Elya Minor Achord
מההההנייייייייכנססססססססססססביייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????.

דמעות שורפות

Elya Minor Achord 01/04/2013 747 צפיות 4 תגובות
מההההנייייייייכנססססססססססססביייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????.

זה נראה לי כול כך רחוק! כול כך בצד השני של העולם! הילד הזה, והילדים האלו, והילדה הזו, והאכזבה הזו, וההתפרצות הזו, והכאב הזה.
הכול נראה לי שם. בנקודה רחוקה ואפלה באופק, בים ירח לענן, בין כוכב לשמש.
לא לידי.
כמו גלים כחלחלים ארוכים שמתפרשים לאורך הים, נוצרים, נעלמים, ואז נגלים לעין בחוף, מציפים את החול הלח והרטוב במקצת, שוב אתם צפתם. עליתם ממעמקי הים הגדול של חיי, ונתקעתם פה. בדיוק בנקודה הזו. כמה שנראתם לי רחוקים! כמה שהייתם בצד הנשי של העולם!
לשבועיים הפסקתי לחשוב שאני שונה, אחרת. לשבועיים לא היה לי כול כך אכפת מהמהשזהלאיהיה שנקרא בעברית "הדעה של הילדים שאין להם כוח לחלק מחמאות". פתאום… פתאום כול החיים, בים עם זו מקהלה ובין עם זו הכיתה שלי, הכול נראה לי רחוק יותר! הכול נראה לי לא פה, לא החיים שלי. במקום אחר!
בלונדון הייתי עצמי. יכולתי לצחוק ולהגיד מה שבאלי. יכולתי להיות מה שאני באמת. אל אותה ילדה שמהנהנת כמה שבא לה, ומפחדת לשיר בבית הספר כי אמרו לה לא לשיר! שרתי כמה שבאלי, דיברתי כמה שבאלי ועם כמה שגיאות שבאלי, צחקתי, ולא חשבתי עליהם בכלל!
אתם לא חלק מהחיים שלי.
רק כשאני מגיעה לכיתה אני מתחילה לפחד.
רק אז.
אז… תסבירו לי דבר אחד…. איך אני משתנה בשבילכם?
או…. איך כולנו משתנים?
או… למה אני היחידה שאכת למה ממה שכולם אומרים?
או…
או… או…
אוקיי, כואב לי הראש
אני לא מצליהח להגיד מתא מה שאני רוצה…..
די!!!!!!!!


תגובות (4)

את לא צריכה להקשיב להם. עם בא לך לשיר, תשירי, תעשי מה שבא לך =)

01/04/2013 13:07

ואוו מה קרה לך שאת עצובה כל כך?

01/04/2013 13:08

להיות אחרת זה טוב!
עם את לא דומה לאחרים זה רק טוב!(:
תיהי את והכול יסתדר תאמיני לי!(:
~N.K~

01/04/2013 13:55

אוקיי,
שרית- להיות עצוב זה סבבי! סתם, לא. הייתי עצובה, כעסתי מאוד ופשוט לא רציתי לחזור לסיבה העויינת שתמיד עשצה לי להקיא…. מבינה? וכשהייתי רחוק בלונדון- לא חשבתי עליהם, לא רציתי לחשוב עליהם והם היו בעיה ממש מחמש ממש פתורה ומתגמדת בשבילי… מבינה?
לא,
לא לשאול מי זה הם…
ספיר- תודה. אבל הקטע פה הוא לא לשיר. אלא העובדה שהסביבה והאנשים מכניסים אותי למין כלא בילתי נראה… כאילו אני חייבת להיות מישהו. או משהו…. מבינה?
אן קי-
1) שלחתי מייל, תענה, או שאני אתחיל לקרוא לך נמרוד, לא משנה כמה שזה לא נכון :)
2) להיות שונה זה טוב, זה אחלה וחמודה XD
3) מי גאון קטן של אימא ומבין אותי כמו שאני?
טוב,
איך אני מורידה את החיוך אחרי התגובה שלך?
לא יודעת… :P

04/04/2013 00:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך