סתם זה עלה לי לראש...
רצתי לדעת מה אתם חושבים ... 0_-

גיל.. מה לבחור?

20/01/2013 711 צפיות 5 תגובות
סתם זה עלה לי לראש...
רצתי לדעת מה אתם חושבים ... 0_-

זה כאילו מזה מוזר…

אני יושבת לקרא את כל הסיפורים שאתם כותבים,
ויש משהו זהה לכולם!
כאילו כמעט (ואני מדגישה כמעט !)
כולם כותבים את הסיפורים שלהם, והגיבורים דמויות נמצאים בגיל הטיפש עשרה : 11- 18
כאילו, גם הסיפורים שלי כאלה – הגילאים שלי על אותו קו..
זה מזר,
בתכלס
אין כל – כך מה לכתוב על אנשים מבוגרים..

(אני מוסיפה, שיש כאלה שכן כותבים ואני לא פוסלת אף סיפור… שלא תבינו לא נכון!)

לגבי הגיל טיפש עשרה –
אני וכולם) מכנים אותו ככה , לא שאני לא בגיל הזה..
או אתם


תגובות (5)

אולי סתם פשוט קשה להיכנס לגוף של מישהו מבוגר… לא יודע, יש מצב.

20/01/2013 12:09

יש בסיפור שלי מעורבב, כי זה על רבורן ויש ללאמבו בזוקה שמשנה את הילדים בני 12~16 ל20+ .
וזה מוסיף לאובססיה שלי לרבורן..
המצב שלי לא טוב…
500+ תמונות בפייסבוק של רבורן 30+ לייקים בדפים של רבורן פוסטרים תמונות באייפון דברים ארנק תיק..
…………………………………………..

20/01/2013 12:12

אני קראתי יותר מפעם את מה שכתבת אך לצערי לא כל כך הבנתי למה התכוון המשורר ובמקרה זה מה את מתכוונת לומר חבל שלא הצלחתי להבין ממני בקי!

20/01/2013 12:22

אממ, אני די מסכימה איתך,
אבל זה בגלל שאנחנו עדיין צעירים ולא חווינו את לדעת מה מישהו מבוגר יותר חושב ומרגיש, ואת החוויות שלו והנסיונות שלו בחיים ובכלל.. לא?
סופרים-סופרים, שמוציאים ספרים לאור והכל, מבוגרים בדרך כלל (לא נערים), ויש להם נסיון בעניין של אנשים בגילאים שלהם ומטה וכו'..
אבל יש לי כמה סיפורים שהם על אנשים בוגרים יותר. אני לא מדברת על 50-90 או משהו, אלא על יותר מגיל ההתבגרות בעיקרון..
פשוט עדיין לא חווינו את ההתנסות של להיות יותר בוגרים (בגיל), זה הכל, לדעתי.
(כמו שדולב אמר, קיצר..חח)
ויש כאלה שכן מנסים וכותבים על מבוגרים יותר. כמו שאמרת.
חח טוב, חפרתי על הנושא קצת..

בקי, היא התכוונה להגיד (לציין) שהיא שמה לב שהדמויות של *רוב* הסיפורים אשר נכתבים כאן באתר, הן בגילאי 11-18, בגיל ההתבגרות, ולא יותר. מקווה שהצלחת להבין.. :)

24/02/2013 10:45

תודה אנוימיT

רק איך הגעת לזה? עכשיו העלתי את זה ממזמןןןןן

24/02/2013 10:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך