דופק ובורח

25/03/2015 1779 צפיות 2 תגובות

לפני חודש וקצת, רשמתי הודעה למישהו ממש חתיך בפייס, הוא זרם איתי ושאל אם אני ספונטנית, אמרתי "כן,למה?" הוא שאל אותי אם אני רוצה לעשות משהו כי משעמם לו, זרמתי איתו. הוא בא לקחת אותי עם האוטו שלו לבית שלו. *ואני רוצה לציין שאני לא מכירה את הבן אדם*. שכבנו במיטה שלו מתחת לפוך,ראינו זגורי אימפריה, אכלנו פופקורן, הוא האכיל אותי, אני האכלתי אותו, הוא הסתכל עלי המון, עד שנגמר הפרק, הוא הסתכל עליי אני הייתי לחוצה ואז ביקשתי ממנו מים, הוא הביא נשכב במיטה, המשיך להסתכל עליי, הסתכלתי עליו לתוך העיניים הכחולות היפות שלו, ואז הוא נישק אותי. זאת הייתה נראלי אחת הנשיקות הטובות שהיו לי אי פעם. הוא נשכב קצת מעליי, התחיל לגעת בי, הוא הוריד את החולצה שלו, את המכנס וכך הלאה, אמרתי לו "אתה יודע שאני בתולה?" הוא אמר "זה בסדר הייתה לי חברה שהייתה בתולה והייתי איתה הרבה זמן" ואז המשכנו.זה היה קצת כואב בהתחלה אבל היה סבבה. יצאנו לעשן סיגריה ואמרתי לו "עד כמה נורא זה היה?" הוא אמר "היו לי גרועים יותר". אחרי זה דיברנו על זה שהוא בצבא והוא שאל אותי אם תהיה לי בעיה עם זה? אז אמרתי שלא. אחרי זה חזרנו לחדר שלו ועשינו את זה פעם שנייה. וזה היה מדהים! אחרי שסיימנו והתלבשנו וזה, הוא שאל אותי כזה אם אני זוכרת נכון "אני מוצא חן בעינייך?" אמרתי בחיוך כן והתנשקנו. יום למחרת דיברנו וזה ושאלתי אותו כזה מה אתה רוצה שיהיה בינינו, סטוץ,ידידים,אהבה? הוא אמר שזה לא משנה לו גם ככה הוא יהנה. אז אמרתי לו שאני מעדיפה שנהיה במערכת יחסים כי ידידים לא מתאים אחרי ששכבתי איתו וסטוץ גם לא מתאים כי זה סקס ראשון. הוא אמר שניקח את זה בקלילות ונראה מה יהיה. אמרתי סבבה, הוא חזר לצבא ושובעיים בערך לא דיברנו, אולי פה ושם, וביום שישי כשהוא חזר הוא הציע לי להיפגש אבל לא שיחררו לו את האוטו כי הוא שתה קצת. ואחרי זה לא הציע שוב ושכח ממני כל השישי שבת. חזר לצבא ואני אמרתי לעצמי שאין מצב שאני כותבת לו עכשיו, ושבועיים לא כתבתי לו. שבוע שעבר ביום שבת ירד גשם, ואז הוא נזכר בי, כי היה לו משעמם והציע שנעשה משהו ואחרי זה לא ענה לי כי הוא "נרדם". והוא התחבר לואצפ הרבה פעמים..
אני לא מבינה מה הוא רוצה ממני. אם הוא רוצה ממני רק סקס אז שילך למועדון ויחפש אחת שתיתן לו, אני אולי נתתי לו בפגישה הראשונה שלנו ואולי הוא חושב שאני בחורה שקל להכניס למיטה, אבל אני ממש לא כזאת, היו לי הרבה בחורים שרצו לשכב ולא הסכמתי ואפילו לא נתתי שיגעו בי בפגישה הראשונה. ואני חשבתי שהוא יהיה רציני בשבילי ושנהיה ביחד, אבל כנראה שטעיתי, ושרק כשמשעמם לו הוא נזכר שיש אותי…אני לא צריכה גבר כזה, אני מספיק סבלתי, ואני לא מוכנה לסבול עוד פעם. אני ממש רוצה שהוא ישים לב שיש מישהי מולו שהוא מפסיד…אבל כנראה שאני לא מספיק טובה בשבילו


תגובות (2)

קודם כול היי, מעניין אותי לדעת האם זה סתם סיפור קצר או באמת שיתפת אותנו במשהו מהחיים שלך?
כי אם זה באמת מהחיים שלך את צריכה להבין שבחור כנראה לא רציני, בחור שבאמת רוצה מערכת יחסים רצינית ובאמת מעוניין בבחורה יעשה הכול כדי שתיהיה שלו, ידבר איתך כול יום ובמיוחד יפגש איתך בסופי שבוע!
לדעתי את לא צריכה לשכוח אותו ולמחוק אותו מהחיים שלך. לא שוכבים עם בחורה בתולה ואחר כך מסמסים לה רק כשמשעמם.
מגיע לך משהו הרבה יותר טוב, מקווה שאת בסדר3>
(או שזה סתם סיפור קצר והגזמתי חחח)

26/03/2015 13:39

    זה סיפור אמיתי.. ואת צודקת לגמרי..

    27/03/2015 00:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך