דעה שגויה

20/03/2017 522 צפיות 5 תגובות

לפני כמה ימים נרשמתי לאתר הזה, בהתחלה צחקתי כי מה לי ולכתוב סיפורים, ואז זה שבה אותי, נהנתי מזה, פרסמתי כמה וכמה פוסטים ונהנתי לשמוע שיש אנשים שמתחברים ואוהבים את מה שאני רושמת, אך התאכזבתי לגלות שיש אנשים שהם טיפה יותר ביקורתיים ובמקום להביע דעה טובה ולפרגן לאחרים, מעדיפים להביע דעה לרעה, אל תבינו אותי לא נכון, לכל אחד יש את הדעה שלו ואני מקבלת את זה בהבנה רבה, אני אפילו שמחה לשמוע כאשר מביעים דעה שהיא לעניין ושתוכל לעזור לי בעתיד לכתיבה טובה יותר, אבל אם אני מפרסמת פוסט בו אני מודה לבן אדם כלשהו ומבטאת את הרגשות שלי ואומרים לי שהיה עדיף שלא אפרסם כיוון שאין פה שום אפקט ספרותי, זה עצוב, ואני אגיד לכם גם למה, כי בן אדם שכותב מהלב יבין שהרגשות שלנו הם הסיפורים שלנו, מהם אנו בונים את הסיפורים שלנו, אם זה הסיפורים שאנחנו מפרסמים פה ואם זה סיפור החיים שלנו, הכל מתבטא על פי הרגשות שלנו. אז לכל אלה שלא חשבו לפני שהביעו דעה על סיפורים של אחרים הנה לכם חומר למחשבה.


תגובות (5)

ראיתי מה רשמו לך ואלו באמת תגובות בונות. אם תקבלי רק תגובות נחמדות מה יצא לך מזה? תמיד יש לאן לשאוף, במיוחד כשאת כותבת מתחילה. אין שום סיבה לקחת ללב.
חוץ מזה, על מה שהן אמרו לך, יש דברים בגו…

20/03/2017 17:28

אני מסכים ולא מסכים. אי-אפשר לשקר כדי לעודד כתיבה… ומה יהיה ערך המחמאות אם הן ייזרקו חינם? עדיף לכתוב נקודה אחת שמצאה חן באמת ואולי להיראות קצת יבש, מאשר לומר משהו שלא מתכוונים אליו ממש.

אני אישית ממש לא אוהב לתת "ביקורות נוקשות", אבל אם תהא זו הנורמה לומר את כל האמת בפנים, אני חושב שאהיה מתקיפי אר"י.

ובכל-מקרה, הביקורות עוזרות להיבנות. גם מבחינת כישרון ספרותי וגם באישיות (=להיות סובלני יותר), וזה חשוב מאוד. בתחילת דרכי באתר לא יכולתי לסבול תגובות קשוחות (אני חושב שעד-כדי כעס ודמעות, מי זוכר), אבל זו פשוט מציאות. כמו "הוכח תוכיח את עמיתך ולא תשא עליו חטא".

ולגבי מה שכתבת והגיבו כך, אני משער שזה לא היה בדיוק במקום. אני מוכרח אמנם לומר שגם אני מסתכל בספקנות-מה על פרסום דברים שאינם חומר ספרותי באתר… מרגיש קצת מוזר כזה. אבל זה בסדר.

20/03/2017 17:28

ואין כזה דבר דעה שגויה. זה לא הגיוני מילולית לומר את זה.

20/03/2017 17:30

זה אתר לכתיבת סיפורים.
ברור שיהיה דעה לכאן ולכאן.
מה הרעיון להעלות סיפור באתר כזה כשאפשר ואפילו רצוי להביע את עצמך בצורה יותר טובה בפעם הבאה בעזרת הביקורות?!

חוץ מזה, לא חייבים לקבל את כל הביקורות.

20/03/2017 18:10

אני מסכימה שלעיתים עלולות לצוץ תגובות רעות מטבען, אבל רובן מגיעות במטרה להאיר על דברים שניתן לשפר. הרבה מהמשתמשים פה לוקחים את הכתיבה שלהם ושל אחרים ברצינות רבה, אז זה מסביר הרבה.

20/03/2017 19:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך