גם לי יש מה להגיד לה, אבל איך? פרק1

10/05/2014 550 צפיות 2 תגובות

עוד יום שאני אפילו לא מצליחה להגיד לאלינור, מלכת הכיתה, זאת שפעם הייתה החברה הכי טובה שלי, אפילו שלום או היי או תתחדשי על השמלה(ויש לה הרבה כאלה). זה היה נפלא,
החברות שלנו הייתה מאוד חזקה, בערך כל יום אני הייתי באה אלייה או היא אליי, והיום אני מפחדת שהיא תדחה אותי.
כל ה"ריב" הנצחי הזה בערך התחיל בתחילת החופש הגדול, כשהיא יצאה למחנה קיץ, שם היא הכירה את שיר, שהפכה להיות החברה הכי טובה שלה במקומי,והחלק הכי גרוע הוא שהיא גם הצטרפה לבית ספר שלנו ועוד באותה כיתה!! לא יכולת לבחור כיתה אחרת בשכבה?? יש עוד 12 כיתות בשכבה שלנו!! בקיצור לא ידעתי על החברות בינהן עד תחילת השנה החדשה מאז תחילת השנה ההיא, אני פשוט סובלת,היא לא מתייחסת אליי, היא לא מדברת איתי אבל מה כן, היא מגלגלת לי עניים! והכללל באשמת שיר! אני לא סובלת אותה! בכל מקרה, מאז שאלינור לא הייתה חברה שלי הייתי לבד כמה ימים, עד שהגיע ילדה חדשה בשם מירנדה וישר התחברנו, אתם יודעים !American Power וכן כל הסיפור מתרחש באמריקה אם עד עכשיו לא הבנתם.
מירנדה הייתה חברה מאוד טובה שלי, אבל היא לא פיצתה על המקום של אלינור,….
היא הייתה הרבה יותר טובה!!!!
כל יום בילינו יחד, ואז ששיר ואלינור ראו את זה הם ישר התחילו לקנא,הם ראו את מירנדה ועדי(דרך אגב אני עדי) BFF הם לא יכלו לסבול את זה, שמעתי אותם לפני כמה ימים מדברות בקפיטריה הם התלבטו לדבר איתנו או לא, ההחלטה שלהם היתה לא. יותר נכון ההחלטה של שיר אלינור רק הנהנה בהסכמה אבל ראיתי שהיא לא מרוצה מההחלטה.
רצתי ישר לספר למירנדה רצתי אלייה בצרחות " מירנדה,! מירנדה!" מה מה היא אומרת לי את לא מאמינה מה שמעתי מה שמעתי! מה כבר שמעת? היא שאלה התחלתי לספר ומשנייה לשנייה היא נראתה נלהבת, ובסוף צרחה: אהההה!!!!! וכולם במסדרון הסתכלו עלייה ואז היא נראתה נבוכה ובסוף היא אמרה לי אמרה לי אני בטוח מדברת איתם!!
עדי: כן…


תגובות (2)

מהמם!!
תמשיכיייי

10/05/2014 13:53

תמשיכיייי

10/05/2014 13:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך