Love Life
זה ממני ומחברה שלי.
גם היא כותבת באתר ומרגישה כמו שהרבה כותבים כאן מרגישים. כותבים חדשים שכתבו רק איזה סיפור או שניים ורק בגלל התגובות פרשו.

תודה שהקדשתם מזמנכם וקראתם!
אשמח אם תפיצו את זה ותראו לעוד כותבים באתר!

הודעה! אשמח אם תיכנסו

Love Life 10/01/2014 584 צפיות אין תגובות
זה ממני ומחברה שלי.
גם היא כותבת באתר ומרגישה כמו שהרבה כותבים כאן מרגישים. כותבים חדשים שכתבו רק איזה סיפור או שניים ורק בגלל התגובות פרשו.

תודה שהקדשתם מזמנכם וקראתם!
אשמח אם תפיצו את זה ותראו לעוד כותבים באתר!

אם הייתי שואלת אתכם, מהו הז'אנר שקוראים אותו הכי הרבה באתר, מה הייתם עונים?
ככל הנראה, הייתם עונים סיפורי מפורסמים או סיפורי אהבה.
אבל האם זה באמת נכון?
כלומר, האם אתם יכולי לשפוט סיפור, רק בגלל הז'אנר שלו?
ברור שלא.
אבל זה מה שאתם עושים.
אני, למשל, כותבת סיפור בז'אנר פנטזיה.
אם מישהו ראה שהעליתי פרק, אז אני רוצה לשאול אותו- למה לא נכנסת? בגלל הז'אנר?
אז נכון, אולי אתה לא מתחבר לסגנון. אבל האם זה הכל? בסיפורים מהסוג הזה יש כמה ז'אנרים בתוכם, ובכל זאת, זה נראה לכם שהם רק "פנטזיה", או רק "מיתולוגיה". בקיצור- רק הז'אנר שכתוב למעלה, ליד כותרת הסיפור.
חשבתם שסיפור אהבה יכול להיות בהם? חשבתם, שאולי בגלל הכותרת, הסיפור לא טוב?
רק אתם יודעים.
ולא, זה לא "פרסום" לסיפור שלי.
זה בנוגע לעוד הרבה סיפורים.
יש כאן כותבים, שאפילו לא יודעים איך זה להיות עם סיפור פופולארי, או עם סיפור בעל תגובות רבות. ולמה?
בגלל הז'אנר.
וחבל. פשוט חבל.

אז באמת, הגיע הזמן שרובכם כאן ( לא כולכם!) תפסיקו להיות מקובעים ותתנו מקום לעוד ז'אנרים, רעיונות, סיפורים, מה לא.

אחרי הכל, מה שצריך כדי להיות סופר, זה דמיון יצירתי, כשרון ו… עט.

מי יודע, אולי תמצאו רעיונות לסיפורים, דרכים לשפר את כתיבתכם, או אפילו סיפור חדש שתהנו לקרוא.

ועכשיו, כשאני חושבת על זה, באמת הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו בנוגע לזה.
אני רק רוצה שתזכרו שמה שמייחד את כולנו פה- זו הכתיבה. לא ה"ז'אנר".

תודה.
אני מקווה שנתנתי לכם חומר למחשבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך