להרוג יהודים!!! זה אבא ?!! יימח שמו!!
    אבא ילמד את הבן שלו להתאבד?! חס וחלילה!!

    26/05/2014 21:58

    טולי צודקת ואני ממש ממש לא מתכוונת לעשות שלום אם רוצחים אתם שמלאנים לא רואים זאת אתם חיים בבועה שלכם ולא מכירים בחיים כפי שהם.

    26/05/2014 21:58

טולי ו-L.A.H.I אתן צודקות לגמרי;
דבר ראשון, אני חושב\ת שזה דבר לא טוב שערבים גרים בארץ ולמה? זאת הארץ שלנו! הארץ של היהודים! והערבים לא יכולים בדור אחד להילחם בנו ואז בדור השני לבוא ולנסות לחיות איתנו בשלום. בכלל, כל הקטע הזה של השלום הוא בולשיט אחד
ענק! אם אתם חושבים שבאמת יהיה שלום אז אתם חיים בבועה משלכם, לא יהיה שלום. וגם לא צריך להיות, אנחנו לא צריכים להחזיר שטחים ולהתחנן ולהתרפס בפני הערבים כדי שיהיה שלום! ההסכם שאנחנו צריכים לתת להם זה; יש לכם חמש דקות לארוז את הדברים ולעוף מפה!
היום, כבר יש פחות מחבלים מתאבדים ויותר מחבלים רגילים, בגלל שאנחנו נותנים להם תנאים טובים בכלא, רוצחים ומחבלים צריכים לשבת בצינוק!
חוץ מזה ישראל היא לא ארץ גדולה במיוחד ולערבים יש הרבה מדינות אחרות שיקבלו אותם בזרועות פתוחות, וגם אם לא שלא ידבקו אלינו!

26/05/2014 21:56

    ברוך השם ילדה חכמה!!!

    26/05/2014 21:59

    בצדק את רואה הן לא מבינות שאנשים נפגעים יהודים נפגעים וזו האדמה והבית שלנו שלושת אלפים שנה שכחתם מי אתם!! אין שלום ולא יהיה עם אנשים שרוצים למחוק אותנו מהאדמה.

    26/05/2014 22:01

יש אני חכם\ה!!!!!!

26/05/2014 22:01

    באמא שלי שיגעת אותי אתה בן או בת?!
    חחחחחחחחחחח אני לא יודעת מה לכתוב…
    לא משנה בכל מקרה את.. אתה… אתם חכמים… חחחחח

    26/05/2014 22:02

אוקייי אני לא בדיוק סותר את עצמי אבל…
נכון-אולי באמת לגבי המיקום הם יכלו למצוא מיקום אחר…
אבל תעזבו את זה רגע!!
אתם מסתכלים על הכל בכללי!
כולנו בני אדם.כולנו שווים.
למה לצאת בעצמנו גזענים??
נכון שהם גם עשו לנו משהו
אבל אנחנו???אם הייתם רואים,הייתם שמים לב
כמה אנשים…כמה אלפי או אפילו עשרות אלפי ואולי יותר
אנשים במדינה הזאת,הם אנשים…שאני אפילו לא יודע איך לקרוא להם!!אבל נראה לי שהבנתם..
אף אחד לא "טהור"
וטולי…גם אחננו רוצחים להם אנשים שלא במכוון אפילו בחפים מפשע.
אני האמתי אם חשבתם לכך לשניה,אולי ימיני אבל נוטה לשמאל…
ואני חושב שמגיע לחלק מהערבים כבוד.כמובן שלא לפושעים.

26/05/2014 22:02

    וואלה?! איפה הדעה הכל כך חשובה שלך כשרצחו את עדן אטיאס ז"ל או את שלי ז"ל
    אני בקושי מסוגלת לכתוב עליה!! אני לא מאמינה שהיא מתה!!
    אז אל תזיינו שהם טובים ושצריך לעשות שלום ושהם לא בכוונה ולתת להם מדינה.
    אני מוכנה לתת להם חלקת אדמה לקבור את עצמם.
    אני מדברת על המחבלים שהרוב באים מעזה שהם מוסלמים וצריך להרוג אותם!
    בשואה אתה חושב שעניין אותם מאיתנו.
    לתת להם כבוד?!! אני יורקת להם בפנים! טפי!
    ואני ממש מצטערת כן? אבל אני חושבת שאדם ששונא ישראל צריך לתת לו לגור בצינוק
    אז להגיד שצריך לתת להם כבוד? למה איזה כבוד הם נתנו לגלעד שליט?!!!
    כבוד של מת!! הם נתנו לו 5 שנים הוא היה בשבי.
    אתת זה אף אחד לא רואה.. אבל בסדר רק כשחווים על המשפחה מבינים.
    אני לא מאחלת לאף בית יהודי דבר כזה, אובדן כזה וכאב כזה!!

    26/05/2014 22:07

    מה אתה רוצה שירצחו אותי מחר המנייאקים שאת כל כך אוהבת ומגנה עליהם אני לא מתכוונת לעשות שלום עם אנשים שרוצים במוות שלי תבין אני רוצה לחיות בשקט אבל אין לי שקט איתם!!

    26/05/2014 22:07

    דבר ראשון אני לא אעזוב את המיקום כי זה דבר משמעותי, דבר שני, למה אנחנו יוצאים גזענים? איך? דבר שלישי אם תופסים מחבל יהודי (יש כזה דבר?) לא נותנים ל תנאים טובים בכלא, ואנחנו לא שולחים מחבלים להרוג בכוונה אנשים רק בגלל שהם ערבים, כשאנחנו מפציצים אותם זה כתשובה ואיום, או למקום שיש שם ראשי חיזבלה ודברים כאלה.
    אולי לחלק מהערבים מגיע כבוד, (לא אולי, בטוח) אבל מה זה קשור לנושא? אני לא אומר\ת שהערבים הם חסרי כבוד מטונפים, אני רק אומר\ת את דעתי עליהם בקשר למדינה.

    26/05/2014 22:08

    תקשיבוו
    כל מה שאמרתי קשור אך ורק לערבים שאינםם מחבלים אוקיי ?

    26/05/2014 22:53

    באמת צריך לציין?
    למה שנגן על מחבלים ורוצחים?

    26/05/2014 22:57

נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אני לא אומרת שערבים ספציפית חייבים למות…….
אבל מחבלים ורוצחים מוות מיידי!!!!!!!!! הך רוצחים אנשים שלא עשו להם כלוםםםםם פשוט כלוםםםםםםם לי כבר נמאס לשמוע פיגוע ב…. שנוצר ממחבלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שימותוווו דייי נמאס כבר!

26/05/2014 22:02

    זה מה שאנחנו אומרות שעה!! שצריך להרוג את המחבלים!! שהרוב באים מעזה ושמלמדים אותם לשנוא אותנו.
    עלאק שלום פ'חחח חיים בבועה אתם

    26/05/2014 22:03

    בדיוק ב ד י ו ק
    שאר הערבים מסכנים הם שווים הם בני אדם!!!

    26/05/2014 22:04

    אהההה אז טולי אם התכוונת לזה אני מבקש סליחה מעומק לבי.
    התכוונת רק למחבלים…אז חשבתי שאת מתכוונת לכללללם…
    מצטער :(

    26/05/2014 22:04

    בעזרת ה'.

    26/05/2014 22:08

    תולעת תבין אנחנו לא מסכימות לשלום לפחות אני לא מסכימה.

    26/05/2014 22:10

מה שהכי מפגר ועצוב שראיתי היום.
ילד בן שש כנראה, רואה נערה מוסלמית (עם כיסוי ראש וחצאית) עם אחיה הקטן וצועק להם "ערבים מסריחים אמן תמותו" זאת אומרת הוא צעק את זה מתוך רכב שנסע בו והאמא נראתה די מרוצה.
וגם אחותי, היא לא מבינה, אני מסבירה לה שזה טרוריסטים אבל היא בשלה ולא מאמינה לי-והיא רק בת 8! זה מזוויע!

ומה שמגעיל אותי זה הסטטוסים בסגנון של: כל לייק ערבי מת.
אבל למעשה-אם מישהו אחר היה מפרסם כזה סטטוס-מישהו לא יהודי: "כל לייק יהודי מת" אז לא נראה לי שמישהו היה נהנה מזה.

26/05/2014 22:05

אני מסכימה שבתוך העם שלנו יש רעים. בכל קבוצה יש את היוצאי דופן אבל לא בצורה כזאת!
אנחנו לא תוקפים ארצות בכוונת תחילה של להרוג אזרחים שם! תראו כמה מלחמות המדינה הקטנה שלנו עוברת רק בניסיון להגן על עצמה! לא לכבוש עוד שטחים כדי להגדיל את הארץ אלא כדי רק לשמור על קיומינו!!!
אנחנו לא פועלים בדרך של טרור כי אנחנו לא אוהבים את העם הזה הזה והזה, אנחנו פועלים בדרכי טרור כי אם אנחנו לא נגן על עצמינו אז מי כן?
קחו את נקודת המבט שלי. בתור אחת שגרה בדרום כל חיי וסובלת מגראדים, טילים ואזעקות משאני זוכרת את עצמי. אני לא מבינה מה עשינו כל כך רע?!
למה אני צריכה לסבול כל שנה מחדש , בעצם מה כל שנה ? כל כמה חודשים ממבצעים שאולי בטלויזיה נראים לא כל כך חשובים, אבל זה פשוט חיים תחת טרור!!
אולי אתם לא יודעים אבל תמיד יש את הפחד לצאת מהבית מבלי שתתפוס אותי איזו אזעקה , כל פעם שיש אזעקה יש את הפחד שאמא בעבודה ואבא יצא לבנק ואולי אולי קרה להם משהו? למה אני צריכה לעבור את זה כל פעם מחדש? להירתע ולקבל צמרמורת בכל הגוף כל פעם שאמבולנס עובר באזור כי אני חושבת שזה רעש אזעקה?
והפעם ההיא שנפל לי טיל מתחת לבניין… נצור לי תמיד בלב.
והמדינה מה איתה? לא רואה את הדרום בכלל!
יושבים בבית בזמן שאנחנו מנותקים מהחיים שלנו ורובצים כל היום במקלטים כי זאת סתם עוד מתיחות שתעבור… אזעקה אחת בגוש דן וכבר שוכחים מהדרום. כי אז אם מפרסמים בטלויזיה שיש מתיחות בדרום ו"נעשה כל מה שביכולתנו כדי לחזק את תושבי הדרום" הכול טוב?
הכול על הפנים!
אז כן אני לא מתה על ערבים וגם לא קופצת להגן עליהם.
אבל תעזבו אותי בצד.
תחשבו על הדורות הבאים שלכם. היחדים שלכם התגייסו לצבא ונראה אם תגנו על הערבים ככה.
מבחינתי הם פשוט רוצחים.

26/05/2014 22:05

    את צודקת ואני איתך צריך צדק והם לא קולטים אין שלום אנחנו חוטפים בראש כולם והם חיים בבועה של שלום.

    26/05/2014 22:13

    לגמרי מסכימה איתך ו… נפל לך טיל מתחת לבית?
    את בסדר?? נפצעת?!
    היית באזור הבית?!
    אני אוהבת אותך!!
    ולכל אחד יש את דעתו האישית.
    אני חושבת שלא כול הערבים רוצחים.
    באותה מידה הערבים יכולים לומר עלינו שאנחנו סתם רוצחים.
    באותה מידה הם חושבים שהארץ הזאת שייכת להם.
    ש*אנחנו* כפויי טובה ואנוכיים.
    ש*אנחנו* לא נאמנים.
    שהמדינה הזאת לא שייכת לנו ואנחנו שקרנים צבועים.
    באותה מידה, יכלה לקרות השואה 2.
    באותה מידה שיש שמאלנים וימניים, גם הערבים חושבים עלינו דברים.
    לא כול הערבים רוצחים, לא כולם פוגעים.
    אני נשבעת לך בחיי, שלא כולם מושחתים.

    26/05/2014 22:32

    אל תדאגי עכשיו ברוך ה' הכול בסדר… קראתי את הדעה שלך ואני מכבדת אותה ואותך. אהל תסלחי לי.. אני לא חושבת כמוך.
    לא אמרתי שאני חושבת שהם כפויי טובה או לא נאמנים. תקראי למעלה את מה שרשמתי ותביני שאני לא מוכנה להגן על עם שרוצה ברעתי וחושב שאין לי זכות קיום על מדינה שהקודמים לנו נלחמו עליה בגופם!
    אין להם זכות בכלל להתייחס אלינו ככה!
    יש להם מיליון ואחת מדינות ערביות מסביב לנו שישמחו לקבל אותם אז למה להיטפל למדינה יהודית אחת קטנה שאחרי כל מה שעברה ואני לא אפרט , חייבת מדינה משלה כדי לבנות את חייה מחדש אחרי סבל רב בתפוצות! מדינה שבה היהודים ירגישו בטוחים ולא נרדפים!! עם אחד שכל מה שהוא רוצה זה לשמור על עצם קיומו ?

    26/05/2014 22:52

מסכימה איתכם בוודאות נ-ק-ו-ד-ה! אתם צודקות ב100 אחוז

26/05/2014 22:07

טוב בי, אני אמרתי את מה שהיה לי להגיד, לילה טוב.

26/05/2014 22:09

טולי צודקת!אני לא גזענית ממש לא.העונש מוות לא בא לב דווקא לערבים לכול מי שפגע והרוב ערבים. אבל כול ערבי שרצח אז שירצחו אותו.אצלנו בבית כלא קצת שונה אם יש לך מודעות אפשר להוציא תואר,ללמוד וכו'. זוכרת את גלעד שליט בקושי לשתות הוא קיבל אז אל מה את מדברת תראה אותם ואותנו.
אני לא גזענית לערבים חס וחלילה הם בני אדם כולם שווים לכולם יש זכויות אבל כאלה שפוגעים זבכויות ורוצחים אין להם זכות לחיות ובכלל לשבת בכלא שלנו זה כמו לישון בבית מלון.ההתהגות שלנו כלפיהםזה נאדה לעומתם

26/05/2014 22:13

    בצדק גלעד המסכן יצא רזה חולה ופצוע יצא אני עקבתי אחרי התקשורת כל היום מה קורה איתו והינה הוכחה שהם פוגעים תתעוררו מחלומות השלום אין אותו ולא יהיה בעתיד הקרוב ואני בספק עם יהיה מתישהו.

    26/05/2014 22:16

    אין הם לא מבינות שאנחנו לא רעים. אני לא זוכרת יהודי שהרג סתם ככה ערבי.
    אתם מכירים את המשפחה שפרצו עלייה ערבים הרגו חמש אחים ואת ההורים והשיאו ילד בן 4 וילדה בת 10 חסרי הורים אחים משפחה
    . אתם יודעים איפה הם שיחררו אותם הם חופשיים צאו מהסרטים שלכם שאנחנו חראות.איך אתפם מסוגלים להרוג ילד שעדיין לא חווה כלום.
    אני לא מדברת על ערבים באופן כללי על מחבלים ויש הבדל גדול !
    כול בן אדם רוצח צרך עונש מוות…

    26/05/2014 22:21

    יהודי לא רצח אף אחד ושיסתמו לאלה שמאשימים אותנו במה שלא עשינו.

    26/05/2014 22:26

אופפפ אני רציתי להיות התגובה המאה…
אני מסכימה איתך במאה אחוז!
אפילו פרסמתי כמה תגובות על ערבים.
שכולנו בני אדם ויש יהודים שהם רוצחים ושודדים ואונסים וכן גם ערבים ורוסים ואנגלים ובריטים ואוסטרלים וכולם!!!
מכול דעת ועת יש אנשים רעים, אבל זה לא אומר שכולנו רעים.
תחשבו על עצמכם רגע, אתם רעים? אתם תשדדו בנק כשתהיו גדולים? סתם מתוך רוע לב?
לא.
אני ממש מתעצבנת כול פעם שיש איזה משהו עם הערבים.
אני חושבת שצריך לתת להם להישאר במדינה כי למרות שזו המדינה שלנו שנלחמו בשיניים ובציפורניים, גם הם חלק ממנה ויש לי חברות ערביות ואני מכירה עברים שהם כול כך נחמדים.
מה אם המורה שלכם לערבית? גם אם אתם לא אוהבים אותה, היא בטוח נחמדה!
היא לא תרצח מחר את אבא שלכם!!
מה שאני אומרת זה; צריך להציב להם תנאי.
"אתם יכולים להישאר בארץ, כול עוד תכבדו אותנו ואת התנאים שלנו. לא תבזו ולא תבזזו. התנהגו בכבוד אלינו כאל כול ערבי או אדם היקר לכם".
אני שונאת שאומרים "זה בכלל לא פשוט" אני יודעת שיש ה-מ-ו-ן משתנים ובעיות, אבל האמת?
הדבר הכי קשה, זה הדבר הכי פשוט.
כולם כבר חושבים שאי אפשר להשיג אותו.
אני רואה חברות שאומרות ששלום זה דבר דמיוני שלא ניתן להשגה.
אני חושבת שתמיד צריך להאמין.
הרי זה מה שמחזק אותנו לא?
(חח אמא שלי ילדה מהר יותר -לא היא לא, נולדתי בניתוח קיסרי…- :) ).
בכול אופן… הערבים צריכים לכבד אותנו ואנחנו אותם.
שלום זה דבר שניתן להשגה, פשוט צריך לרצות אותו, וזו הבעיה העיקרית.
הרצון, האמונה והתקווה.
הכול כבר אבד.

26/05/2014 22:14

    יש!!!
    הייתי התגובה המאה ועשר :)

    26/05/2014 22:15

    חחחחחח הם יכבדו אותך?! חחחחח תמשיכי לחיות באשליות שהכל יהיה טוב ויפה

    26/05/2014 22:16

    את ילדה חכמה ואני מסכימה מאוד עם התגובה שלך.
    מאמינים באלוהים? אני אתאיסטית. שמעתי שיש משפט כזה, גם אתאיסטים צריכים להאמי במשהו.
    טוב, המשהו שלי זה שלום.
    יו כן סיי איים אה דרימר~ איי וונט גיב אה שיט~

    26/05/2014 22:19

    אולי גם תשבי איתם על כוס קפה ועוגה?!
    למה לא??על חשובנם
    פחחח עלאק שלום וממש כבוד
    כבוד למת אולי!!
    גם אתאיסט יודע ששלום לא יקרה
    וכן אני מאמינה… אני יודעת שיש אלוהים בשמיים!! והוא רואה הכל!!

    26/05/2014 22:32

    צודקת טולי הנחמדות שלהם דומה לאסלה בשירותים שלי חחח עלק נחמדים חיים בסרט תמשיכו לחיות בסרט שלכם.

    26/05/2014 22:35

יש לי שאלה מה זה קשור לאתר??

26/05/2014 22:17

    לא יודעת תשאלי את זאת שפתחה בדיון הזה.

    26/05/2014 22:25

נחמדים? אני בספק גדול רק שתדעי מעודדת הם נחמדים כשהם צריכים משהו מאיתנו. א. תקשיבי המורה שלי לערבית היתה יהודייה
ב.הבית ספר שלי אין תלמידים ערבים כי זה בית ספר יהודי, ואני בספק עם הם ישרדו אצלנו כי הרוב נלחמים בהם באלה שפוגעים בנו. ואני באופן אישי לא מתכוונת לסלוח להם כשאדם בא ומרביץ לך ואת נלחמת בו והוא צועק לך אללה אכבר או משזה לא יהיה נראה אותך מדברת.

26/05/2014 22:24

    אני לא מסכימה אתך בכלל.
    יש אלפי ערבים ואלפי יהודים שפשוט מרביצים ליהודים או ערבים. זה לא משנה. הדת, של אותו האדם לא מצביעה על כול הדת, היא מצביעה על קבוצת אנשים שזה האופי שלה.
    היו להם תסביכים בילדות והם יצאו שרוטים וזה מה שהם עושים כדי להגן על עצמם. ממה? מעצמם.
    תאמיני או לא אבל אני מכירה ערביות אפילו חמודות!
    והן חברות שלי!
    ואני שונאת שקוראים להן ערביות!
    זה כמו שיאמרו "זאתי יהודייה…" זה לא אמור להיות שם גנאי!
    אני מרגישה שלומר ערבי או חרדי זה לא יפה.
    הרגשה שלי.
    אתם יכולים לומר גם לי שאני חולמת, וזה כנראה נכון, וגם לי זה לא מזיז בשיט כי אם זה מה שגורם לי לעבור היום, אז אני אמשיך להאמין שיש עוד ערבים נחמדים כמו החברות שלי.
    ויש עוד מוכרי דגים ערביים שהם נחמדים ונקיים ומשכילים.
    אני בעד הערבים!!!!!!
    אני לא נגדם, אני לא רוצה שהם יקבלו 50% מהמדינה. אבל אני מוכנה לתת להם 30%. זאת אני.
    גם להם מגיע.
    אתם לא רואים את הרוסיים מגרשים יהודים שגרים ברוסיה בגלל מוצאם נכון?
    אני חושבת שרוב מדינת ישראל מורכבת מגזענים צבועים שרק רוצים להציל את התחת המפונק שלהם.

    26/05/2014 22:39

    מעודדת, את אדם חכם מאוד. תני לי להסכים עם מה שאמרת.
    חוץ מזה שבטח תקחו אותי כמטומטמת על התגובה הזו
    אבל
    אם זו המציאות
    אני מעדיפה לחלום

    26/05/2014 22:43

    יש לי שאלה הותקפת פעם?
    אני כן הותקפתי ועם של ז**** רובם הגדול והם צרחו לי בעברית את זה ואני יודעת את משמעות המילה ומה המשעמעות. אז אל תעשי מאיתם צדיקים תמימים וממני הלורד דרקולה בעצמו אני לפחות לא רוצחת אותם אני רק מגנה על עצמי כמו שהמדינה הזו מגינה עלינו עם הצבא שלהם. ואל תגידי לי שאין צדק בדברי תתעורי תביני אין שלום ולא יהיה עם אנשים כמוהם אני לא תמימה בעניין הזה כמו שהרוב פה. אני מאמינה באלוהים אני מתפללת אני לא דתייה אני רק יהודייה שרוצה לחיות בביטחון ובשקט במדינה שלי. עכשיו אני יורדת מזה עבר נגמר ועם הם יעזו להתקרב אליי הם יוכלו את החיים שלהם ויצטערו על היום שבו נולדו.
    גם שלושים אחוז לא יקבלו יש להם טונות מדינות כאן ברחבי מזרח התיכון שילכו לשם כי הם לא מעניינים אותי. אותי זה לא מעניין שילכו בני אלף האלה רוצחים ואת יכולה ללכת להתחתן איתם אותי זה לא מעניין מצידי אנשים האלה לא חלק ממני ולא קיימים בשבילי.

    26/05/2014 22:50

    *ערבית

    26/05/2014 22:52

    *עם הצבא שלה

    26/05/2014 22:53

    אוי, הרצל, למה לא שמת אותנו בשוויץ כמו שהאירופאים רצו? אפילו באוגנדה, יהיו לפחות פחות ריבים [ורוסים יהיו גם פחות. אני הייתי יכולה להיות באוקראינה, שלולה תלמד אותי תפירה ^^]
    ולא, ערבים לא תקפו אותי.
    יהודים תקפו.
    על מוצא, כן.
    את מבינה למה אני לא מצדדת בנו?

    26/05/2014 22:55

    יאלללה יאללה סעי לי מהוריד שמלאנייה אין לי עם מי לדבר פה הרצל תלמדי את מגילת העצמאות באיזו זכות אנחנו על האדמה הזו לפני שאת מדברת איתי חסרת דת.

    26/05/2014 22:59

    *שמאלנית בשביל שלא תתקני אותי כמו שאת אוהבת.

    26/05/2014 23:02

    את יכולה ללכת לצדד בצד שלהם ולתחתן איתם לא מזיז לי אבל אף אחד לא יגיד לי מה לעשות אני לא מתכוונת לכבד את הרוצחים האלו שמעת!

    26/05/2014 23:06

    בשעות האלה אני עצלנית מכדי לתקן, ורק שתדעי שאני לא אוהבת את זה אלא זה פשוט מציק שיש טעויות אז אני מתקנת.
    ועל סמך הדעה הפוליטית שלי את מגרשת אותי? טוב לדעת שכל כך קשה לך לקבל דעה שונ משלך. מראה כמה נאורה את.
    ותודה שאת מעליבה אותי. זה עוזר לי מאוד. [כן, לפני שתחשבי על זה, אני מטורללת ודי שרוטה במוח. מה לעשות, לא כולם נולדים עם כל הברגים במקום]
    וקראתי את מגילת העצמאות. במקרה כתוב שם שמותר לי להיות חסרת דת אם חשקה נפשי. מתי זה הפך להיות וויכוח דתי? וויכוח פוליטי זה עניין מספיק גרוע.

    26/05/2014 23:07

    אני גם לא מצדדת להם. אני אומרת שלא כולם זוועתיים כאלה. אני מניחה שהמסר שלי הוא לא ברור מספיק. אני אקח את האשמה על כך עלי, מאחר וזה המוח שלי שלא פועל

    26/05/2014 23:09

    זה הפך אחרי שדחפת את המוצא שלי כן אני כועסת רותחת מכך שיש אנשים בעולם הזה חיים באשליות המגעילות האלה ומאמינים בשטות הזו של שלום עם אלה שכל יום מייחלים למוות שלנו. ועוד דבר אני אמרתי זאת כי התורה היא ההוכחה ההיסטורית והדתית שיש לי זכות לחיות על האדמה הזו וגם לך עם בעברך היית יהודייה. וכן אני מקבלת עדות עמים שונים אבל לא כשהם פוגעים בי.

    26/05/2014 23:12

    לכל עם יש דברים טובים וטובים פחות. אבל לא כולם כאלה. כמו שלא כל הבריטיים מתנשאים, לא כל הישראלים חסרי בושה ולא כל הערבים רוצחים. נראה לי שאיבדתי את הנקודה שלי. ואני לא אצא מהאשליה הזאת. היא מה שמחזיק אותי, שיום אחד אנשים יקלטו שעדיף שלום. כן אני חולמת, כן אני ילדותית, כן אני מפגרת מטומטמת ומה לא. זה מה שאני רוצה. זה מה שאני מאמינה. ויש לי זכות לבטא את זה כל עוד אני לא פוגעת באחרים. ולא, לא פגעתי באחרים כי לא קיללתי, לא ירדתי על מישהו או משהו כזה. זו רק הדעה שלי, וכמו שלך יש זכות לומר את דעתך ושיכבדו אותה, לי יש את אותה הזכות.
    וכשעדיין האמנתי שאלוהים קיים וערבים נוראיים, היה לי הרבה יותר רע מעכשיו.

    26/05/2014 23:17

    אני מאמינה באלוהים לא בגללם אני מאמינה כי נולדתי לעם הזה ואני אוהבת אותו והאמין בכל ליבי לאלוהים אין לי על מי להישען מלבדו הוא אלוהי ואין לי אחר. כל חיי סביב אמונה והם יהיו בגלל שאני גאה בזה ויהיה גאה כל תפילה שלי עזרה לי בחיים וברוך ה' אני בזכותו קיימת ואהיה קיימת גם אם הם רוצים וגם אם לא!!

    26/05/2014 23:23

    אין לי שום בעיה עם האמונה שלך. למען האמת, העובדה שאני לא מסכימה עם הדעה הפוליטית שלך לא אומרת שאני לא מכבדת אותך, את דעתך או את אחת מזכויותיך.
    רק אל תשתמשי בחסרת דת כקללה או משהו מעליב. אותו דבר כמו שאני אגיד לך יהודיה כמשהו שאמור להעליב. לא עובד ככה.

    26/05/2014 23:25

    אני לא יודעת איך קראת לחסרת דת ולא אמרתי זאת כקללה אמרתי זאת חסרת דת כי אני לא יודעת להגדיר זאת.

    26/05/2014 23:28

    אז כאן זאת טעות שלי ואני מבקשת סליחה, אבל כשקראתי את זה הרגשתי שאת משתמשת במילים חסרת דת בכוונה להעליב.
    ד"א, דוקראים לזה אטאיסט. או אתאיסט. לא זוכרת אף פעם איך מאייתים את זה

    26/05/2014 23:30

    סליחה עם לקחת זאת קשה לא היה כל כוונה.

    26/05/2014 23:36

    לא לקחתי קשה, סתם הציק לי קצת בעין.
    הציק לי בעין זה התירוץ האהוב עלי כאן, הא?

    26/05/2014 23:42

לפותחת הדיון:
הוא לא מתקדם לשום מקום טוב. אולי עדיף לסגור אותו? זה ריב מיותר.

26/05/2014 22:34

    מה שתגידי בזה אני מסכימה כי אני מאוד עצבנית.

    26/05/2014 22:36

לא כל הערבים רוצחים, בזה אני מאוד מסכים ויש לי הוכחה אישית, אני מכיר מישהוא שגר בערב/פלסטין ניראלי, הוא ערבי על פי: יש לו ערבית במייקל דת הביתית, אני מקבל שיעורים בערבית, הוא ממש נחמד, והוא מאוהב באחותי…

26/05/2014 22:37

    אני בעד ערבים… אבל אני לא אתחתן עם איראני או ערבי בגלל המסורות שלהם.
    אני חושבת שיש להם משהו פרימיטיבי, אגרסיבי וגס בתרבות.
    אני לא בטוחה שאתחבר אל הצד הזה, אבל אני מוכנה לתת לזה צ'אנס בעיקרון… בערך…

    26/05/2014 22:41

יאללה, לילה טוב!
אחלו לי הצלחה מחר!!
יש לי עוד מבחן… -_-
תגידו לי שאני ודרדסית לא עמוסות הא??

26/05/2014 22:42

אני נותן צ׳אנס, החיים לא שווים ללא סכנות (ואנחנו מלאי סכנות, כי ככה זה יהודים)

26/05/2014 22:43

למה כמעט בכל תגובה כאן מופיעות המילים שואה ומחבלים?

26/05/2014 23:01

    לא כי אלו הם החיים שלנו היו שלנו יהודים וככה זה מרגיש כשהאויבים שלך רודפים אותך.

    26/05/2014 23:07

    מי קבע שכל אחד מהם הוא אויב? את סתומה שזה לא יאמן.
    זה שהם ערבים לא יכול לסתור את האפשרות שהם יהיו גם יהודים.

    26/05/2014 23:09

    שאלה טיפשית.
    תנסי להבין לבד…

    26/05/2014 23:09

    כי זה מה שמתקשר לנושא?
    כי נגמרו המילים?
    כי… חתולים כתומים.
    אני רוצה לישון אבל אין לי כוח

    26/05/2014 23:10

    מה שאלה טיפשית?
    יש הבדל בין ערבים למוסלמים.

    26/05/2014 23:13

    סתמי מפגרת הם האויבים שלי וזהו הם בשבילי אויבים ולא חברים שמעת את יכולה לא לקבל את זה.

    26/05/2014 23:16

    לא, את לא יכולה לקבל את זה שזה דפוק לשפוט עדה שלמה לפי כמה אנשים.
    ולא לא שמעתי קראתי.

    26/05/2014 23:19

    תקפצי לי בשבילי הם כן אויבים וזה לא ישתנה!!!!!!

    26/05/2014 23:26

    אויבים שאת לא מכירה והם לא מכירים אותך? וואו הגאונות שופעת

    26/05/2014 23:30

    והריב חוזר למסלולו! יאי~ [לא יאי, איכ, ריב זה איכ]

    26/05/2014 23:32

    בשבילי הם אינם קיימים ולא מעניין אותי מה הם ומי הם אני רוצה שיעזבו אותי לנפשי ולא יעזו לדבר אליי העם הזה חרא של עם. הבנת זאת "גדולת הדור"

    26/05/2014 23:32

    גזענית.

    26/05/2014 23:33

    אין מה לעשות אחות שלו כאלה החיים ו"המתוקים" שלך לא פחות ממני גזענים אם כבר השיחה עברה לזה!!!!!!

    26/05/2014 23:34

    מצחיק אותי שאנשים תמיד אומרים "אני לא אגיב על זה" אבל בזה שהם אמרו שהן לא יגיבו הם בעצם הגיבו. זה פשוט הזכיר לי כשאמרת שהם לא קיימים בשילך, ועדיין את מתעמקת כל כך בנושא הזה, אבל אם הם לא קיימים במה יש להתעמק?
    לא יודעת, אני שיכורה.אל תשימו לב אלי

    26/05/2014 23:35

    לא אמרתי שאני בעדם, דיברתי על גזענות באופן כללי ואז זה הגיע לשנאה שלך כלפי אנשים שאת אפילו לא ראית

    26/05/2014 23:38

    אני ניסיתי לא להגיב אבל אתם מוציאים אותי מדעתי וכן אני מתעמקת בשביל להגן על עצמי ולהגן על השם של העם שלי והם יכולים לקפוץ לי "העם האהוב שלכם".

    26/05/2014 23:39

    את מבינה שאני לא ירדתי עלייך או משהו. זה סתם נראה כמו משהו ששווה ציון כי הוא הצחיק אותי קצת.

    26/05/2014 23:40

    השנאה שלי כן אני שונאת אותם ולא אשקר למה שאוהב אותם על כך שהם הורסים את החיים שלי!!!!

    26/05/2014 23:40

    מה מצחיק אותך שאני עצבנית אש!!!!! על העובדה שהם הורסים אותי!!

    26/05/2014 23:42

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בטח כי הם יכולים להרוס לך את החיים שמעל 99% מהם בכלל לא מודעים לקיום שלך

    26/05/2014 23:42

    מצחיק אותי ההיגיון שבמשפט. נראה לי שהוא ברח או נרדם לרגע~

    26/05/2014 23:44

    קפצי לי את יכולה ללכת איתם רדי לי מהוריד אני שונאת אותם ואת לא תשני את זה תביני הם חראות חלאות נבלות והכל רדי לי מהוריד כבר!!!!!!

    26/05/2014 23:44

    זה מה שאת אומרת שאין לך מה להגיד?
    את לא הבאת כאן הסבר הגיוני אחד לשנאה שלך חוץ מהאלה שהציקו לך.

    26/05/2014 23:46

    יש לי אבל אל תאלצי אותי לצעוק את זה כאן כי עם אני אפרוק את כל מה שיש לי מהר מאוד תבינו!!!!

    26/05/2014 23:48

    לצעוק באינטרנט?

    26/05/2014 23:50

    רדי לי מהוריד לצעוק בכתיבה אני יכולה טוב מאוד דרך הכתיבה שלי. אני מבקשת ממך לרדת לי מהוריד אני שונאת אשנא אותם ושום דבר לא ישתנה נקודה. ואני לא הפרט כי אני לא חייבת לך דין וחשבון מדוע אני שונאת אותם.

    26/05/2014 23:52

    אז תפסיקי להגיד על אנשים שאת לא מכירה ושופטת כל אחד מהם שהם חלאות וחארות.
    זה מטומטם! את ידעת שיענו לך אם תגיבי, אז מה פתאום רוצה שירדו לך מהוריד? זה מטומטם.

    26/05/2014 23:55

    קיצר שקט תפסיקי לחפור לי ולהוציא ממני אטרף!

    26/05/2014 23:59

    אני הוצאתי ממך אטרף? לא טוב לך שלום את כל הזמן אומרת כאן את אותו דבר דפוק ובטוחה שכל הערבים אותו דבר

    27/05/2014 00:02

    מבחינתי כן!!!!! וזה זכותי ככה להרגיש ולחשוב!!!

    27/05/2014 00:04

    תגידי מה שבא לך, רק אל תגידי שאני חופרת.

    27/05/2014 00:06

    מה שתגידי יאללללללללה בייייייי

    27/05/2014 00:08

כי הם מפורסמים

26/05/2014 23:03

    אתן פשוט קורעות אותי מיצחוק ועד גיחוך

    26/05/2014 23:54

    אבל גיחוך זה קטן יותר מצחוק. איך זה אפשרי? *תוהה*

    26/05/2014 23:55

    חה חה מצחיק שיש אנשים פה שלא קולטים שאף אחד לא יחליט במה לאמין ואני דורשת לרדת ממני נמאסתם חפרתם לי במוח. אני מבינה שאין לי פה עם מי לדבר יותר כי אנשים פה לא קולטים פה שיש לי דעה שלי ולא מעניין אותי בכלל מה אתם רוצים אני מאמינה במה שאני רואה ומרגישה.

    26/05/2014 23:58

    לא אמרנו שאין לך דעה, אני סתם שיכורה ואולימפוס… טוב, הוא עדיין ביסודי, אל תרגי על הילד שלי *מחבקת בצורה מגוננת, כמו אמא אוהבת*

    27/05/2014 00:02

    מה שתגידי יאללללללללה בייייייי

    27/05/2014 00:06

מה הקשר? לא על הערבים רודפי בצע, ואם יש את מי להאיש זה דוד המלך! הוא עשה הכל! (Lol) ואנחנו לא היחידים שרודפים אותם, הכי קל זה להתלונן בשקט על כך, אחרי שתעשו משהוא לכו

26/05/2014 23:11

    אל תביני

    26/05/2014 23:56

    L.a.h.i אני רוצה ליסתור אותך: מה זה אשמתם של הערבים שלא עשו כלום נגדך? אלו שדווקא לא רוצים ליפגוע בך? אותם את מאשימה? את אלו שלא עשו כלום? רק ביגלל שחבריהם עשו זאת? אנחנו לא טובים מהם! את צריכה להכיר בעובדה שאת, אני כולנו דומים להם.

    27/05/2014 00:01

אני שמאלנית בדעותי הפוליטיות.
המלחמה היא מיותרת, היא גובה מחיר כל כך אכזרי שזה לא ייאמן.
אני רוצה ללכת לישון, ולא להתווכח כרגע עם בנות שעדיין יונקות את הדעה הפוליטית מהוריהן.
אז חביבותי, לפני שכל החיילים מתים לנו, ולפני שהמחיר של מותם ישאיר אותנו אבלים ובוכים, בוא נפסיק את החרא הזה.
לילה טוב לכן.
כל בחורה שתקלל אותי תחטוף את הנאום של חיה. תיזהרו ממני, אני מדברת בתרבותית ואני מצפה שכך גם אתן.

26/05/2014 23:12

    לילה טוב לך, וחרא זו לא מילה תרבותית* למרות שאני תומכת בדעתך לגמרי

    26/05/2014 23:19

    וימניים לא רוצים שלום? פשוט ימניים לא חיים בסרט שאם נחזיר שטחים או נעשה כל מני דברים שאלה זה יעזור

    27/05/2014 12:54

המילחמה דווקא היא דבר הכרחי, אבל לא טוב (שימו חה למה שאני אומר)

26/05/2014 23:14

תקשיבו זה נהיה קיצוני…
תעצרו את זה אוקיי??
פעם ראשונה שיש תגובות קיצוניות ועוד מתחילות קללות אז תעצרו את זה

26/05/2014 23:19

    בואו נקשיב יחד למילו החוכמה של אדון תולעת.

    26/05/2014 23:21

    כרצונכם אבל אל תיגעו בנושא הזה כי זה נושא רגיש לאנשים מסויימים.

    26/05/2014 23:24

אדון/מאסטר תולעת המושיע, אני יעמוד על שלי! ולכן אני עוזב את זה…

26/05/2014 23:24
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך