דיין
אני לא מחפשת דעות או ביקורת. זו פריקה, לא עניינכם. אבל גם אם כן- לא אכפת לי באמת חחח.

הדבר הכי לא מובן בעולם.

דיין 09/10/2016 561 צפיות 5 תגובות
אני לא מחפשת דעות או ביקורת. זו פריקה, לא עניינכם. אבל גם אם כן- לא אכפת לי באמת חחח.

אני מרגישה רע. ממש רע. איך אפשר לתאר את זה? הבטן כואבת בדרך הכי נוראית, הלב צורב, הרגליים שלי מותשת מהליכה ואני רק רוצה לעצום כבר את העיניים.
אוף, לעזאזל! למה? למה הגעתי למצב הזה שבו אני נפגעת מאנשים? טוב, כי אני תמימה, ברור.
אבל באמת נמאס לי מהיחס המזלזל הזה של החברות שלי. לא, אני ממש לא מובנת מאליו! אני ממש לא אהיה פה תמיד, ואתן תתחרטו שאתן התנהגתן אלי ככה. אני ממש לא מתכוונת להיגרר אחרי החרא שלהן, ממש ממש לא.
אוף, אוף, אוף, כל כך קשה לתאר את זה. זה כואב. אני לא מצליחה למצוא את חבר/ת האמת שלי.
כן, אני קיטשית, יש לכם בעיות- מצידי תמותו.
אבל זה כזה מגעיל איך ש״חברות״ שלי מתייחסות אלי. למה נהייתי חברה שלהן בכלל? כי חשבתי שזה היה שונה מהחברות הקודמות שלי.
או שאני מקוללת עם חרא חיים, או שלא הייתי צריכה לעבור בית ספר.
אני חושבת שאני מעדיפה את האפשרות השנייה.
למזלי, אני שנה הבאה עולה לחטיבה, ונפטרת מהכיתה החרא שלי. קצת שקלתי לאיזה מקיף ללכת, אבל עכשיו אני בטוחה: אני כל כך הולכת למקיף שהשכבה שלי לא תהייה בו.
אבל לצערי, יש לי עוד הרבה זמן עוד סוף השנה.
אני מקווה שהדעה שלי לא תשתנה, כי בסוף אני אתחרט על כך.
מהי הבחירה הנכונה?
רציתי חברות מהסיבות הנכונות, אבל המעשה היה לא נכון.
אף אחד לא אמיתי. כולם מזויפים. גם אני.
אני לא יכולה ככה יותר; אני רוצה לבכות מבפנים. זה כואב, היחס המעליב הזה.
אני אוהבת את אחי הקטן, הוא תמים וישר. הוא לא משחק משחקים.
אני תמימה, אני רוצה להיות ישרה, אני לא אשחק משחקים יותר.
אני גומרת את הקשר שריסק אותי.
אפילו אם אני הולכת להיות בודדה לכל השנה, מי כבר שם על בית ספר.


תגובות (5)

היי יקירתי כואב לי לשמוע שילדה כה צעירה כבר מרגישה ככה, כבר התייאשה מהחיים ומרגישה בודדה. אז יפה שלי תדעי שאת שווה המון, ושכן זה לא טוב להישאר בקשרים שנותנים לך הרגשה רעה אבל גם כשאת יוצאת מאלו אל תפעלי בפזיזות ותשרפי את כל הגשרים. בבקשה, אל תוותרי על עצמך או על השנה הזאת או על בית הספר או על כל תחום אחר בחייך. תשתדלי לחשוב חיובית כי ככה ימשכו אלייך אנשים. ותהיי חזקה!

09/10/2016 21:35

תודה רבה. אני בדרך כלל מאוד אופטימית, אבל הייתי ממש מעוצבנת אתמול.
אני לא אחפור, אז בכל מקרה תודה על התמיכה;)

10/10/2016 15:38

היי אני ממש מזדהה איתך.
כשאני הייתי בתיכון היו לי תקופות שגם הרגשתי ככה, שאני מוקפת באנשים שאני קוראת להם חברים. הרגשתי שאמות המידה שלי לחברות שונה משלהם. גם לא מצאתי אנשים שהם בראש שלי.
אבל מה שלמדתי במהלך השנים שהכל משתנה וכל הזמן! אין משהו שנשאר אותו הדבר
אז אל תדאגי עוד יבוא השינוי, ביקשת שלא נחפור אבל בכל זאת אני רוצה לתת לך עוד עצה שאת ממש לא חייבת לקבל. אל תנטרי טינה ותקבלי אנשים כמו שהם, הם הרבה פעמים מאוד שונים ממי שאת ואת לא חייבת לקבל אותם לחייך אבל אולי גם כדאי שלא תוציאי אותם מחייך.
בהצלחה בשנה החדשה.

10/10/2016 16:21

תודה. האמת שאם אנחנו כבר פותחות את הנושא, אני פשוט מעדיפה שזה היה באופן אישי. ואני יודעת למה התכוונת, אבל זה לא הפעם הראשונה שזה קורה לי וקשה להתמודד עם זה.
תודה על העצות;)

10/10/2016 17:08

כן רק עכשיו האמת גיליתי שרואים את התגובות בצד של האתר, אני חדשה פה
בכל אופן את תמיד מוזמנת לפנות אליי בפרטי.

10/10/2016 17:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך