האני החדש

Estonian 11/08/2012 1119 צפיות 40 תגובות

נמאס לי מהעבר של עצמי.
אני מסתכל על כל הפעמים שבכיתי וקורא לעצמי טיפש. כי אני באמת הייתי טיפש.
בכל הפעמים שסתם רציתי לריב – הייתי טיפש.
כלומר, למה רבתי? על מה בדיוק הגנתי? על האגו הנפוח שלי שהגודל שלו הוא בערך בגודל של כדור הארץ?
על כל הפעמים שהשווצתי במה שאני יודע – אני בחור סתום. מה אני כבר יודע? וואו, אני יודע חומר של כיתה י'. מדהים. ומה עם הדברים אותם אני לא יודע? בהם אני טיפש?
או אולי העובדה שאני היחידי בכיתה שלא מסוגל לעשות אפילו עליית מתח אחת.
פפפט. תסתכלו עלי. בחור עלוב וטיפש.
או לפחות הייתי. ככה אני מקווה.
אז כן, האגו שלי, הנפוח, שהשוויץ במה שהוא היה יכול. אני צריך לשים אותך על מצב כבוי, או אולי להנמיך את העוצמה.
ומה הלאה?
מה עם כל הפעמים בהם הייתי מדוכא? פשוט לחייך. ל ח י י ך.
להפסיק לעשות לחיים פרצוף אומלל, כי הם רק נותנים סתירה. אם תחייך הם אולי יהיו נחמדים אליך ויחזירו לך חיוך.
נמאס לי להיות הבחור המשוגע שהוא עבד לדחפים שלו. נמאס לי לעמוד על כיסא ולצרוח בקול רם. נמאס לי להיות במרכז העניינים.
נמאס לי להיות זה שכל הזמן מסתכלים עליו ואומרים "הוא בטח יידע את התשובה" וכשאני לא יודע, כולם לוטשים בי מבטים מעצבנים.
נמאס לי מזה שבכיתה שלמה של בערך 40 ילדים, רק חמישה סובלים אותה, ורק שניים מהם הם אשכרה חברים אמיתיים, ורק אחד מהם באמת מבין אותי.
אני כבר לא מסוגל לחיות עם כך שפעם, וגם עכשיו, אני פוץ שכל הזמן מרגיש צורך להתנשא.
אני לא מעל כולם. אז יופי, אולי הציון שלי גבוה, אבל בכל זאת אני לא מקום ראשון בכיתה, שלא נדבר על השכבה. אני לא הכי חכם שם, בטח שלא הכי יפה, או הכי מוצלח.
סביר להניח שהמקום הראשון היחידי שאני אשיג בשכבה הוא מקום ראשון בכמה שאני שנוא.
כשלא הייתי באיזה סיור, רוב הילדים אמרו שזה היה הסיור הכי טוב עד כה, בגלל שהיה שקט. אומנם גם ילד אחר שעיצבן את כולם לא היה שם, אבל משום מה אני הסקתי שאני הוא אחד הגורמים הללו.
למה אני צריך להיות הילד הזה המוזר שכל הזמן מתגרה בכולם כאילו שיש לו איך להחזיר אם משהו יחליט לתת לו אגרוף. סתם רכיכה שיתקפל ויבכה למורה.
רכיכה שגורמת לי לרצות להקיא.
בעע.
בחור שרוב החיים שלו מתבזבזים בלפנטז על דברים שלעולם לא יקרו, ובטח שלא בעתיד שלו.
ואם כבר מדברים על פנטזיות, אני רוצה להתוודות. זוכרים את Lukas Podolski2 הנחמד? אני, אני, אני, אני. זה אני. כן, כן. זה אני.
אני מבקש שלא לייחס לי את זה עכשיו. אומנם כתבתי שם בצורת הווה, אבל ההתייחסות היא בעיקר לעבר. חלק עדכני להיום, אבל הרוב לעבר.
אם הוא היה בן אדם אחר והייתי פוגש אותו, הייתי נותן לו סתירה מצלצלת ואומר לו להתעורר.
אבל זה אני.
אז אני רוצה כל כך להחטיף לפרצוף שהיה צריך להיות מעורר רחמים, אבל במקור הוא מעורר בחילה.
אני לא נהנה מלהיות הבחור הזה שכל הזמן מנסה לריב.
אני נהנה לריב, וזה מטופש. אני גרוע בריבים פיזיים, וזה תמיד יגרר לשם.
תמיד כשבריונים נעמדים מולי, אני לא מראה את הפחד, אבל עמוק בפנים, השפן הקטן שבי מנסה לדקור אותי עד שאקלוט כמה מפגר אני.
אני כל הזמן מתנשא בפני אחרים. בתיקונים שאני מתקן אותם, בעובדה שאני פשוט יודע. למה אני צריך לדעת? סייג לחכמה שתיקה. אני אומנם "חכם" בתיקונים, אבל טיפש לחלוטין. זהו זה. אני פשוט צריך לשתוק, אבל זאת הבעיה שלי. פה גדול שלא מוכן לשתוק.
אני כל הזמן חייב לתקן ולהפגין את הידע שלי, אבל בשביל מה? הרי הם שונאים את זה.
כלומר, אני רואה משהו שאני יודע, ואני פשוט חייב להפיץ אותו.
תכל'ס, כדי להרגיש נעלה באמת, אני צריך לשמור מונופול על הידע. זהו זה. ככה.
ואני עם הפה הגדול שלי, שבא לי לדחוף לו פנימה איזה משהו גדול ומגעיל שיסתום אותו, ואחר כך מהעלבון שאני אשתוק להרבה הרבה זמן.
הבחור האינפנטיל שנגרר לריבים, ונהנה לריב כל הזמן ולהתגרות.
אני סתם רוצה להפיץ את הידע שלי ברבים אבל אני טיפש כל כך.
יש לי כל כך הרבה מה ללמוד.

והפחד הכי גדול שלי? שאני ארצה להשתנות – אבל אף אחד לא ייתן לי להשתנות, ואני אשכח מהר מאוד מהשינוי, ואני סתם אלך בדרך ללא מוצא אל עבר הנידוי החברתי והבדידות.


תגובות (40)

סתם שתדעו. כשפרסמתי את זה – כל הבטן שלי התמלאה בפרפרים מחששות. אחרי שלחצתי אשר, ידעתי שלא טעיתי. אני מבקש שתגיבו לי תגובות רציניות, ולא סתם "אני תומך בך", אלא ממש תגיבו מעומק הלב, אם אפשר.
תודה.

11/08/2012 13:19

אור. אתה פשוט מדהים אותי. אתה כבר יודע כל מה שיש לי לאמר אמרתי בסקייפ.
טוב שהוצאת את זה.
כמו שציינתי כבר, הזלתי דמעה.

11/08/2012 13:20
.

מה קרה???

11/08/2012 13:31

וואו, בחלק מהדברים שכתבת אני ממש מזדהה איתך ומבינה על מה אתה מדבר.
גם אני חלק מזה…
להשתנות זה תמיד דבר טוב, מרענן ומחדש.
ואם אנשים לא ייתנו לך להשתנות, פשוט תשים פס על מה שהם אומרים או חושבים ותן לעצמך להיות מי שאתה רוצה להיות.. (:

11/08/2012 13:34

האמת שאין לי מה להגיד….
ועוד הקטע שלדעת שאתה הוא לוקאס, הרגשתי טיפשה…
ניסיתי לקרוא את השירים שלו כל הזמן, תמיד בדקתי אם קראו את השירים שלו ואם לא, אני רצתי לקרוא אותם… ומסתבר שזה אתה…
אתה הוא אותו הילד החסר חברים, שכל הזמן עצוב….
ועוד לדעת שחלק מהשירים הם בזמן הווה, זה כבר אומר משהו…
אז תומכת בך? דוגרי, לא…
אתה ילד גדול, אתה יודע מה אתה עושה, ואתה אפילו מודה לטעויות שלך…
אז אין לי מה להגיד חוץ מזה שכלום…
כלום.
אז אתה יודע חומר של שנה מעל, ואין לך הרבה חברים, ואתה לא הכי פופולרי,
?so what
דיי לרכיכות הזאת! תפעל!
אתה רוצה לשים משהו בפה? שים!
אבל חוץ מזה… לא יודעת…
אתה שקרן… זה מה שאתה…
אתה משקר לעצמך ולאחרים…
בהצלחה, אור…

11/08/2012 13:38

את יודע מה?
הלוואי שהיה לי טיפת אומץ לכתוב משהו כזה…
אתה זה מי שאתה.אתה לא צריך להשתנות בשביל אף אחד אחר.
ואם משהו בך מפריע לך…אתה יכול לשנות אותו עם מאמץ.
תפסיק לפחד!תאהב את עצמך ותהיה עצמך,בלי פחד שלא יאהבו אותך!(אני יודעת שזה קשה)
זה פשוט מדהים,אני עדיין בשוק מהאומץ שלך.
הכל בידיים שלך,בין אם זה רע ואם זה טוב…
אני מעריצה אותך,בלי כל המסכות:)

11/08/2012 13:55

חעחעחע
ידעתי את זה ראשונה D:

11/08/2012 13:56

היי, אור…
אני דיי מצטערת על האכזריות מקודם…
ואני דיי מסכימה טיפה עם האחרים…
וואו, אני מרגישה חרא של בן אדם..

11/08/2012 14:00

{סלחה מראש על שגיעות הכתיב }
טוב אני יודעת שאני לא כול כך קשורה אבל היה לי חשוב להגיב…
רציתי לומר שאני חושבת שאתה קצת מקשה עם עצמך, כי כול אחד עושה טעויות והחוכמה האמיתית היא להודות בהם ולעמוד מולם כדי לתקן אותם,אז מה שעשיתה בזה שפירסמתה את הקטע הזה ,זה כבר מראה שאתה לא טיפש.
…אף אחד לא יכול לימנוע מימך להיות אתה, כי אתה בוחר מה להגיד,לעשות ולחשוב ,אז בקשר לחששות שלך לזה שלא יתנו לך להישתנות, אני חושבת שאתה יכול להיות רגוע, טיבעו של אדם הוא להישתנות הרי כולנו עוברים את גיל ההיתבגרות. העולם והאנשים תמיד נותנים היזדמנות להישתנות גם עם הם לא מודעים לכך.
ובקשר לזה שאתה אוהב להפגין את הידע שלך ברבים ואתה אומר שזה גורם לאנשים 'לא לחבב אותך' זה כבר בעיה שלהם, כי מה שאתה יודע זה חלק מימך ולדעתי אתה לא צריך להפסיק להפגין את הידע שלך כי זה נהדר לדעת, ויש אנשים שנהנים לילמוד דברים חדשים, ואני בטוחה שאתה עוד תימצא אותם.
ולסיכום אין דבר שעומד ביפני הרצון , והמישפט השני שרציתי להגיד זה 'רק דגים מתים שוחים עם הזרם' כלומר תרשה לעצמך להיות מיוחד, אתה לא צריך להתאים את עצמך לכול העולם. {סליחה שחפרתי יותר מידי , אבל אני תמיד רוצה לתת את דעתי בנוסאים כאלו, מקווה שעזרתי}
j.yael

11/08/2012 14:19

טוב, אז ככה.
אני מרגיש ממש רע עם זה שאנשים שלא מכירים אותי מהשכבה שונאים אותי כי אני מי שאני. בגלל רכילויות.
אני שונא שאני כזה ברינייאק כזה שלא סותם את הפה.
ואני שונא את זה שאני מבריח את החברים שלי.
ואני לא יודע מה לעשות. אני נמשך כרגע לגברים, אבל מה אם זה סתם משהו של גיל ההתבגרות?

11/08/2012 14:27

זה בסדר שאני יגיב גם על זה?….אני פשוט לא רוצה סתם להידחף…{אולי אתה לא כול כך מקיר אותי…}רק עם תיתן לי אישור אני אכתוב את דעתי… ^_^

11/08/2012 14:35

אני חושבת שזה פשוט האישיות שלך.
יש דברים בך…שיכול להיות שיהיו מקובעים בך לתמיד.
ולגבי הזהות המינית…אומרים שבגיל ההתבגרות הזהות המינית לא תמיד ברורה.
נמשכת פעם לבחורה?או שזה תמיד היה ככה?
ותפסיק לשנוא את מי שאתה!אתה סתם מזיק לעצמך…

11/08/2012 14:40

בטח שמותר להגיב! אני כתבתי את זה בשביל שתגיבי! אני לא רוצה שתרגישי נדחפת.
ולילוש – אני לא יודע. אני מרגיש משיכה כלפי משהי, אבל זה רגשי ולא פיזי כל כך.

11/08/2012 14:50

תמיד אומרים שבגיל ההתבגרות יש בלבול בקשר לעניין הזה, אז אני לא חושבת שכדאי לך להיות בטוח. זה יכול להשתנות.
קראתי את כל מה שכתבת וזה היה כל כך, כל כך, מפתיע. לא ציפיתי לזה. במיוחד לא לחלק שדיברת על לוקאס.
אבל זה מוזר כי אתה כל כך מוכשר ואתה גאון ועוד הרבה דברים שאתה כבר יודע, אז למה נמאס לך מזה? מה אתה רוצה להיות? מישהו אחר לגמריי בשביל שיכירו אותך?
תהיה מי שאתה ואם ירצו יכירו אותך. מנסיון. ואני יודעת שזה נשמע דבילי ונדוש. אבל קרה לי שהרגשתי ככה, כי הייתי סגורה המון זמן וכבר שלחו אותי לשיעור פיתוח או משהו כזה, עם פסיכולוגית, מטעם בית הספר. וזה היה בזמן בית ספר…
אבל זה היה כשהייתי קטנה, בכיתה ב' בערך וזה עבר עם הזמן.. ובגיל הזה, הבנתי שככל שעובר הזמן אני יותר פתוחה עם אנשים ולא ביישנית לגמריי. והביישנות הזאת הרסה לי כל כך הרבה דברים שזה פשוט הגיע למצב של תסכול וכעס מצידי. אבל בעבר, עכשיו זה שונה…
כולם מסתכלים על העבר של עצמם ומתחרטים, גם לי היו את הרגעים האלה.
וואו…
אתה פשוט שנאת את עצמך בפרסום הזה וזה לא בסדר!
אל תשקע במחשבות על זה, אתה הורג את עצמך. שוב, מנסיון.
בכל מקרה, אני מקווה שהוצאת קצת את מה שישב לך בלב, הנה, גילינו עליך הרבה וקצת הכרנו יותר! וכן… קצת סיפרתי על עצמי..יותר מדיי…אבל זה לא כזה משנה לי, כי אתם בכל זאת לא מכירים אותי P:
אני לא יודעת אם יצא איזה משהו מכל התגובה הזאת. אני מקווה שכן…

11/08/2012 14:54

אמינה – תודה על התגובה הזאת.
היא ממש חיממה לי את הלב.
אני מודה לך.

11/08/2012 14:57

"תאר לעצמך שאתה אוהב את עצמך כפי שאתה,
אתה אוהב את הגוף שלך – כפי שהוא,
ואת הרגשות שלך כפי שהם,
לדעת שאתה מושלם בדיוק כפי שאתה."(זה לקוח משיר)
אור,אף אחד לא מושלם(גם בי יש דברים רעים,שאני לא אוהבת,אז מה?)
יש בך אלפי תכונות טובות,תפסיק לחפש את הנקודות הרעות.
אני מאחלת לך שתכיר את עצמך מספיק…כדי לדעתי אתה אדם מאוד מיוחד!וטוב!
נ.ב יכול להיות שהמשיכה שלך לגברים זה רק עניין של זמן.
אם יש לך רגש כלפי מישהי,זה גם אומר משהו.

11/08/2012 15:19

חחחח טוב אז אני יגיב ^_^
1.דבר ראשון לדעתי אין דבר כזה 'להבריח חברים' חברים אמיתיים לא בורחים, וגם נגיד שהם חברים אמיתיים והם בכול זואת ברחו, עם הם כאלה חברים אמיתיים או אפילו בני אדם ראויים הם ייתנו לך היזדמנות להישתנות כי כמו שאמרתי ,אתה מודה בטעויות שלך ואתה בא בגישה של לתקן אותן ,אתה יודע שפעלתה לא נכון, ואתה עומד מול כול העובדות האלה עכשיו.
אני יודעת כמה זה קשה לדעת מי באמת חבר ומי לא, אבל אני חושבת שאתה צריך לתת קצאת יותר אמון באנשים, עם תראה להם את השינוי שחל בך , הם ישנו את הגישה כלפיך {ובזה אני בתוך :) } ושינוי לא חייב להיות לוותר על עצמך לגמרי אלה רק לבוא אלהם בגישה שונה ממיקודם.
2. גיל ההיתבגרות זה בישבילי רק כותרת לתקופה בחיים שאנחנו מגלים את עצמנו.
ואם אתה אומר שאתה נימשך לגברים זה בסדר גמור כי זה אתה ,תרגיש בטוח וטוב עם עצמך תקבל את מי שאתה ואת הרצונות שלך.וגם אם הם ישתנו בעתיד תמיד תהיה כנה עם מי שאתה, ההרגשות האלה יכולים להישתנות בעתיד ויכולים לא להישתנות אבל זה לא משנה ואפילו לרגע את מי ומה שאתה, אתה תמיד תישאר אתה!
ולדעתי אהבה זה לא רק דבר פיזי ,אלה גם ריגשי ועם אתה מרגיש משהוא למישהי אתה יכול להיות איתה בלי להימשך אלהה,אבל אתה חייב לברר איזו סוג רגש אתה חש כלפהה, האים זה אהבה בין בני זוג? או אולי רק דאגה לשלומה ואכפתיות? זה בסדר להימשך גם לגברים וגם לנשים כי אהבה זה לא נוסחה קבועה זה מישתנה ובא בצורות שונות. ליפעמים קשה לקבל את המעשים שעשינו ואת הרצונות החדשים שלנו אבל זה חלק מאותה חוויה מופלא שכולנו חווים -'חיים'- תנצל אותם ואל תיתן לשום דבר לעמוד מול הרצונות האמיתיים שלך, על תיתן לפחד , מבוכה, או העבר להשפיע לך על חיי העתיד, תחייה את מה שאתה רוצה להיות , תהייה מה שאתה חולם, תגיד מה שאתה רוצה שאישמעו, תביעה את דעתך בקול, כי זה הזמן שלנו לילמוד על עצמנו ועל החיים, זו היתבגרות לדעתי לעשות טעויות ולתקן אותם וכמובן להכיר את עצמנו טוב יותר.
אם נימעש לך מעצמך ואתה רוצה להיות מישהוא אחר, אתה יכול. כי כול מה שאתה זה רק מה שבתוך הראש שלך! אני מאמינה שאם אתה רוצה לשנות את מה שאתה לא אוהב בעצמך אתה יכול ואפילו בלי להיתאמץ, אתה פשוט צריך לקום מחר בבוקר ולהגיד "היום אני האני החדש" כמו כותרת הקטע שלך ולהאמין שאתה באמת אותו 'אני חדש' .

אני חושבת שזה היה הרצל שאמר שחלום הוא מציאות המחר כי כול החלומות שלנו יכולים להפוך למציאות עם קצאת אמונה והרבה ביטחון {אני מאמינה שאתה יכול לעשות כול מה שאתה רוצה אני מאמינה שאתה יכול} !!!! אז אני חושבת שחפרתי מספיק ^_^ אני מקווה שלא יותר מידי.
מאמינה בך ו'באני החדש' שלך ,אני מוכנה להיות הראשונה שמקבלת את אותו אדם שאתה רוצה להיות כאתה החדש תיתן לזה היזדמנות תוכיח לכולם שאתה מישהוא חדש שבוטח בעצמו!
בהצלחה {ושוב מיצתערת על החפירה}
j.yael

11/08/2012 15:19

אתה כ"כ אהוב כאן באתר שהיה לי קשה לראות מה אתה מרגיש באמת, שם בחיים האמיתיים (קצת חקירה בקטעים של לוקאס פודולסקי2 בשביל להבין מי אתה)
הצד הזה שלך, הכתיבה, זה צד כ"כ יפה אצלך, אז למה אף אחד מהסביבה שלך לא מכיר את הצד הזה? תראה במה אתה טוב! קח את הידע שלך ותשתמש בו בצורה טובה!
אתה מודע לבעיה, אז תעבוד עליה! תעבוד על עצמך, תלמד להתאפק, לשתוק, לא להפגין ידע כל הזמן, קיבלת מתנה. יש כאלה שכל החיים לומדים ומנסים להצליח ואתה פשוט נולדת ככה, חכם. תעריך את זה ותעבוד עם הכלי הזה בצורה נכונה, קיבלת זהב, תלמד איך לעבוד איתו.
קח את הידע שלך ובמקום לנפנף בו מול העינים של כולם, תעזור למי שמתקשה בלימודים, תלמד איתם ותדבר בגובה העיניים.
אני ממש לא חושבת שאתה בן אדם רע, אור. תמיד אפשר לשנות מה שדורש שינוי וכל אחד צריך לעבוד על זה, לא רק אתה.

11/08/2012 15:27

תודה.

11/08/2012 15:31

רק רציתי להוסיף ששום דבר לא נאמר בכוונה לפגוע, אין לך מושג כמה אני מעריכה אותך ואני מקווה שלא נפגעת. ושים חיוך על הפרצוף:)

11/08/2012 15:39

נ.ב.אני ממש מצתערת עם נישמעתי מיתנשאת וחפרתי יותר מידי…ראיתי את התגובה שלי עכשיו והיא באמת ניראת ממש ארוכה ^_^

11/08/2012 15:41

כמו שכתבו פה כולם, אתה לא לבד. לכולם יש את הרגעים האלו בחיים.

רציתי רק להוסיף דבר אחד:
"אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך, ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות!" (הרב נחמן מברסלב)

אני חושבת שהמשפט הזה די מסכם את הכול.

ודרך אגב, שינוי הוא אף פעם לא דבר קל, זה דורש התמדה, אבל אני מאמינה שאם אתה באמת רוצה להשתנות, אתה תצליח.
תסמוך על עצמך. תאמין בעצמך.
אני גם בטוחה (לאור מה שכתבת) שכשאנשים יראו שאתה רוצה להשתנות, הם לא יעצרו אותך וימנעו את זה. וגם אם כן, אתה לא צריך להיכנע. אם אתה באמת רוצה לעשות שינוי, שום דבר לא אמור להפריע לך בדרך ולהוריד אותך ממנה…

בהצלחה.

11/08/2012 15:44

את האמת שאני לא ממש יודעת מאיפה להתחיל….
קודם כל – אני ממש מעריכה את העובדה שהודית בזה שאתה לוקאס, אני מאמינה שממש לא היה לך קל לעשות זאת… ואני רוצה להגיד לך משהו. אני כל כך מצטערת בשבילך שאתה מרגיש ככה. שכולם מאושרים כשאתה לא נמצא, שאתה כל כך דחוי, שונה.
אבל אני אגיד לך משהו. לעולם! לעולם, אתה לא צריך לחשוש משינוי. אתה צריך לתת ל'אני' שנמצא בתוכך ורוצה לצאת את החופש לעשות זאת! אף פעם לא מאוחר לזה…
ולגבי חברים… אין לך יותר מחבר אחד שמבין אותך? אוקיי. אתה יודע מה טוב בזה? שאתה מודע לזה. זה היה עדיף מלחשוב שיש לך 30 חברים שבאמת מבינים אותך כשבעצם – הם לא. לא ככה? אני רוצה להגיד לך שזה נכון, יש לך כמה חברות שאני יכולה להגדיר בתור חברות ממש קרובות, אבל לפעמים? לפעמים אני זקוקה נואשות לבן אדם אחד, רק אחד! שבאמת יבין אותי ויהיה שם בשבילי…. אז אולי האחד הזה הוא יותר מכל ה30 שלא? ולגבי הקטע של האהבה… אני לא בטוחה אם זה רק קטע של גיל ההתבגרות, אבל לדעתי אתה תהיה היחיד שיידע אם זה משהו בטוח או לא. בכל מקרה, גם אם אכן אתה נמשך לבנים, אל תפחד להרגיש את זה! אני הבנתי משהו לפני כמה זמן… במעשים שלנו, ברצונות שלנו (לפעמים) ואפילו במילים שלנו, יש אנשים שיכולים לשלוט. הורים, משפחה וכ'ו… אבל אתה יודע במה הם לא יכולים לשלוט? ברגשות ומחשבות… זה הדבר היחידי שיישאר תמיד שלך בלבד. זהו המקום שאליו אף אחד לא רשאי להיכנס, ובגלל זה אני אומרת – אל תפחד להרגיש! ברגע שאתה מפחד מזה, אפילו קצת, אתה פשוט מבטל כל חופש שיכל להיות שלך…
אל תפחד. משום דבר. תעז להיות אתה. פשוט תעז.
ואל תשתנה בשביל אף אחד! אם אתה מחליט לעשות שינוי, תעשה אותו רק בשביל עצמך… תזכור שבסופו של היום, כשמתבגרים, הבן אדם היחיד שתמיד תצטרך להיות איתו הוא אתה. אז אולי לאחרים אפשר לשקר, לסלף את האמת. אבל איך אתה תוכל לחיות עם עצמך בידיעה שלא עשית את מה שייחלת לו? אני מאחלת לך המון המון בהצלחה.
הלוואי שהכל יסתדר לטובה..

11/08/2012 16:13

היי אור,
אני יודעת שאנחנו לא ממש מכירים, וכן אני לא הכי מוכרת שיש באתר.
אבל רציתי שתדע שלמרות שאני לא מגיבה הרבה אני עוקבת בקפידה אחרי הסיפורים שלך, והם מדהימים! רואים מתוכם שאתה בן אדם מדהים, מלא חכמת חיים ורגישות, פשוט מבריק. היה לי מאוד קשה לקרוא את מה שכתבת, איך זה שבן אדם כל כך טוב מרגיש כך? יש בך כל כך הרבה מעלות! אתה רגיש, אתה חכם, אתה יצירתי בצורה מדהימה. בכולנו יש צדדים שאנחנו לא אוהבים, אז מה? אנחנו בני אדם! אף אחד לא מושלם. לגבי הנטיות המיניות? כפי שאמרו לפניי, בגיל ההתבגרות הזהות המינית מתעצבת אט אט, וזה שאתה נמשך לבנים כרגע, אז מה? זה מי שאתה וזה לא מצביע על איזה בן אדם אתה. מה גם שזה לא בהכרח בטוח.
לגבי החברים, אני כל כך מזדהה איתך, באמת קשה למצוא חברים לפעמים. אבל אני חושבת שבגלל שאתה כל כך מיוחד ילדים רבים ירצו להיות איתך בקשר.
יש לי הצעה-קח תחומים שאתה מתעניין בהם, לדוגמה כתיבה, ולך לחוג. אם לדוגמה תירשם לקורס כתיבה יוצרת עם ילדים בגילך, תוכל להכיר שם ילדים בגילך שכותבים כמוך ותמצא עימם תחום אחד משותף ואפילו יותר. אנחנו לא ממש מכירים אבל אולי אתה מתעניין בעוד תחומים, זה יכול לעזור. מה אתה אומר? :)
כשאתה מראה שאתה חכם בפני אחרים. תתגאה בזה! זה מי שאתה ואין לך במה להתבייש בכלל, מי שאומר לך משהו אחר זה רק מקנאה, קיבלת מתנה שילדים רבים היו מייחלים אליה. אתה לא בן אדם רע אור! תוציא לעצמך את זה מהראש. להפך, אתה ילד נדיר.
דרך אגב, אשמח אם תאשר אותי בפייסבוק. (;

11/08/2012 18:01

קודם כל, אני לא מכירה אותך מחוץ למחשב.
אני גם דיי מזדהה עם מה שאתה כותב, אבל זה רע.
אף אחד לא צריך לשנוא את עצמו, ועם כבר אז קום, תיקח את שתי הרגליים שלך ותתחיל לשנות בעצמך את כל מה שאתה שונא.
עם אתה שונא שאין לך חברים, אז תיקח את הגישה שלך לחברים שלך, ותמחוק אותה. אחרי זה תפתח גישה חדשה שכוללת פתיחות, הקשבה, היגיון, תיתן לאנשים את ההרגשה שאתם שווים. שלא אתה מעליו, ולא הוא מעליך.
עם אתה שונא את זה שאתה חכם יותר מכולם, אז תפסיק. אתה חכם וזה טוב !
אתה לא צריך בכלל להתבייש בזה !!
אבל, אתה גם לא צריך להשוויץ מול כולם, כמו שאתה אומר שאתה עושה.
תנסה לשנות את הגישה שלך לכל הדברים שאתה שונא בעצמך.
אל תנסה להיות מישהו אחר, תהיה אתה, אבל את הדרך שלך, תשנה.
אתה מבין את מה שאני אומרת ?
מקווה שעזרתי, ובאמת מה שכתבת שבר לי את הלב.
אני התמודדתי עם ההבעיות שלי כשהייתי ממש קטנה, ולראות שיש אנשים שזה מה שהם מרגישים, זה פשוט גורם לי לבכות.
ואני מסכימה עם זאת שמעליי, אתה לא בן אדם רע אור, להפך אתה ילד נדיר.

12/08/2012 00:56

אתם יודעים, בהתחלה ממש פחדתי ממה שכתבתי, אבל עכשיו אני מאושר שעשיתי את זה.
אני מודה לכולכם.
כל אחת מהתגובות ממש חיממה לי את הלב וגרמה לי לחייך.
אני מודה לכל אחד ואחד שהגיב. אין לכם מושג כמה שעזרתם לי.
מי יודע, ואולי אני כן אצליח להשתנות בזכותכם.
תודה שוב.

12/08/2012 01:34

לא נכון שאתה היית לוקאס לא נכון ??? נכון לא נכון???
לכתוב סיפור כזה צריך אומץ לב צריך להיות אור כדי שהסיפור ייכתב בצורה כה מושלמת בצורה שאין "כאילו" "ודייה צרה בשעתה" כאן הכל גלוי הכל יצא ממך מהבתנוכו שלך ועל כך "ש א פ ו" ♥

12/08/2012 01:37

תודה בקי!
וכן. אני הייתי תחת המשתמש של Lukas Podolski2

12/08/2012 01:39

סליחה שאני שוב צצה כי כייף לדבר עם אחד כמוך תפנים מותק אתה גאון ♥♥♥
רציתי לשאול משהו אישי האם אתה מצטער ולו קמצוץ של צער כשכתבת לי כל כך הרבה דברים כואבים ? האם יש חרטה ולו מינורית בקשר לכך ??? או שאתה נחוש עם תגובה זו ??
אני יודעת את התשובה אך מבקשת שתגיב ! תודה ובוע טוב ממני בקי ♥

12/08/2012 01:44

גם אני רוצה להגיד לך תודה!
למדתי ממך המון!
באמת שאני מעריצה שלך…ואתה אמיץ.למרות שאתה אומר שאתה פחדן.
היה כיף להכיר אותך עוד קצת:)

12/08/2012 01:45

מה שנכון נכון לימדת את כולנו ולעולם ננצור אותך בלב ואם אפשר תגובה לשאלה שלו הנ"ל אשמח !

12/08/2012 01:53

בקי – אני לא מתחרט על מה שעשיתי. אולי חששתי בהתחלה, אבל אני משוכנע שעשיתי בשכל שפירסמתי את זה כאן. אומנם כל הזמן אנשים אומרים שרק רבים כאן, אבל תסתכלי בעצמך על הקהילה התומכת והנפלאה שלנו כאן.
אני רק רוצה לומר שה – 30/6/2011 היה אחד מהימים היותר מוצלחים שלי, ולמען האמת ,אני חייב תודה לאח שלי. אילולא חיפש את שמי בגוגל והיה משתמש תחת שמי באתר, ואני במקרה ראיתי את האתר בין התגובות – בכלל לא הייתי מגיע לכאן.
תודה לאח שלי, ותודה לכם, אתר סיפורים.
ממש תודה!

12/08/2012 01:58

אור דבר ראשון
אני "מכורה לאתר הזה ועובדה שאני ממשיכה לכתוב בהנאה עצומה"
אך אינני מבינה מהתגובה שלך האם אתה שלם עם זה שהתנהגת כפי שהתנהגת לגבי ושבעקותיך תפסו "טרמפ" אנשים שאין לי איתם ולו משהו קטנטנן!
אומר כך האם אתה חוזר על התגובה שלך כשהעלבת אותי האם אתה היית מגיבה אלי בצורה דומה ????

12/08/2012 02:19

דבר ראשון: בואנה אחי אתה באמת נמשך קצת לגברים?
המממ…הממממ…
אל תדאג שמעתי על זה הרבה…
זה לא דבר שאתה אמור להילחץ ממנו…. רק שאם תתגלה כהומו אני מקווה שלא תתחתן אם גבר אחר ותקראו לעצמכם "בעל ובעל"
(לא שיש לי בעיה אם הומואים כן?)

דבר שני אחי..
אני חייב להודות "שהאני הישן" שלך הוא מסוג הילדים שאני מחטיף להם מכות…
איך שהם מתנשאים ואומרים שהם יותר טובים ממך… בעעעעע!!!

אבל עצם זה שאתה מתחרט על כך….
ואתה נגעל מעצמך…
זה רק מראה שאתה כבר לא כזה….
אל תחמיר אם עצמך יותר… כי אתה לא צריך… אתה כבר בנאדם חדש!

12/08/2012 02:29

ואו..
אני מבינה אותך,באמת..
אני חושבת שאתה לא צריך לשנות את ההתנהגות שלך,תלוי.
באמת לריב,זה מיותר וכן גם אני הייתי כזאת.
אבל החוכמה שיש לך אתה צריך להתגאות בזה.
גם אני הייתי 'פעם' חכמה ממש הייתי הילדה הכי טובה בכיתה,וכשהחלטתי לשנות את זה לא הצלחתי לחזור.
הגעתי לרמה כול כך נמוכה שלא הצלחתי להעלות ועכשיו ?
אני משקיעה את עצמי את כול מה שיש לי כדי להחזיר מה שהיה.
אף אחד לא מושלם,אתה לא צריך להיות הכי יפה,או הכי חזק,אבל יש לך חוכמה.
אז מה עם הם לא אוהבים את זה? מה זה משנה?
אתה תגיע רחוק עם הידע שלך ..

12/08/2012 02:35

לא הבנתי את התגובה שלך.
למה הכוונה שלך?
כלומר, האם אני שלם עם כל מה שעשיתי באתר? לא. לא שלם עם הכל.
אני לא הייתי מגיב לך שוב את אותם הדברים של פעם.
כשאני אומר שלם עם עצמי, הכוונה שלי היא עם פרסום הסיפור הזה וזה בלבד.

12/08/2012 02:41

התגובה האחרונה מופנה לבקי.
לכל השאר:
הסופר – אני לא יודע. זה כנראה מין חלק של גיל ההתבגרות. אני לא יודע. באמת שלא.
ולרה – הבעיה שלי היא שאני פשוט שנוא בגלל זה. כלומר – לא לנסות להפסיק לדעת, אלא פשוט להשוויץ פחות בידע. לזאת הכוונה.

12/08/2012 02:47

תודה אור ♥

12/08/2012 02:50

בקי, נראה לי קפצת עם התגובות שלך על הסיפור הלא נכון.
אני מבינה את המטרה, אבל נראה לי נבזי מאוד לשאול על דברים אישיים שקשורים אלייך על סיפור כמו הסיפור הזה.

12/08/2012 04:32

אוי, נו ברצינות אתה חייב לכתוב את הסיפורים האלה? פשוט כל אחד תוקע לי גוש ענקי בגרון שקשה לי להסיר. אתה בנאדם טוב, אפילו אם תטען אחרת. אפילו אם אני לא מכירה את מי שמחות למחשב, עדיין יש את זה שמבינים לפי האותיות שהוא מקליד, הבנאדם הזה הוא מעולה והוא בטוח חלק ממך! מלא אנשים סובלים ככה, כל כך הרבה שכבר אי אפשר לספור, כל כך הרבה שלא כולם יוצאים מזה בכלל. אתה זה אתה ואין טעם לנסות לשנות את עצמך. כל הפעמים שהזכרת בסיפור, הפעמים חסרות הטעם שבהן בכית מדברים שכעת לא נראים לך רציניים, או שרבת על דברים שלא היו שווים את הריב, הפעמים האלה ילמדו אותך לעתיד. לאט לאט, בשבילך זה נקרא טעות, זה במיוחד שיעור, שיעור שילמד אותך לפעם הבאה. בסוף, אחרי מלא פעמים, אתה כבר תבין, עוד לפני שזה יקרה בכלל, שזה חסר טעם. הילדים המטומטמים בשכבה שלך, שסיפרת עליהם, מתבגרים. כמו כולנו, לא משנה כמה פעמים תנסה להכחיש את זה, אתה יודע שזה נכון. רב המתבגרים בכלל לא שמים לב למה שהם עושים או לא עושים, אם ישלהם בעיות איתך – כנראה אין להם סבלנות כבר לאף אחד ואם הם לא נגיד מדברים איתך יותר מדי – אתה צריך להבין שהם שקועים רק בעצמם ובמעגל שסביבם, יכול להיות שכן יש ילדים אם פוטניצאל להתחבר איתך, פשוט אתם לא רואים את זה…
בכל מקרה – לסיכום. (זה אולי גם אחד המשפטים המפורסמים העתידיים שלי). אין בן אדם בעולם שיכול להכתיב לך אין לנהוג, הכל בא מהבחירה שלך. אם אתה רוצה להשתנות אבל רק בגלל שלאחרים זה לא נראה מתאים – אל תעשה את זה! אם אתה רוצה להשתנות כי אתה מרגיש בן אדם רע – תנסה ואם לא תצליח תדע שזה כנראה כי אתה לא צריך להשתנות. בנוסף, השטויות שאמרת על חבר אחד שמבין וכל זה (כן, אמרתי שטויות!) זה ממש לא נכון. אם לא שמת לב יותר מחצי מחברים באתר מעריצים את הסיפורים שלך ותמיד איתך, הם מכירים אותך באמת והם החברים הכי טובים שלך. באתר סיפורים, אפילו בלי להכיר לעומק את המחברים האחרים, כולם נקשרים אחד לשני. לכולם יש כמה מכנים משותפים – עולם עצום בגודלו של דמיון שרק מחכה לפרוץ החוצה, הרגשות האלה שנכתבים על המסך והרצון לכתוב – במילים אחרות – הרצון להיות אתה ושאנשים יראו אותך. אז אור, רק תמשיך להיות אתה, תתרכז בהווה ובעתיד הקרוב שלך, תתעלם מהאנשים שמפריעים לך לחיות את החיים שלך ותמצא כמפלט אחרון את האתר הזה והכותבים בו כבית השני שלך (כי זה באמת נכון).

12/08/2012 13:12
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך