די, כבר נמאס לי ממכם…

R-o-c-k me again 22/01/2014 742 צפיות 4 תגובות

הבנתי שאתם לא רוצים שאני אבוא איתכם.
אבל אתם צריכים להבין שהעולם לא סובב סביבכם. ואולי, אבל רק אולי, לא כולם כל כך משתוקקים להיות איתכם.
אז אתם לא חייבים להעביר את הטלפון שבו כתבתם דברים שאתם לא רוצים שאני אדע ולהסתיר את המסך בהפגנתיות מול העיניים שלי לכל האנשים בספסל חוץ מלי. אני כבר הבנתי מה כתבתם שם.
למרות שאני יודעת שזה לא עלי, אני לא בדיוק נהנית מזה. כי, ואולי זה קצת יפתיע אותכם, אני גם בת אדם. וכן, גם לי יש רגשות.
אבל אתם יודעים מה? לא כל כך אכפת לי את מי הם רוצים להזמין לבית קפה.
כאילו מה נראה לכם?! מה אני אמורה לעשות עם המידע הזה בדיוק?!
אבל, למרות שזה טיפשי, אני עדיין נעלבתי שחברה ממש טובה שלי לוחשת לילדה שהיא שונאת בכלל, שהיא לא רוצה להזמין אותי ועוד כמה בנות (שאחת מהן היא החברה הכי טובה שלה, סתם שתדעו) למפגש שהיא מארגנת. הלו?! אני שומעת אותך!

עזבו, אני צריכה חברים חדשים (אם אפשר לקרוא למה שיש לי חברים בכלל..).

הודעה:

ממש סורי שלא כתבתי איזה חודש! אני מבטיחה השבוע פרק. ויש לי כבר תוכניות גאוניות להמשך. אז תתכוננו!


תגובות (4)

כל הכבוד את צריכה למצוא חברים שלא יהיו צבועים ובאמת יהיו שם בשבילך! אנשים יש כמו זבל אבל חברים באמת יש בודדים.

22/01/2014 13:20

תראי
אימא שלי תמיד לימדה אותי לא להתחבר לאנשים ולא לרכוש חברים..
ובכן. אני לא מתה מזה !
הכתיבה שלך עדינה מקסימה ;)

23/01/2014 00:33

אבל אבל אבל… יש לך אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואני (כנראה שלהבדיל מהם) לא מרגישה מאוימת ממנת המשכל שלך, ובכלל, למה צריך חברים שלא רוצים אותך???, אני תמיד אומרת: "לא רוצים, לא צריך!". בעוד חצי שנה את עוברת לחטיבה וזהו, זה עוד מעט נגמר. אל תעלבי מאנשים כאלה, למה לך?? אל תתני להם את הסיפוק, את לא זקוקה לילדים כאלה בחייך.

נ.ב. NERDS FOR EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/01/2014 07:27

אני מזדהה איתך
עם ״חברים״ כאלה מי צריך בכלל אויבים ?
אין כזה דבר חברות , ועם יש זה נדיר כי אני בנתיים לא מצאתי אחת כזאת
יש לי חברות ורובן צבועות איתי, ואני שונאת צבועים אבל מתמודדים , חברים לא ישארו איתך כול החיים, את לא צריכה אותן, עם את צריכה עזרה או סתם לפרוק את מוזמנת לשלוח לי הודעה (:

02/12/2014 18:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך