בקי
ואוו איזה אשר איזו שמחה כיצד הלב פועם כמה הוא גאה כמה אנחנו גאים בדגל שלנו - הסמל לדורי דורות "עם ישראל חי".


כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין להעתיק לשכפל לצלם או לעשות כל שימוש בכל הסיפורים הרבים שכתבתי עד עכשיו וכאלה שאכתוב בעתיד תודה ממני בקי

הדגל שלנו כחול ולבן מצדיעה לך דגל יקר שלי

בקי 15/04/2012 676 צפיות אין תגובות
ואוו איזה אשר איזו שמחה כיצד הלב פועם כמה הוא גאה כמה אנחנו גאים בדגל שלנו - הסמל לדורי דורות "עם ישראל חי".


כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין להעתיק לשכפל לצלם או לעשות כל שימוש בכל הסיפורים הרבים שכתבתי עד עכשיו וכאלה שאכתוב בעתיד תודה ממני בקי

בקר טוב לכולכם חברי היקרים

הבקר שאל אותי בן זוגי, באם כדאי כבר עתה לקשט את המרפסת הגדולה שלנו עם הדגלים שלנו , עם הדגלים שרק למראהו עוברת חלחלה בכל רמ"ח אברי , הדגל שלנו כחול ולבן, הדגל שכולנו כולנו חייבים להיות גאים בו להיות גאים במדינה הקטנה והכל כך נפלאה, הכל כך חכמה, איזה אנשים הטובים שבטובים בכל תחומי החיים. בין מקבלי פרס נובל בשטחים שונים, פשוט נעתקו המלים מפי כדי להמשיך ולהסביר ולתאר מה קורה בתוך תוכי לשאלה מינורית כאילו , אז זהו שלא, שאלה שבחובה רבדים של אהבה גאווה ושמחה.

השבתי לו שאולי כדאי לתלות את הדגלים לאחר יום הזיכרון לשואה ולגבורה ובטרם נתתי לו הזדמנות להשיב אמרתי כך:

"ודאי שאתה חייב לקשט את המרפסת בדגל שלנו, זה הזמן הנכון ביותר זה הזמן לומר "לא עוד" לעולם לא יוכלו להצליח לעולם לא תישנה שואה שנייה לעולם לא.

בכוחות מאוחדים תלינו את כל הדגלים קטנטנים לאורך המעקים ושני דגלים ענקיים תלינו על 2 מוטות, ותאמינו לי תאמינו לי קצב פעימות הלב, נאנקו תחת הלחץ, אך באמת מה זה פעימת לב , לעומת דגל מדינת ישראל הדגל הכחול לבן, הדגל ששומר עלינו וחד משמעית אומר אנחנו חזקים אנחנו מדינה קטנה עם מוחות גדולים עם אנשים בעלי השכלה רחבה עם צבא הגנה לישראל החזק שאין כמותו.

יש לי הרגשה שסיפור זה איננו מנוסח הכי טוב לפחות הכי טוב שאני יודעת אך השיחה בינינו הבקר לגבי הדגל ולאחר שקישטנו את המרפסת שלנו עם כל הדגלים המתנופפים ברוח בהמון גאווה ישראלית גאווה כחול לבן אז ניסוח כזה או אחר הוא שולי לעומת הדגל – כחול לבן"

אגלה גם סוד קטנטן מדי פעם בפעם יוצאת אני למרפסת ומלטפת ומסדרת את שני הדגלים הגדולים שאת לבי מעטרים , ת ו ד ה ?????

יום עצמאות שמח לכולנו באהבה בקי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך