בקי
מעשה באשה אצילה ...............................

כל הזכויות ובו'

גיל הזהב

בקי 09/04/2012 755 צפיות אין תגובות
מעשה באשה אצילה ...............................

כל הזכויות ובו'

"ג י ל ה ז ה ב"

תוחלת החיים התארכה מאד מאד אך נישאלת השאלה מהי האיכות של הקשישים, מחלות רבות מלוות אותם תרופות לעין ספור לוגמים מדי יום ביומו, הרגלים כבדות קשה לשאת את הגוף שהולך ומצטמק שהולך ומתבלה וכאן נכנסים אנו הצעירים שבינינו לבוא ולהושיט יד לכל קשיש לכל קשישה אל תפנו את מבטכם כאילו אינכם רואים אותם, אנא הם לא יגשו אלינו ויבקשו את עזרתנו אמנם קשישים אך הכבוד האישי הכבוד האנושי שורר וישרור בתוכם עד כלות עד פעימת לבם האחרונה.

בואו נושיט יד מבלי שהתבקשנו, בואו נחייך לעבר הקשישים שלעיתים על רגליהם צועדים אך עם הזמן שכמובן פועל תמיד לרעתם הם ישובים על כיסא גלגלים וצעיר או צעירה מאי שם רחוק בעולם הם אלה שבהם מטפלים.

אני רוצה ברשותכם לספר על אשה אצילה אחת שהכרתי לפני ולפנים.

האשה ניהלה חנות משגשגת האשה תמיד לבושה בשיא האופנה, האשה פשוט נעמה הן לעין והן לשוחח עמה.

ביום בהיר אחד כשעברתי בשדרה שאינה רחוקה מביתי ראיתי והייתי בטוחה שהוזה אני, כן כן נכון הבנתם טוב ראיתי את אותה אשה יושבת על כסא גלגלים וצעירה יושבת על הספסל בשדרה ומשוחחת בנייד שלה בשפה לא ברורה.

בחלקית השנייה לא ידעתי האם לגשת אליה או לעבור כאילו לא הכרתי אותה אך היא עזרה לי להחליט היא האשה הליידי המתוקה היא קראה לי וכמובן ניגשתי.

"מה שלומך שאלתי בקול רועד ?"

"עברתי ניתוח ענתה לי ניתוח שלא צלחה והנה את רואה היכן אני נמצאת וחיים אלה ילוו אותי לעד בתקווה כי " ה ע ד " יגיע בקרוב.

ישבתי על הספסל לי המטפלת ומעיני ניגרו דמעות נגד רצוני כמובן. היא ליטפה את ידי וחיזקה אותי "אל נא בבקשה אל תבכי מתרגלים לכל מצב שניכפה אנא אל תבכי".

במקום לחזק אותה כי מה יש לי לעודד אותה מה יכולתי לאחל לה עד 120 שנה "???

לאחר כמה דקות קמתי נישקתי לה על פניה שעדיין נשארו יפות ומטופחות כן מטופחות זה הרגלה מימים ימימה ולפני שעזבתי אותה היא צחקה ולי אמרה "החנות שאהבת כל כך לקנות אצלי מנוהלת כעת על ידי בתי תיכנסי ותגידי שאת החברה היחידה הנאמנה שלי., ואם יצא לך לעבור שוב מכאן תיגשי אלי ותהיי המביאה את העולם החיצון את החיים היפים ישר ללבי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך