sapir13
אני לא ממש מצפה לתגובות, אז זה בסדר ):

די…מספיק!

sapir13 16/01/2013 689 צפיות 6 תגובות
אני לא ממש מצפה לתגובות, אז זה בסדר ):

אני רוצה לבכות.
צרחות, צעקות, ראשי כבר כואב מכל אלה.
די ! שישתקו! שהסתלקו ממוחי. אני לא יכולה יותר. אני שומעת את אחד השירים העצובים האהובים עליי, מנסה להרחיק את הרעש מאוזניי, אבל זה לא עוזר.
אני צריכה לפרוק את כל מה שאני מרגישה. זה לא פעם ראשונה, לא שנייה, גם לא עשירית! אני לא יכולה לבטוח שאף אחד, פשוט אף אחד!
יעצו לי פעם שכדאי לי לרשום יומן, כך שרק אני יידע מה רשום בו, ולא תהיה לי בעיה לבטוח בו, אבל כמה אפשר? כשאת מגיעה כל יום הביתה ורושמת לפחות שלושה עמודים, על מה שחווית ומה שאת מרגישה. בשנה הצלחתי לגמור שתי יומנים ומחברת, אבל זה לא השתפר. זה עלה לשלוש ונגמר בזה שמכיתה ד' עד כיתה ו' גמרתי שמונה יומנים.
המצב עכשיו השתפר ואני עם יומן אחד בלבד, אבל עדיין קשה לי. כי אין לי אם מי לדבר.
אני מציירת. מציירת כדי להביע את מה שאני מרגישה, את מה שאני חושבת, בין עם זה על אנשים ובין עם זה על עצמי. כולם אומרים שאני מציירת ממש יפה אבל אם לא יודעים את הסיבה האמיתית לכך.
אני בנאדם מאוד חברותי אבל גם סגור ומבודד מבחינה נפשית.
אני לא מרבה לכתוב על עצמי, למעשה אני לא אוהבת בכלל לכתוב על עצמי. אף אחד לא מתעניין, זה אני לא מספרת. זאת הפעם ראשונה שלי.
למדתי שכמו שאפשר להתחיל סיפור חדש אני יכולה להתחיל את עצמי מחדש. זה לא ממש עבד לי. לאנשים פשוט קשה לקבל אותי כמו שאני, אבל זה בעיה שלהם. שהתמודדו עם זה.

למה אני רושמת את זה פה?
טוב, אני פשוט מרגישה צורך לכך. כדי לשחרר לחצים שהצטברו בתוכי.


תגובות (6)

תירצי לדעת זה מעלף מאוד.
יש לי סיפור של שואה אם בעלך.
ועוד סיפורים.
בבקשה תגיבי לי.
אוהבת אושרת

16/01/2013 10:56

מאמי!!
באמת מתוקה שלי!! אם את רוצה לדבר תאמיני לי אני בכיף אדבר אתך!!!
יאיי..מאמי שלי את לא צריכה להרגיש כל כך רע ואם השירים האלה שאת שומעת כל כך מעציבים אותם אז אל תקשיבי להם, אם את רוצה אני יכולה להביא לך רשימה של שירים שכיף לשמוע ולהקשיב…

16/01/2013 11:38

תודה ~.~ סבריאל,
אני מרגישה כבר הרבה יותר טוב בזכותך

16/01/2013 12:00

יופי, ספירוש הכי חשוב זה להמשיך לחייך… זה המוטו שלי..
אני תמיד מחייכת!! (למרות שעכשיו התחילו לי תקופת המבחנים ובא לי לבכות..:) )
יאללה שיהיה לך לילה מושלם!! ואל תשכחי למחר אני רוצה פרק חדש!!! אני מתה על הכתיבה שלך, את באמת מוכשרת!!

16/01/2013 15:44

ספיר-כאן זה המקום לפרוק את הכול.אם את לא רוצה לספר להורים,חברים,או אחרים,את יכולה כמובן לכתוב הכול כאן וכולנו נעזור לך.
(ועוד משהו-שירים עצובים רק מחזקים את הזיכרון,את הכאב,וכו'…נסי לשמוע שירים שמחים יותר.אם את רוצה-אני אתן לך המון:)

16/01/2013 22:08

תודה זה באמת עזר לי וסבריאל, אני יקשיב לעצה שלך 'להמשיך לחייך!'
וכן אני ינסה לשמוע יותר שירים שמחים (:

16/01/2013 22:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך