בקי
ממליצה לכל משפחה שיש ילדים קטנים לאמץ כלב זה מוסיף אשר ואהבה בתוך המשפחה.
ועוד דבר חשוב באם מישהו אינו רוצה יותר את הכלב שלו האם לקשור אותו בבית הקפה זה מעשה אצילי???? להתנער מהאחריות של חית מחמד שיש לה נשמה לא פחות משיש לכולנו חוץ מזה שזרק אותה וזה מאד מאד כואב???
מה דעתכם????

הדבר החמוד הזה שנקרא נינה ♥

בקי 10/08/2012 558 צפיות אין תגובות
ממליצה לכל משפחה שיש ילדים קטנים לאמץ כלב זה מוסיף אשר ואהבה בתוך המשפחה.
ועוד דבר חשוב באם מישהו אינו רוצה יותר את הכלב שלו האם לקשור אותו בבית הקפה זה מעשה אצילי???? להתנער מהאחריות של חית מחמד שיש לה נשמה לא פחות משיש לכולנו חוץ מזה שזרק אותה וזה מאד מאד כואב???
מה דעתכם????

באחד הימים בתי הלכה ברחוב כשלפתע ראתה כלבה מדהימה כשהיא קשורה לכסא באחד מבתי הקפה סמוך לביתה.

היא התפלאה כי ליד השולחן לא ישב איש ורק הכלבה נותרה לבדה.

כשבתי ניגשה לכלבה המתוקה וליטפה אותה היא קשקשה מיד בזנבה והחלה ללקק אותה – סימן שהכלבה מאד מאד רוצה ללכת עם בתי. (לא ידעתי זאת אך עכשיו אני יודעת חחח).

בתי הסתכלה ימינה ושמאלה ולא ראתה איש שמחפש את הגורה המתוקה. היא ניגשה לבעל בית הקפה ושאלה לפשר הגורה והוא השיב כי כבר זמן רב הכלבה המסכנה קשורה לכסא והוא מאכיל ומשקה אותה.

"אני רוצה לאמץ את הגורה אמרה בתי בהתלהבות נעורים"

"את צריכה לחזור הביתה השיב לה בעל בית הקפה ולשאול את אמך באם היא מוכנה שגורה תגור בביתכם. את יודעת המשיך לספר לה שכלב בבית זו הוצאה לא פשוטה וכמובן צריך לצאת איתה לפחות 3 פעמים ביום "

"אני מבטיחה לך שנצא אפילו 30 פעם ביום העקר שאמא תסכים לאמץ אותה"

בתי חזרה הביתה כאילו מצאה אוצר ברחוב ובמהירות רבה סיפרה לי על הגורה.

"מאמי פליז אנא בבקשה" מי יכול לעמוד מול נערה כזו ולהשיב בשלילה".

ביקשתי מאמי שתצא אתי לבית הקפה הסמוך ותראה אותה במו עיניה.

ואכן הגורה כבר קפצה מרב אשר כשראתה אותי והיא הייתה יפהפהייה מה שנכון נכון.

אמי ניגשה לבעל בית הקפה וביקשה ממנו רשות לתלות פתק מאיר עיניים שנמצאה גורה בבית הפקה והבעלים מתבקשים לפנות לכאן ותמורת פרטים מזהים תוחזר אליהם.

בעל בית הקפה שהוא שכן ואיש מקסים הסכים מיד ותלינו שלט מאיר עיניים בענין הגורה המהמת שבתי כינתה אותה בשם "נינה"

הוצאנו את הרצועה מהכסא ושמחה יותר מנינה לא הייתה בכל העולם כולו.

בטרם נכנסו הביתה קנינו בונזו וכמה חטיפים לנינה שארחנו בביתנו.

חזרנו הביתה ונינה הפכה להיות כלבת השעשועים שלנו שמרנו עליה כמו על חברה הכי טובה בעולם.

יום ביומו עברנו מבית הקפה והוא עשה לנו עם היד סימן של " ל א" ואנחת רווחה יצאו מאתנו.

נינה גרה בביתנו אמא אוהבת אותה מאד מאד והיא מחזירה לה אהבה כפליים.

כדי להיות הוגנת בסיפור הזה רק אמא יוצאת אתה לעשות את צרכיה כי לי ולאחותי אין זמן חחחח!!!!

.

.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך