דיבור אלוהי

19/09/2016 702 צפיות 5 תגובות

״שני כשהגעת לפה, הצבתי לך המון משימות בחיים ומשום מה ללא כל ספק גם הייתי בטוח שתנצחי אותם, לאורך כל הדרך הזו , הצבתי מולך אנשים שהטיבו איתך את הדרך, שמתי לך את אבא שלך כמורה דרך לחיים הכי נכונים שאני קבעתי, ולא סתם בחרתי בו, כי תידעי לך שני שזה האדם גדול הוא מאוד בשמיים , הוא נילחם בכל כוחו בכל ניסיון שאני נותן לו אבל עדיין יש לו כוחות, אני עוזר לו כי הוא נילחם עליי, וזה מה שרציתי שתיקחי ממנו , הצבתי לך את אמא שלך כניסיון של שניהם ביחד של כיבוד הורים, את יודעת , גם לה לא קל לעבור את כל הדרך שהיא עברה כדיי לראות איך את היום, רק אל תישכחי שאני את כולם מעמיד בניסיונות.
שלחתי לחייק המשפחתי הזה , את אחותך, זו הראש השיף במשפחה , זו שנילחמת בסתר , ויודעת להרים את הראש שהתמודדה גם בנסיון שנתתי בעבורה, וראי היום? הלא פלא לראות איך כבר היא משפחה משל עצמה?
ושני , זוכרת כמה איחלת לאח קטן משלך? זה שיהיה צמוד אלייך , ויהיה פרנטנר שלך. אני יודעת בניסתרות ליבך שאת שם איתו תמיד, אני מזכיר לך שבעבור שינאת חינם ניחרב בית המקדש, הילחמי בזה יותר.
ובכל זאת לכל מה שהצבתי לך בדרך, השתמשי בהם, חיזרי למקורותייך, הם עדיין כאן, ועדיין איתך, גם אם את נוטה במקצת להתעלם מהם..
ולמרות הכל , כל יום תרימי את העיניים דקה אחת ביום כדי לפגוש אותי, ואת תרגישי שאני ממש מעלייך , רואה את הכל , מסדר את הכל.
אם תישכחי שאני כאן, את תישכחי שגם אני הוא זה שמסדר את חייך.
אוהב אותך בכל האהבה האינסופית שאני יכול ליצור …״,
אבא שבשמיים.


תגובות (5)

שתהיה לכולנו בהצלחה מקסימה 3>

19/09/2016 17:47

כתיבה יפה.
בקשר לתוכן… נסכם שאני כופר ולכן לא אשפוט :)

19/09/2016 18:00

תודה רבה לכולם(;

19/09/2016 21:04

קטע יפה וכתוב טוב… לגבי סימני הפיסוק, שמים אותם צמיד למילה האחרונה

19/09/2016 21:43

ואז רווח

19/09/2016 21:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך