חרש
הילד בסיפור נותן את ההרגשה שהתמימות שלו אבדה והוא לא יכול להמשיך הלאה בלעדיו!

הדרכים שבהם אני בוחר ללכת

חרש 10/05/2013 650 צפיות 5 תגובות
הילד בסיפור נותן את ההרגשה שהתמימות שלו אבדה והוא לא יכול להמשיך הלאה בלעדיו!

אני בחרתי ללכת בדרך שאף אחד בחיים לא בחר ללכת. בחרתי ללכת לבצפר מרוחק מהמקום שבו הייתי גר ומהמקום שבו למדתי ביסודי. בחרתי ללכת למקום שבו אנשים לא מכירים אותי ושם אנו יכול להתחיל דף חדש שבו אני יכיר את כולם כמו שהם ולא כמו מה שאני רוצה שהם יהיו. בחרתי ללכת למקום שבו המורים הם המורים הכי טובים שיש באזור ושם אני יכול ללמוד כמו שצריך ולהצליח גם. בחרתי ללכת למקום שאליו אנשים הולכים הוא איכותי ושאין בו צורך להיות כל הזמן נגד המורים חוץ מהמקרים הרגילים בלימודים ולא בערכים.
עד שיום אחד גיליתי את האמת על המקום הזה והוא היה בשירותים באמצע השיעור והראה מולי לא היה מראה יפה במיוחד. הבנתי שבמקום הזה אני לא רוצה להמשיך להיות וללמוד ובחרתי ללכת אל מקום אחר בחיים שלי והוא המקום שעד עכשיו אני נמצא בו וטוב לי להיות בו וזה למעלה. שם אני יודע שאני לא אראה יותר את הדברים שראיתי שוב בחיים וכך אני יודע שלא יהיה צורך לדעת עוד על המקום שממנו באתי.


תגובות (5)

זה ממש עצוב!!!!! למה הילד בחר למות?! אני בטוחה שהוא היה מוצא פתרון אחר.
בכל מקרה זה ממש יפה!

10/05/2013 04:20

הוא איבד את התמימות שלו והוא חשב שראה
כבר הכל אבל הוא גילה שלא ואכל את עצמו… ותודה!

10/05/2013 04:25

אהה הבנתי. אי בעד מה :)

10/05/2013 04:29

אני ממש שמחה שבחרת בדרך שונה ולא צפויה כי זה אולי באמת פתח להתחלה חדשה… פה בשבילך תמיד,הסיפור פשוט מדהים <3
אשמח לתגובה גם בסיפורים שלי

10/05/2013 04:49

בכיף

10/05/2013 07:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך